2278 Reacties

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ik wil eigenlijk niet met ovulatietesten beginnen, maar ik merk nu ook dat ...
Mijn vriend en ik hebben ongeveer 2 weken geleden de knoop door gehakt en gaan ervoor om zwanger te raken. Ik kan het ook helemaal niet los laten en wil zo snel mogelijk zwanger worden. 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ik heb nu wel officieel zwangerschapsdiabetes inclusief het spuiten van ins ...
Oohn wickey wat jammer😔 het is echt heel je leven aanpassen maar weet dat je er het allermooiste geschenk voor terug krijgt🥰 veel succes! En hopelijk normaliseert alles weer eens je je baby’tje in je armen hebt👶🏼

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Aah Wickey wat rot… fijn dat er behandeling bestaat zodat alles goed zal ve ...
Wauw spannend Jess😉☺️ hopelijk hebben jullie een mooie uitslag van de nipt😉 en super spannend de 13 weken echo🤗 weer eens een date met jullie kleine mensje🥰

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ik heb nu wel officieel zwangerschapsdiabetes inclusief het spuiten van ins ...
Pittig zeg :(. Heb je al meer informatie gehad ondertussen? Hopelijk heb je een fijn ziekenhuis en fijne begeleiding! Ik moest zeggen dat ik het in het zkh nog meer persoonlijk vond dan ik van tevoren had gedacht. Voelde me echt gezien en gekend daar! Hopelijk mag dat ook voor jou gelden 😘 Hoe gaat het prikken, meten en monitoren nu?

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Aah Wickey wat rot… fijn dat er behandeling bestaat zodat alles goed zal ve ...
Hoe is de 13-weken echo gegaan gisteren? Fijn dat je misselijkheid en overgeven voorbij lijken. Wat heerlijk joh, zit je gewoon alweer in het tweede trimester!! Tijd vliegt 😍

één jaar geleden

Sorry, reageer wat laat soms. Kijk niet meer elke dag op deze app 🙈 Vind het wel onwijs leuk om updates van jullie te lezen steeds 😍😍

één jaar geleden

Reactie op Heidebloem

Sorry, reageer wat laat soms. Kijk niet meer elke dag op deze app 🙈 Vind h ...
Haha hoef je toch geen sorry voor te zeggen!! Hebben jullie thuis nu met z’n drietjes al een beetje een ritme?🥰 en vakantie zomerplannen? De 13-weken echo was goed! Ook de nipt en mijn bloedwaarden waren goed. Ik ben wel rhesus negatief, en mijn vriend positief, dus ik moet in week 27 opnieuw bloedprikken en als de baby dan positief is, moet ik 2x een prik halen. Maar verder alles goed! Buikje begint een beetje te komen nu en het hartje gehoord dus happy 🥰🤰🏼👶🏼

één jaar geleden

Sorry ik ben ook niet zo actief meer in de app🤭. Maar ik lees wat natuurlijk nog jullie berichtjes want ik vindt het heel leuk om dat wel bij te houden en op de hoogte te blijven 😉😁

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Haha hoef je toch geen sorry voor te zeggen!! Hebben jullie thuis nu met z’ ...
Wat fijn dat de NIPT test helemaal goed was. Wel vervelend dat je rhesus negatief bent

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ik heb nu wel officieel zwangerschapsdiabetes inclusief het spuiten van ins ...
Heel balen... Wat een aanpassingen zullen dat zijn de laatste komende weken van je zwangerschap. Gaat het verder wel goed? Ook met groei van de kleine in de buik?

één jaar geleden

Hoe is het met jullie? 🥰 Wickey jij komt al dichtbij het einde nu he? 😍 Hoe gaat het met de voorbereidingen en voel je je ondertussen al iets beter? En hoe gaat het met de rest?

één jaar geleden

Reactie op Heidebloem

Hoe is het met jullie? 🥰 Wickey jij komt al dichtbij het einde nu he? 😍 H ...
Hier gaat alles goed!🤗 de warmte had er wel even op ingehakt bij Dante! Gelukkig is alles terug naar normaal☺️ Dante is een heel vrolijk baby’tje😍 hoe gaat het met jou en kleine Levi?🤗 hoe gaat het met iedereen? En de kleine baby’tjes?👶🏼 @wickey de laatste weekjes en dan zijn jullie met 3🥰 lukt het met alles eromheen? @wickey @jess Ik heb aan jullie gedacht met deze warmte zwanger zijn! Chapeau! Hopelijk was het niet te lastig🤞🙏🥰

één jaar geleden

Pfu’ dat snap ik, Fiiee! Het is ook erg warm! Hoe is t idd met jullie? Jess? Wickey? Laatste loodjes! Spannend 🤗 en met de rest en de baby’s? Zoë groeit als kool en rolt sinds een wk om! Supertrotse mama hier. Ze is er vroeg bij. Verder is ze heel lief en erg vrolijk. Voel me heel gelukkig!🥰 We hebben wel wat trammelant gehad met voeding, naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek. Nu lijkt ze koemelkallergie te hebben en krijgt ze speciale dieetvoeding wat gelukkig goed helpt. 👌🏻 Hopelijk is t met iedereen oke!

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Pfu’ dat snap ik, Fiiee! Het is ook erg warm! Hoe is t idd met jullie? Jess ...
Wauw super dat kleine Zoë al kan omrollen!🥰 je mag super trots zijn! Dante probeert maar is er nog niet in geslaagd alleen😅 het gaat echt zooooo snel!! Amai heftig een koemelkallergie! En dan naar het ziekenhuis! Nooit leuk als je baby’tje ergens last van heeft en je er het raden naar hebt! Gelukkig helpt de dieetvoeding🤞☺️ Geniet van je kleine spruit!🥰

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Wauw super dat kleine Zoë al kan omrollen!🥰 je mag super trots zijn! Dante ...
Jaa gaat echt snel! Komt vanzelf wel met omrollen. Zoë heeft wel wat meer moeite met terugrollen, haha. Van rug naar buik is ze snel maar andersom raakt ze nog gefrustreerd als het haar niet lukt ;-) Ja, gelukkig helpt de nieuwe voeding 🤗 Hoe is t verder?

één jaar geleden

Leuk om jullie berichtjes te lezen! Wat fijn dat het zo goed gaat 🥰 Hier is alles ook oké, echt de laatste loodjes en aan het aftellen. Mijn buik is echt mega, haha. De 28e word ik ingeleid, maar hoop stiekem dat ze volgende week al zelf komt. Wel al flinke voorweeën en een soort menstruatiekrampen, rommelt dus al wel!

één jaar geleden

@Fiiee, wat fijn dat het goed gaat en dat Dante zon vrolijke baby is! @Schrijfmeisje: jeetje wat gaat dat hard zeg, omrollen ook al zelfs! Knap van haar 😍 Vervelend van die koemelkallergie zeg. Hopelijk werkt de dieetvoeding!! @Wickey: WOW! Wat gaat dat hard! Spannend zeg dat je nu al een datum weet ook, echt aftellen dus! En al bijna ook! Ik hoop met je mee dat het al spontaan op gang gaat komen 😁! Moet je in het ziekenhuis bevallen? Of is thuis ook goed? Met Levi gaat ook alles goed. Hij is tegenwoordig heel vrolijk en lief. Ontwikkeld zich razendsnel! Hij heeft sinds deze week ook twee ondertandjes, heel schattig 😍. Volgende week is mijn laatste week vakantie en daarna weer echt aan het werk sinds mn verlof, heb ik erg zin in! Ook wel gek om weer op te starten, maar vooral lekker om weer ritme te hebben 😊

één jaar geleden

Hoi allemaal! Wat leuk om te lezen en wat fijn dat alles goed gaat bij iedereen!! De eerste baby’s van de groep zelfs al met tandjes, Hihi. Wat gaat dat snel! Nog even aftellen @heidenbloem, en dan werken! Hoe heb je de opvang daarna geregeld? @wickey ik denk aan je met deze laatste loodjes! Duim voor je mee dat ze voor de 28e komt en dat je de komende warme week nog fijn doorkomt 🍀 @fiiee en @schrijfmeisje wat leuk om te lezen over jullie kleintjes!! @dyons hoe is het met jou en Julian? Ik ben woensdag alweer 19 weken en ook mensen die mij niet kennen, kunnen mijn buik nu zien! We zijn 3 weken naar Italië geweest. Op de heenweg moest ik overgeven dus dacht ik, misschien is dit geen goed idee.. maar sinds dat moment voel ik me helemaal top haha! Fit en goed dus erg fijn. Nog een week vakantie, morgen de 20weken echo en donderdag de eerste zwangerschapsyoga. Gaat allemaal goed dus🤗

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Hoi allemaal! Wat leuk om te lezen en wat fijn dat alles goed gaat bij iede ...
Dat klinkt goed Jess!! Weten jullie al wat het wordt? Of blijft het een verassing? Heb je de baby al voelen bewegen? Ik weet dat dat mij toen heel veel rust gaf. Zo van: hey, je bent er nog 😊

één jaar geleden

Reactie op wickey

Dat klinkt goed Jess!! Weten jullie al wat het wordt? Of blijft het een ver ...
Het blijft een verrassing! En heb ook totaal geen voorgevoel haha dus zo benieuwd! Ik voel de baby steeds vaker en gister kon ik voor het eerst een mini beweging zien aan de buitenkant, daarna een uur stil gezeten in de hoop dat het weer te zien was maar dat was natuurlijk niet zo 😂 kwam mijn vriend thuis: wat doe je? En toen moest ik uitleggen dat ik eigenlijk al een uur naar m’n buik aan het staren was😂 Hoe gaat t bij jou?🤗 is de baby druk in je buik? Heb je de diabetes een beetje onder controle en al gewend aan het idee van de ziekenhuisbevalling?