17 Reacties

4 jaar geleden

1 nov zou ik ongesteld moeten worden maar gelukkig positieve zwangerschapstest gehad, nu dus 4,5 week zwanger😍😊 Volgens de bereken apps zou ik op 9 juli uitgerekend zijn. 16 nov. de eerste echo, kan niet wachten😍😍😍

4 jaar geleden

Oh, wat leuk! Ik sluit me aan. Vorige vrijdag goed nieuws gekregen en maandag voor een controle afspraak gaan. Spannend en hopelijk alles ok 🙏🏻 ❤️ Proficiat allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Aiar

Oh, wat leuk! Ik sluit me aan. Vorige vrijdag goed nieuws gekregen en maand ...
Super leuk!! Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben jij nu? En waar kom je vandaan?

4 jaar geleden

Hee dames, er is een hele forum club voor alle dames die in juli 22 zijn uitgerekend. Daarbinnen zijn weer verschillende topics. Wellicht leuk je daar aan te melden?

4 jaar geleden

Wat leuk, ik sluit me aan! Had 3 dagen geleden een positieve test ☺️ hopelijk is alles voor iedereen goed. Ik vind het zo spannend. Ik heb 2 december eerste inwendige echo

4 jaar geleden

Hee dames, er is een hele forum club voor alle dames die in juli 22 zijn ui ...
Waar kan ik dit clubje vinden!? ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Iniminiej90

Super leuk!! Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben jij nu? En waar kom je vandaa ...
Ik woon in Gent, Belgie. We hebben ivf gedaan. Volgens de dokters ben ik 5weken en 1 dag. En jij?

4 jaar geleden

Reactie op Aiar

Ik woon in Gent, Belgie. We hebben ivf gedaan. Volgens de dokters ben ik 5w ...
Ah ik zie het antwoord al 😊

4 jaar geleden

Oh ja?

4 jaar geleden

Reactie op Yanaaaa

Wat leuk, ik sluit me aan! Had 3 dagen geleden een positieve test ☺️ hopeli ...
🍀❤️

4 jaar geleden

Reactie op Aiar

Oh ja?
Bij voeg meer groepen tot vind je hem :)

4 jaar geleden

Ik kan m niet vinden?

4 jaar geleden

Reactie op Iniminiej90

Ik kan m niet vinden?
Ik moest ook even zoeken… Ga je naar “Community” onderaan. Dan naar “Mijn groepen” > “Voeg andere groepen toe” > bij “Geboorteclubs” zoek je juli 2022. Het kan zijn dat beetje anders verwoord is. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Aiar

Ik moest ook even zoeken… Ga je naar “Community” onderaan. Dan naar “Mijn g ...
Ah! En bij “Mijn groepen” moet je dat pijltje naar beneden openen. Zo ga de de mogelijkheid “voeg andere groepen toe” kunnen vinden

4 jaar geleden

Reactie op Aiar

Ah! En bij “Mijn groepen” moet je dat pijltje naar beneden openen. Zo ga de ...
Top dat het gelukt is ☺️

4 jaar geleden

Wat ontzettend leuk! Ik heb vrijdag een positieve test in handen gehad 🥰 als alles goed blijft gaan hebben mijn vriend en ik eind juli onze regenboog baby in handen 🥰😍

4 jaar geleden

Wat ontzettend leuk! Ik heb vrijdag een positieve test in handen gehad 🥰 als alles goed blijft gaan hebben mijn vriend en ik eind juli onze regenboog baby in handen 🥰😍