8188 Reacties

2 jaar geleden

Ah ik snap waarom jullie er van uit gaan dat jullie ongesteld gaan worden, maar wie weet... houd toch maar een klein beetje hoop! 🤞🏻 Ik ga er vanuit dat ik gisteren op CD35 eindelijk mijn eisprong heb gehad, vanochtend was mijn temperatuur in ieder geval hoger! Ik ben echt blij dat ik waarschijnlijk alsnog wel een eisprong heb gehad, dacht eigenlijk dat dit een cyclus zonder eisprong ging worden.. En nu is het lange wachten tot 18/19 augustus begonnen. Natuurlijk hoop ik heel erg dat deze eisprong dan ook goed benut blijkt, maar zo niet is het toch al fijn dat we in ieder geval wel de kans nog hebben gehad, haha!

2 jaar geleden

Ik heb vrijdag ook goed nieuws gekregen, mag beginnen met medicatie voor m’n PCOS. Iets wat nog onzeker was gezien ik een geschiedenis heb met trombose/longembolie gezien dit toen veroorzaakt is door de pil en het natuurlijk nu weer om hormonale medicatie zou gaan maar mag gelukkig starten 🥳 Wat voor mij betekend dat ik vanaf nu eigenlijk weer echt kans maak op een zwangerschap.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ik heb vrijdag ook goed nieuws gekregen, mag beginnen met medicatie voor m’ ...
Yesss! Wat super fijn nieuws debbss ❤️ ben echt blij voor je! Hopelijk mag het snel slagen 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Yesss! Wat super fijn nieuws debbss ❤️ ben echt blij voor je! Hopelijk mag ...
Ja ben ook wel blij! Moet nu wel eerst een cyclus afwachten, omdat de medicatie van dag 3 tot 7 geslikt moet worden en ik vorige week zondag dus weer eens sinds 96 dagen ongesteld geworden ben. Mocht ik nu toch weer geen cyclus hebben en na 35/40 dagen toch niet ongesteld worden dan moet ik bellen en krijg ik alsnog medicatie op m’n menstruatie op te wekken en kan ik daarna dus met die andere medicatie starten om een eisprong op te wekken ook en dan dag 21 progesteron prikken om te zien om 2,5mg genoeg voor mij is en ik dus een eisprong heb gehad, of dat ik toch meer moet

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ja ben ook wel blij! Moet nu wel eerst een cyclus afwachten, omdat de medic ...
Wat een fijn nieuws! Hopelijk kan je snel starten en levert ht ook heel snel een heel mooi resultaat op! 🍀

2 jaar geleden

Ik had mijn menstruatie vandaag al verwacht, op 14 dpo. Maar ik heb nog niks. Vooral blobjes en steekjes in mijn buik. Nog geen krampen. Mijn menstruatie zal door die vaccinatie wel later zijn dan verwacht.

2 jaar geleden

Oeps, had het al gedeeld vandaag. 🙈 Maar dus nog geen krampen. Ben ik niet gewend van mezelf.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ja ben ook wel blij! Moet nu wel eerst een cyclus afwachten, omdat de medic ...
Ben benieuwd!! Hou je ons op de hoogte?? 🤗🤗

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ben benieuwd!! Hou je ons op de hoogte?? 🤗🤗
Merel, hoe gaat het bij jou? Hoe is het met de kwaaltjes? Wanneer had je ook al weer de echo? ☺️

2 jaar geleden

Ondanks hoopgevende echo van zaterdag, sinds gisteren helderrood bloedverlies. Heb er zelf hard hoofd in, ook last van krampen. Maar het is nog niet zo ‘extreem’ qua krampen en bloedverlies als tijdens menstruatie. De vk niet ingelicht nog. We zien het allemaal de 18de wel. Wie weet ben ik iemand met pseudo-menstruatie. Ben er vrij nuchter onder nog. Juist omdat het misschien heel pril is & ik blij ben te weten dat wij beide vruchtbaar zijn. En als het helaas mis loopt, dan liever zo vroeg mogelijk.. Hou nog wel aan de ‘regeltjes’ als zwangere. Je weet maar nooit🌸

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik had mijn menstruatie vandaag al verwacht, op 14 dpo. Maar ik heb nog nik ...
Hier vandaag 12 dpo, ook blopjes idd! Woensdag nod.

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Hier vandaag 12 dpo, ook blopjes idd! Woensdag nod.
Spannend! Op 12 dpo klinkt dat nog wel heel hoopvol!

2 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

Ondanks hoopgevende echo van zaterdag, sinds gisteren helderrood bloedverli ...
Jeetje, ik weet even niet wat te zeggen... Wat klink je nog positief! Volgens mij ben je een hele sterke vrouw. Ik ga voor je duimen dat je de 18e een mooie echo krijgt. Dikke knuffel. 😘

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Ben benieuwd!! Hou je ons op de hoogte?? 🤗🤗
Jaaa of course! 🥰 Hoe gaat het met jou? ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

Ondanks hoopgevende echo van zaterdag, sinds gisteren helderrood bloedverli ...
Ach nee! Misschien inderdaad wat je zegt, dat je misschien “ongesteld” wordt tijdens zwangerschap en dat is dan onschuldig... Ik duim voor je dat alles goed mag gaan 🍀🌺

2 jaar geleden

@lentebloempje had mijn vriend ookal, uitgelegd waarom. Nu heeft hij ook iets van oké, als het mis is, het is nu alleen nog cellen & nog geen hartje of iets gezien. We wachten de 18de dus rustig af. Meer kunnen wij toch niet doen. @gelukkigevrouw hopen wij ook nog steeds, afwachten maar.

2 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

@lentebloempje had mijn vriend ookal, uitgelegd waarom. Nu heeft hij ook ie ...
Dat is ook helemaal zo. Maar ik kan me voorstellen dat het wel heel spannend is.

2 jaar geleden

Ik word vandaag ongesteld denk ik. Hopelijk hebben we in september meer succes. 🍀 Jeetje, september. Dat wordt maand 9 alweer..

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Dat is ook helemaal zo. Maar ik kan me voorstellen dat het wel heel spannen ...
Dat zeker. Afgelopen zaterdag was het nog zo klein en kon ze dus ook niet zeggen of het goed ging. Anders donderdag echo, maar die is week later gezet. Afwachten & wie weet worden we verrast 😊

2 jaar geleden

Ik denk dat ik vandaag op 2dpo zit 😌 Oh wat duurt dit wachten tot altijd lang... maar aangezien ik een LF heb van maar 10/11 dagen valt het toch ook wel weer mee haha!