8188 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Hier helaas vanochtend ongesteld geworden. Ik ben blij en rustig. Het is zo ...
Aah wat jammer zeg 😔 heel veel succes de komende ronde zonder ovulatie testen en temperaturen 🤗🍀❤️

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Hahaha noooo!! Ze passen al bijna niet meer in deze meegroei bh 😩 ze mogen ...
Ik ben qua bh vooral in omvang gegroeid. Van 75B naar 85C en ik vind mijn borsten al enorm🙈😂. Super spannend laat je morgen weten hoe het was? Jaa nu 26+1weken dus nog 2 weken dan het laatste trimester in🤩 De dutjes geef ik ook heerlijk aan toe. Mijn man geeft me zelfs op mn donder al ik niet ga liggen😅 Ik ga bij de marine aan de slag☺️. Wel in een burger functie😬 word voor een bepaald onderdeel verandwoordelijk voor het logistieke gebeuren. Is lekker dicht bij huis en 38 uurtjes. 3x van 8-16:00 en 2x van 8-15:00 werken heerlijk☺️ Speciaal voor je gemaakt☺️ mn buik is in twee weken mega gegroeid😱 6cm qua omvang erbij🙈

2 jaar geleden

Ik snap er even niks meer van, ben nu cyclus dag 11 en nog steeds is m’n temp hoog… voor m’n eisprong ben ik altijd 36,2 en op z’n hoogst 36.3 maar blijf rond de 36,6 zitten kan dat geen kwaad dat die niet helemaal zakt?

2 jaar geleden

Hier is mijn menstruatie doorgekomen: veegde net een hele flets waterige afscheiding met rood bloed af. Hen ook 2 dikke etter puisten, vreselijke lage rugpijn en zo lam als een tak. Op naar een vakantie overladen met wijn, rauwe hammetjes en Parmezaanse kaas 🇮🇹

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Het is eigenlijk bizar bij hoeveel vrouwen het in een vroeg stadium toch fo ...
Die had ik woensdag al, zaterdag nog een aardig mooie echo (een dooierzak in baarmoeder) maar we wachten af. Heb nu al paar dagen helderrood verlies. Dus gok miskraam. We waren zaterdag naar 5 weken gezet.

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Hier is mijn menstruatie doorgekomen: veegde net een hele flets waterige af ...
Lekker gaan genieten op vakantie ! 🍷

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Hier is mijn menstruatie doorgekomen: veegde net een hele flets waterige af ...
Geniet van je vakantie. Neem het er lekker van 😘🍷🍸🍾

2 jaar geleden

Reactie op LV000

Ik snap er even niks meer van, ben nu cyclus dag 11 en nog steeds is m’n te ...
Dat is wel gek! Ik durf het niet te zeggen: ik zit de ene maand vooral op 36.2 en nu deze maand vooral 36.1. Denk dat het vooral de vraag is hoe ver hij stijgt na je eisprong. Als er evengoed nog minimaal 0.3 bij komt is dat top, dan ben je lekker warm!

2 jaar geleden

Reactie op LV000

Ik snap er even niks meer van, ben nu cyclus dag 11 en nog steeds is m’n te ...
Ik had het deze cyclus juist andersom. Normaal rond de 36.6 voor ovulatie en dan 37.0 erna. Maar nu een ronde 36.4 voor ovulatie en rond de 36.8 of 37.0 erna. Het kan blijkbaar per cyclus/ronde wisselen. Volgens mij kan het geen kwaad, zolang je na je ovulatie maar met minimaal 0.2 graad stijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Ya92

Dat is wel gek! Ik durf het niet te zeggen: ik zit de ene maand vooral op 3 ...
Hoe vaak kan je het woord “vooral” gebruiken 😒😜

2 jaar geleden

Reactie op Ya92

Hoe vaak kan je het woord “vooral” gebruiken 😒😜
😂😂😂😂😂

2 jaar geleden

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Stomme vaccinatie... Een test doen heeft geen zin denk ik, met deze temperatuur 🙈.

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Stomme vaccinatie... Een test doen heeft ...
Als je morgen omhoog schiet zou het best positief kunnen zijn hoor... Zolang je niet bloed is er nog hoop 🍀🍀🍀

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ik ben qua bh vooral in omvang gegroeid. Van 75B naar 85C en ik vind mijn b ...
Jaa zeker laat ik weten hoe de echo was 😇😇 Je gaat echt snel 😍😍 zijn jullie er al helemaal klaar voor? Oeeh klinkt leuk!! Wel veel hoor 38 uur 😯 knap hoor! Wel fijn dat het dicht bij huis is 👌🏼👌🏼 Haha wat lief! Hele recente foto dus 😍 waaauw wat een mooie buik zeg 😍😍 je gaat echt goed 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Stomme vaccinatie... Een test doen heeft ...
Ik had vanavond een hele flets rood/roze afscheiding maar verder is er nog weinig achteraan gekomen. Maar dat zal morgen wel komen. In de avond heb ik vaak nauwelijks bloedverlies. Wacht het maar af. Ben 13 dpo, een innesteling lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Ik had vanavond een hele flets rood/roze afscheiding maar verder is er nog ...
In theorie zou het nog kunnen, als je een innesteling had op 13 dpo en dat er nu bloed van naar buiten komt.. Maar een menstruatie klinkt ook aannemelijk. Hopelijk hebben we morgen allebei snel duidelijkheid!

2 jaar geleden

Reactie op Merel2

Jaa zeker laat ik weten hoe de echo was 😇😇 Je gaat echt snel 😍😍 zijn j ...
Gaat echt vreselijk snel😱 Weet nog dat ik begin maart hier mn positieve test liet zien😱 Wij hebben ondertussen wel alles al in huis☺️wilde ook voor de 30 weken alles zo goed als af hebben😊. Ik kom van full time😅 8-17… en met regelmaat dat het ook nog wel eens overwerken was😅. Dus dit is luxe voor mij☺️

2 jaar geleden

Heb een nieuwe thermometer en ben er achter dat ie twee tiende lager meer als de oude. Vanmorgen met de nieuwe 36.7, dus 36.9 in principe. Er is nog steeds niks achter die rood/roze flets aan gekomen. Vandaag 14 dpo.

2 jaar geleden

Reactie op sommelbaby

Heb een nieuwe thermometer en ben er achter dat ie twee tiende lager meer a ...
Wat gek. Bij jou blijft hij ook nog gewoon hoog. Ga je een test doen, of wacht je nog af?

2 jaar geleden

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.. 🤷‍♀️