2278 Reacties

één jaar geleden

@fiiee en @heidebloem Wat groeien ze goed, jullie twee mini’s!!! Wat fijn! En fijn om te horen dat jullie zelf ook goed herstellen. Ook zeker minstens zo belangrijk 🥰💪 kan me voorstellen dat het pittig is als de kleine overdag zo onrustig is.. hopelijk kunnen jullie alles goed afwisselend en krijgen jullie steun vanuit de partners en familie!!🙏

één jaar geleden

Wij hadden gister de intake en zouden eigenlijk vandaag de echo hebben, maar ze hebben gister al gekeken: ik ben wat vooruit gezet op 8+6 en het hartje klopt nog steeds! ❤️✨ We hebben alles telkens een beetje afgehouden vanwege de onzekerheid maar nu wordt het ineens heel echt en mogen we de kraamhulp en opvang deze week gaan regelen😅 We zijn ZO opgelucht!

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Wij hadden gister de intake en zouden eigenlijk vandaag de echo hebben, maa ...
Wat een geweldig nieuws!!🥰🍼 de 12 weekjes komen eraan en ligt de gevarenzone toch een heel stukje verder weg😉 en kan het genieten echt beginnen👶🏼🥰 zo leuk dat alles nu concreet wordt🤗

één jaar geleden

Reactie op jess1620

@fiiee en @heidebloem Wat groeien ze goed, jullie twee mini’s!!! Wat fijn! ...
Jaa idd hij groeit veel te snel🥰😅 hier krijgen we veel hulp maar ook mijn vriend is een geweldige papa☺️🤗🥰 hij neemt zo goed als alle zorgen over als hij thuis komt van het werk😉

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Jaa idd hij groeit veel te snel🥰😅 hier krijgen we veel hulp maar ook mijn ...
Oh dat is mega fijn, zo samen! Klinkt als een goed team met z’n 3tjes 🥰

één jaar geleden

Heb alles bij gelezen. Wat fijn hoe het gaat met iedereen! En naast de ups horen er idd alle downs ook bij. Kan me helemaal voorstellen dat het pittig is overdag, @heidebloem maar wel lekker dat hij s nachts zoveel slaapt. En @wickey, zwangerschap is en kan ook pittig zijn hoor. Voor mij was t accepteren dat ik t niet meer zo goed kan als voor de zwangerschap en accepteren dat het nu even zo is. Bijna verlof!! Fijn dat de verbouwing opschiet. En Fiiee, wat klinkt dat goed! Wat is skinnen? Ken ik niet… @Jess, wat fijn van de intake! Snap dat je opgelucht bent! Supergoed nieuws 😀 Hier gaat alles goed, maar vandaag en afgelopen nacht was het verschrikkelijk! Ze huilt continu en is op geen manier stil te krijgen. Ze slaapt verder max 4u achter elkaar door, maar groeit goed! Ze is nu 6 weekjes. Hopelijk gaat alles morgen weer beter ;) en slaapt ze snel door. Wel werden we getrakteerd op deze glimlach afgelopen dagen 🥰

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Heb alles bij gelezen. Wat fijn hoe het gaat met iedereen! En naast de ups ...
Wauw🥰 wat een geweldig meisje hebben jullie☺️ zo’n mooi baby’tje🥰 zo’n grote smile🤗 oohn amai wat heftig dat je baby’tje zo huilt. Mss een groeispurtje of regeldag. Hopelijk is jullie nacht beter😉 en begint ze lekker door te slapen🙏 hoe gaat het met jou?☺️ Skinnen is huid op huid contact🤗 Mss enkele tips die hier helpen als kleine Dante een moeilijk momentje heeft😢 white noise en/of een t-shirt met jou geur?☺️ of muziek dat je luisterde toen je nog zwanger was😉 en huid op huid contact🤗 en veel knuffelen (skinnen of gewoon)

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Oh dat is mega fijn, zo samen! Klinkt als een goed team met z’n 3tjes 🥰
Zeker🥰 het is geweldig om een band op te bouwen samen met ons kleintje☺️ Ik hoop echt van harte dat jullie dat binnen enkele maandjes ook samen kunnen doen met jullie baby’tje🥰

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Wauw🥰 wat een geweldig meisje hebben jullie☺️ zo’n mooi baby’tje🥰 zo’n gr ...
Haha ik dacht al dat skinnen dat was, maar wilde even checken;) die dingen die je noemt doe ik idd, maar gisteren hielp niets. Nu heeft ze afgelopen nacht erg goed geslapen, en ik ook 😀 heerlijk, wat doet dat goed! En dankje! Met mij ook alles goed, ben blij dat na 6 wk ik me weer bijna mezelf voel en ik alles weer kan. Al is fietsen nog gevoelig (heb knip gehad). Maar dat had ik me in wk 2 niet kunnen voorstellen. Hoe gaat ie met jou?:)

één jaar geleden

Ah shit, uit bloedonderzoek is zwangerschapsdiabetes en bloedarmoede gekomen 😔 verklaard wel waarom ik me zo ellendig voel. Iemand van jullie ervaring mee?

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ah shit, uit bloedonderzoek is zwangerschapsdiabetes en bloedarmoede gekome ...
Ohh wat rot Wickey! Wat is nu plan de campagne? Moet je aan de medicatie? Of iets anders? Geen ervaring mee.. ik had bloedarmoede na mn bevalling. En werd toen aangeraden om roosvicee ferro te drinken en boterhammen met appelstroop. Wie weet helpt dat jou ook? Sterkte meid!

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Haha ik dacht al dat skinnen dat was, maar wilde even checken;) die dingen ...
Oohn zalig dat jullie zo’n goede nacht hadden☺️ daar zal iedereen heel blij mee zijn! Ook jullie kleine meisje😉 oohn leuk dat je je na 6 wk weer meer jezelf begint te voelen☺️ oei jaa een knipje heeft soms wat langer herstel nodig. Ik was ingescheurd en blijkbaar herstelt dat ietsje sneller en beter .. maar je knipje komt ook helemaal in orde met voldoende rust😉 Ik voel mij ook beter, ook al meer de oude maar nog niet 100% ik ben vaak in de ochtend nog heel moe. Zou door de borstvoeding kunnen komen ( je lichaam lijkt dan nog een beetje zwanger en kan je nog last hebben van kwaaltjes) Ik wou al beginnen sporten maar de osteopaat raadt het nog niet aan. Mijn voorste buikspieren zijn nog niet helemaal dicht gegroeid😅 Aagh nog samen rusten en genieten met kleine Dante nu hij nog zo klein is🥰 Hoe gaat het met iedereen? En de warmte? Hier in België morgen 34 graden🥵 hopelijk alles goed met de kleine babytjes?👶🏼 en hoe gaat het met iedereen die zwanger is met deze warmte?🤰

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ah shit, uit bloedonderzoek is zwangerschapsdiabetes en bloedarmoede gekome ...
Oohn @wickey wat jammer!😔 hier heb ik geen ervaring mee .. ik viel wel flauw tijdens mijn zwangerschap maar dat kwam door een te lage bloeddruk. Hopelijk kunnen ze je goed verder helpen dat je van je klachten verlost bent en je toch nog volop kan genieten van je baby’tje in je buik🥰🤗👶🏼

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ah shit, uit bloedonderzoek is zwangerschapsdiabetes en bloedarmoede gekome ...
Ah wat shit Wickey!! Wat zijn de vervolg stappen nu voor je? Hoe voel je je vandaag? 🌸

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ah shit, uit bloedonderzoek is zwangerschapsdiabetes en bloedarmoede gekome ...
He nee! Wat balen zeg. Vervelende combinatie ook lijkt me. Kan me voorstellen dat je, je dan belabberd voelt. Heb er geen ervaring mee sorry :( moet je nu veel aanpassen aan je dieet?

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Oohn @wickey wat jammer!😔 hier heb ik geen ervaring mee .. ik viel wel fla ...
Ojaa, jij had ook die flauwtes idd! Wat hielp bij jou toen?

één jaar geleden

We mogen volgende week naar het ziekenhuis waar we groeiecho en meer info krijgen. Ben benieuwd!🤞

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ojaa, jij had ook die flauwtes idd! Wat hielp bij jou toen?
Niet zoveel .. de gyneacoloog kon er niet veel aan doen. Ik moest het heel rustig aandoen. Uit veiligheid voor de baby en mijzelf☺️👶🏼 wat de dokter wel zei was om meer zout te eten. Bv zoute chips of wat meer zout in het eten toe te voegen.

één jaar geleden

Reactie op wickey

We mogen volgende week naar het ziekenhuis waar we groeiecho en meer info k ...
Wauw spannend😉 hopelijk goed nieuws en kunnen ze je verder helpen🙏

één jaar geleden

Reactie op wickey

We mogen volgende week naar het ziekenhuis waar we groeiecho en meer info k ...
Oh spannend!! Hopelijk snel duidelijkheid 🤗🤗