8188 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik word vandaag ongesteld denk ik. Hopelijk hebben we in september meer suc ...
Jeetje zeg, wat jammer. Aan je temperatuurdaling te zien word je inderdaad snel ongesteld. Vol goede moed weer op naar de volgende ronde dan maar! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

Ondanks hoopgevende echo van zaterdag, sinds gisteren helderrood bloedverli ...
Ach nee wat heftig! Ik snap je gevoel helemaal hoor, fijn dat je er zo in kunt staan. En inderdaad, laten we hopen dat jullie alsnog blij verrast worden de 18e! 🍀

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Merel, hoe gaat het bij jou? Hoe is het met de kwaaltjes? Wanneer had je o ...
Michelle !!! Goed 🥰 tijd gaat best wel snel 👌🏼😇 ik heb veel last van mijn darmen en groeipijn van de baarmoeder. Vannacht voor het eerst ook een fel trekkend gevoel gehad links toen ik mij uitrekte 😅 wist niet dat je zo vroeg al bandenpijn kon hebben 🙈🤣 verder qua kwaaltje zijn mijn borsten echt bommen die op knappen staan en echt pijnlijk zijn (24/7 meegroei bh aan). Ben met vlagen misselijk maar dat is niet noemenswaardig. En zoals iedereen in het begin erg moe 🥱 Ik heb morgenavond de echo 😍😍 heb er zo’n zin in 😇 kan echt niet meer wachten. Hoe gaat het met jou?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

Ondanks hoopgevende echo van zaterdag, sinds gisteren helderrood bloedverli ...
Och jeetje !! Hopelijk is het een betekenisloze bloeding 🤗🍀🍀

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Jaaa of course! 🥰 Hoe gaat het met jou? ❤️
Jaa goed haha, zie het uitgebreide verslag die ik op Michelle antwoordde 🤣

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik word vandaag ongesteld denk ik. Hopelijk hebben we in september meer suc ...
Wat jammer zeg ❤️ lekker aan de wijn vanavond 🤗

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Yunaxx

Ik denk dat ik vandaag op 2dpo zit 😌 Oh wat duurt dit wachten tot altijd ...
Yesss!! Eindelijk hè 🤗 ben blij voor je dat ie toch is gesprongen na de verkeerde signalen eerder 🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

Ondanks hoopgevende echo van zaterdag, sinds gisteren helderrood bloedverli ...
Het is eigenlijk bizar bij hoeveel vrouwen het in een vroeg stadium toch fout gaat. Als je donkere sliertjes of stolsels gaat krijgen is de miskraam er wel echt. Hoe ver was je nu? ❤️❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik word vandaag ongesteld denk ik. Hopelijk hebben we in september meer suc ...
❤️❤️❤️

2 jaar geleden

Reactie op Yunaxx

Ik denk dat ik vandaag op 2dpo zit 😌 Oh wat duurt dit wachten tot altijd ...
Jaaa eindelijk!!! ❤️😍

2 jaar geleden

Hier blijft ie nog hoog. Vandaag 13 dpo: test wederom wit. Vanmorgen al 2 vieze witte punten op m’n hoofd, dus de rooie duivel zal morgen of overmorgen wel komen :) dat zou mooi zijn want dan ben ik er zondag mooi vanaf als we op vakantie gaan 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Michelle !!! Goed 🥰 tijd gaat best wel snel 👌🏼😇 ik heb veel last van mi ...
Ja die groeipijn klint bekend😅😂 Eerste weken groeit je baarmoeder zo snel dat dit gepaard gaat met bandenpijn😒. Je borsten groeien nog we effe door🙈 Maar rond een week of 13 zullen ze wat minder gevoeig worden☺️ Rond de 15 weken kon ik weer zonder bh slapen snachts. Was ook echt een verademing😬 Wel fijn dat die misselijkheid mee valt😊 Hopelijk blijft het ook zo🤞 Super spannend voor de echo🍀 Hoop dat je morgen al een mooi plaatje hebt🙏🍀 Ik merk nu echt wel dat ik richting het 3de trimester ga😅 Slaap weer meer. Heb echt behoefte aan een dutje in de middag😴 Mijn buik begint nu ook in de weg te zitten😂 Bukken, sokken en schoenen aan doen word steeds lastiger🙈 Ooh en scheren onder de douche word steeds meer een drama😂😂🙈 Mn mannetje is wel heerlijk over actief😬 Wonder dat ik nog niet bont en blauw ben😂 Merk nu wel als hij in bepaalde houdingen gaat liggen, dat het mij toch wel effe zeer doet😅. Voor inspanning buiten huis draag ik wel een buikband nu anders verga ik van bandenpijn😓. Verder mag ik zeer waarschijnlijk 23 augustus starten bij mn nieuwe werkgever🤩 Ben het thuiszitten wel effe beu namelijk😅

2 jaar geleden

Hier helaas vanochtend ongesteld geworden. Ik ben blij en rustig. Het is zoals het is. Ik houd het bloeden nog even in de gaten want ik heb een positieve ovulatietest (waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die positief test tijdens en vlak na de menstruatie) en heb een licht positieve zwangerschapstest. De innesteling is mislukt. Daar ga ik vanuit. Op naar de volgende ronde 🍀🍀🍀🌺 En die wordt zonder temperaturen en ovulatietesten 😅

2 jaar geleden

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Hier helaas vanochtend ongesteld geworden. Ik ben blij en rustig. Het is zo ...
Oh, wat enorm balen zeg. En wat cool, dat je zo'n korte cyclus hebt. Heb je lekker veel kans. Houd ons maar op de hoogte! 😘

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ja die groeipijn klint bekend😅😂 Eerste weken groeit je baarmoeder zo snel ...
Fijn dat het zo goed gaat! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Hier blijft ie nog hoog. Vandaag 13 dpo: test wederom wit. Vanmorgen al 2 v ...
Wat jammer zeg. Hopelijk ben je snel ongesteld! Ik hoop ook dat het snel komt. Wil er ook voor onze vakantie vanaf zijn. Maar hier nog niks nu. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Yunaxx

Ik denk dat ik vandaag op 2dpo zit 😌 Oh wat duurt dit wachten tot altijd ...
Eindelijk. Wat onwijs fijn! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Oh, wat enorm balen zeg. En wat cool, dat je zo'n korte cyclus hebt. Heb je ...
Neeee, geen korte cyclus hoor 😅. Ik deed een ovulatietest omdat ik wilde kijken of die inderdaad zoals gedacht positief is tijdens en na m’n menstruatie (eerder gehad nl). Hij kan donkerder, maar is vandaag positief én ook een licht positieve zwangerschapstest.... Vandaag begonnen met bloeden, dus in de gaten houden of het een normale menstruatie is of misschien een innestelingsbloeding. Denk eerder een mislukte innesteling... M’n cyclus is 30-31 dagen 😊

2 jaar geleden

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Neeee, geen korte cyclus hoor 😅. Ik deed een ovulatietest omdat ik wilde k ...
Ik ga voor je duimen dat het misschien toch positiever uitpakt dan je verwacht! 🍀

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ja die groeipijn klint bekend😅😂 Eerste weken groeit je baarmoeder zo snel ...
Hahaha noooo!! Ze passen al bijna niet meer in deze meegroei bh 😩 ze mogen echt niet groter haha. Heb al cupG tegenwoordig. Ik kan echt niet wachten tot ik weer zonder kan slapen 🤣🤣 Jaa ben erg benieuwd naar de echo. Ben morgen volgens eigen berekening 6+5 en volgens de verloskundig 7 weken. Dus ben erg benieuwd 🥰🥰 Het laatste trimester 😍😍 echt toegeven aan het dutje! Je hebt het gewoon nodig 🤗 hahaha heb je een buikfoto? Ben benieuwd 🤩 och jeetje nog steeds last van bandenpijn dus 😯😯 wat spannend zeg! Een nieuwe werkgever. Wat ga je doen?