8188 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Wat gek. Bij jou blijft hij ook nog gewoon hoog. Ga je een test doen, of wa ...
Ja ik test al een paar dagen elke ochtend maar niks!

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.. 🤷‍♀️
Het stelt mij wel gerust dat er bij jou eigenlijk hetzelfde gebeurd 😅 wellicht cyclus toch van de wap door vaccinatie?

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik had het deze cyclus juist andersom. Normaal rond de 36.6 voor ovulatie e ...
Toch wel dus, ja vroeg het me af of het niet wat hoog was gezien ik m’n eisprong nog niet gehad heb haha. Maar vanochtend is die al met 0.2 gezakt dus denk dat die nu langzaam weer gaat zakken🤞🏼

2 jaar geleden

Hoi, ook al laten wij de kinderwens voorlopig helaas even los, ben ik wel nog even blijven temperaturen om mijn cyclus in de gaten te houden. Nu heb ik al 2 rondes dat mijn temperatuur een beetje in een haaientanden-patroon beweegt 🦷 Weten jullie wat dat kan betekenen? Kan/moet ik daar straks wat aan doen wanneer we wel weer verder gaan met onze kinderwens? Overigens heb ik wel in de vorige ronde en in deze ronde mijn vaccinaties gehad, dus wellicht speelt dat nog mee…?

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Gaat echt vreselijk snel😱 Weet nog dat ik begin maart hier mn positieve te ...
Haha jaaa! Dat weet ik ook nog wel. Fijn dat jullie alles al af hebben 🥰 geeft je dan toch een gerust gevoel. Jeetje! Ik vind het knap hoor! Fulltime. Ik heb de afgelopen maanden ook full time gewerkt. En ben echt helemaal op nu, ben blij dat ik nu vakantie heb. En na de vakantie ga ik 28-30 uur werken en niet meer.

2 jaar geleden

Hoi allemaal! Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Om het gesprek nog even af te kunnen ronden, laat ik dit topic open tot het einde van de middag. Daarna sluit ik het topic en kunnen jullie verder in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/groepen/kinderwens/temperatuurkaartjes-deel-2-dalQmJ Liefs, Roos P.S. Kom je een actief topic tegen met meer dan 1.000 reacties? Rapporteer het gerust! Dan zal ik het sluiten en een nieuw topic openen. Zo houden we de app soepel in het gebruik 😊

2 jaar geleden

Lieve meiden, Ik ben vandaag zeer heftig ongesteld geworden. Zo erg dat ik de hele dag niets anders kon doen dan in bed liggen. Ik ben net naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk heeft de miskraam in maart dit jaar mijn cyclus ontregeld. Dus nu ga ik 1 of 2 strippen van de pil slikken en daarna gaan we dat evalueren. Waarschijnlijk was mijn menstruatie het eerste jaar na de geboorte van mijn dochter, ook milder vanwege de borstvoeding. Dit alles betekent dus ook dat ik helaas niet opnieuw zwanger ga zijn voor de uitgerekende datum in november. Wel jammer dat dat nu al definitief vast ligt. Dat zal even lastig gaan zijn voor me, begin november. Maar een goede gezondheid en een fijne mama en vrouw kunnen zijn, is even belangrijker dan een tweede kindje. Hoe moeilijk ook. Ik ben dus even niet meer actief hier. Hopelijk over 1 of 2 maanden wel weer. Alle goeds voor jullie ❤️.

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Lieve meiden, Ik ben vandaag zeer heftig ongesteld geworden. Zo erg dat ik ...
Wat onwijs heftig. Heel veel sterkte en hopelijk heb je over twee maanden mooi nieuws 💗 neem je rust, geniet van alle dingen om je heen!

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Lieve meiden, Ik ben vandaag zeer heftig ongesteld geworden. Zo erg dat ik ...
Jeetje wat heftig om te lezen. Heel veel sterkte. Laat je lijf lekker tot rust komen. Ga genieten van wat je hebt. Je lichaam zal je dankbaar zijn dat je even "bij mag komen". Je zult zien dat het hierna snel goed mag gaan! Je zult het nodig hebben. Luister goed naar jezelf! Hopelijk tot snel! 😘🌸

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Lieve meiden, Ik ben vandaag zeer heftig ongesteld geworden. Zo erg dat ik ...
Wat heftig, maar een goede gezondheid is zeker belangrijker. Wie weet dat je juist in november dan goed nieuws krijgt dat jullie weer mogen proberen 🌸 Neem even de tijd & we lezen het vanzelf als je weer terug bent 😘

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Lieve meiden, Ik ben vandaag zeer heftig ongesteld geworden. Zo erg dat ik ...
❤️❤️❤️❤️ Heb al vaker gelezen na vaccinaties dat menstruaties uit blijven of zeer heftig zijn. Wellicht een combi daarmee ook met jou. Veel sterkte in ieder geval en lekker even aan jezelf denken ❤️

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Lieve meiden, Ik ben vandaag zeer heftig ongesteld geworden. Zo erg dat ik ...
Och jeetje😔 hopelijk zien we je snel weer terug! Veel sterkte en rustig aan. Tot snel lieverd ❤️❤️

2 jaar geleden

Wat een naar nieuws. Sterkte ❤️