2278 Reacties

één jaar geleden

Reactie op wickey

We mogen volgende week naar het ziekenhuis waar we groeiecho en meer info k ...
Ohh wat spannend zeg! Ik duim voor je!🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op wickey

We mogen volgende week naar het ziekenhuis waar we groeiecho en meer info k ...
Spannend! En hopelijk meer duidelijkheid met wat extra info 🙏 Hoe voel je je?

één jaar geleden

Vanaf hoeveel weken pastten jullie je kleding niet meer fijn? En begon het buikje?👶🏼

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Vanaf hoeveel weken pastten jullie je kleding niet meer fijn? En begon het ...
Rond de 10 weken de broeken met een lengte en breete maat. En rond 12 weken de standaart maat M. Maar als ik eerlijk ben heb ik daar niet op gewacht 🤣. Kon mij zelf niet beheersen en had al een zwangerschapsbroek gekocht. En elastiekjes op z'n strakste en dragen.

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Vanaf hoeveel weken pastten jullie je kleding niet meer fijn? En begon het ...
Ik geloof dat ik met een week of 12 mijn broeken niet meer pastte en zwangerschapsbroeken aan ging doen. Die had ik al snel in huis was ook mega ongeduldig 🤭🤭 Mijn buik begon ook rond die tijd te groeien geloof ik. Al moet ik zeggen dat ik het al vanaf het begin vervelend vond om strakke broeken aan te trekken!

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Vanaf hoeveel weken pastten jullie je kleding niet meer fijn? En begon het ...
Goh ik denk bij mij rond 4 maanden dat ik naar zwangerschapsbroeken ben over gegaan. Maar mijn buik is nooit echt heel groot geweest😉 en toen begonnen ook de truien wat strakker te voelen en heb ik een paar zwangerschapstruien gekocht☺️ Hoe gaat het met jou? En je buikje?🥰👶🏼

één jaar geleden

Mega leuk om te lezen haha. Ik ben nu 10 weken en mijn spijkerbroeken zitten al niet meer lekker omdat ik in de middag en avond heel opgeblazen ben haha. Dus in de ochtend zie je nog niks, en eind van de dag ben ik echt vol 😂 Ik heb nu een paar van die losse broeken gekocht, flared en van die broeken met elastiek bovenin maar nog geen positiekleding. Is op werk super fijn. Was benieuwd hoe dat bij jullie was haha! Ik heb vorig weekend alleen maar overgegeven, maar echt maar 2 dagen. De rest van de tijd moe maar niet meer misselijk dus heel fijn! Zo anders, deze tweede zwangerschap!

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Mega leuk om te lezen haha. Ik ben nu 10 weken en mijn spijkerbroeken zitte ...
Mijn buik groeide echt mega snel! De verloskundige gaf aan dat het kwam omdat de miskraam en de nieuwe zwangerschap vrij dichtbij elkaar lagen, lichaam wist wat ie moest doen 😉 dus al vrij snel zwangerschapsbroeken gekocht. Denk met 12 weken. Daarvoor al voornamelijk flared pants en jurken gedragen, eigen spijkerbroeken zaten echt niet lekker. Wanneer heb je termijnecho? 😊

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ah shit, uit bloedonderzoek is zwangerschapsdiabetes en bloedarmoede gekome ...
Ah shit zeg... Wat ontzettend balen en vervelend. Hopelijk horen jullie volgende week meer over hoe en wat nu de bedoeling is. Echt naar dat je je er ook zo beroerd bij voelt 😔. Veel beterschap gewenst

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Mega leuk om te lezen haha. Ik ben nu 10 weken en mijn spijkerbroeken zitte ...
Slim!! Die broeken zijn ideaal voor nu. Lastig als je daar zo precies tussen in zit he haha. Wat heerlijk dat je nu niet zo misselijk bent dit keer! Maakt het eerste trimester wel wat rustiger. Hoe ga je mentaal? Lukt het je om er een beetje van te genieten, kan me voorstellen dat dit soms best lastig is!

één jaar geleden

Ik heb jullie trouwens allemaal een vriendschapsverzoek gestuurd 😁

één jaar geleden

Hoe is het met de rest? 🤗

één jaar geleden

Reactie op Heidebloem

Ik heb jullie trouwens allemaal een vriendschapsverzoek gestuurd 😁
Zag het! Wat kunnen we daar eigenlijk mee? 😁

één jaar geleden

Reactie op wickey

Zag het! Wat kunnen we daar eigenlijk mee? 😁
Nu kunnen we volgens mij elkaars dagboeken lezen en liken en het schijnt dat je in de toekomst ook (prive) kan chatten! 🤗

één jaar geleden

Reactie op Heidebloem

Hoe is het met de rest? 🤗
Hier gaat alles goed!☺️ Dante groeit mega hard! Volgende week wordt hij al 3 maanden😱 hoe gaat het met jullie?

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Mega leuk om te lezen haha. Ik ben nu 10 weken en mijn spijkerbroeken zitte ...
Ik heb echt super lekkere flared zwangerschapsbroeken gekocht bij de prenatal. 2 verschillende panter printen. Zit echt super lekker. Is elastisch boven in. Het is wel een beetje nel veerkamp maar lekker zit het wel haha

één jaar geleden

Thanks voor de broeken tips, haha. Mijn opgeblazen buik is eindelijk weer wat rustiger dus ook minder bol, dus dat scheelt: nu zijn inderdaad de flared broeken en losse jurkjes helemaal chill! Morgen de termijn echo 🥰 Heb een emdr sessie gehad voor het miskraam stukje, om het los te koppelen van deze zwangerschap. Hélemaal top. Snap niet hoe het werkt, bizar, maar het werkt dus ben happy😅 Wickey, wanneer heb je je afspraak deze week? Ik denk aan je!

één jaar geleden

Jess, hoe is het nu bij jullie? Goede termijnecho gehad? NIPT ook gedaan? Staat 13w echo binnenkort nog gepland?

één jaar geleden

Ik heb nu wel officieel zwangerschapsdiabetes inclusief het spuiten van insuline. Echt super balen. Vind het best pittig, prikken, meten, monitoren, spuiten, etc. Op zich geloof ik dat dat wel gaat wennen de komende weken, het meest vervelende is dat ik nu medisch ben geworden en onder controle kom te staan bij de gynaecoloog. Geen eigen verloskundige, niet thuis bevallen, ingeleid worden, blegh. Komende week gaan we naar de gynaecoloog voor meer informatie over het bevallingsstukje.

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ik heb nu wel officieel zwangerschapsdiabetes inclusief het spuiten van ins ...
Aah Wickey wat rot… fijn dat er behandeling bestaat zodat alles goed zal verlopen maar wat rot, zo je hele eigen mindset te moeten veranderen vanwege het medische… heb je wel 1 aanspreekpunt in het ziekenhuis of wisselt dat ook? Ik baal met je mee.. echt niet fijn😣 Afgelopen vrijdag had ik de nipt test (voor de 3 ‘basis’ afwijkingen) en as maandag hebben wij de 13-weken echo! Morgen ben ik 13 weken en de misselijkheid en het overgeven zijn eindelijk weg! Heb tussen week 9-11 echt veel moeten spugen weer maar nu lijkt t dus voorbij🤞