21 Reacties

3 maanden geleden

Je kan gewoon door gaan. Je hoef niet te wachten op je volgende ongesteldheid.

3 maanden geleden

Wat verdrietig! Heel veel sterkte en hopelijk gun je jezelf ook wat rust om te herstellen , fysiek en mentaal want het is allemaal best heftig.馃崁 Na mijn miskraam in april bleef ik nog twee weken licht bloeden en mij werd verteld dat ik dat wel eerst moest afwachten. Het is in principe ook een wond wat eerst moet helen. Snel daarna werd ik wel weer ongesteld maar het was niet hetzelfde als voorheen. Ik denk dat mijn cyclus in juni pas weer enigszins "normaal" was maar dit kan ook per persoon verschillen. Hoop dat je herstel voorspoedig gaat!

3 maanden geleden

Reactie op chantal02031996

Je kan gewoon door gaan. Je hoef niet te wachten op je volgende ongesteldh ...
Ik moet natuurlijk wel weten wanneer m鈥檔 eisprong ongeveer is om door te kunnen gaan, vandaar mijn vraag naar ervaringen van anderen馃檭

3 maanden geleden

Reactie op NadinedR

Wat verdrietig! Heel veel sterkte en hopelijk gun je jezelf ook wat rust om ...
Dank je wel馃挍

3 maanden geleden

Ik heb afgelopen donderdag een miskraam gehad en ben ook heeeel benieuwd naar mijn volgende ovulatie 馃槱

3 maanden geleden

Reactie op Joycester

Dank je wel馃挍
Hoe gaat het nu met je? 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op sk1234

Ik heb afgelopen donderdag een miskraam gehad en ben ook heeeel benieuwd na ...
Oh nee wat verdrietig! Sterkte komende tijd 馃崁. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig

3 maanden geleden

Ik had 7 februari een miskraam en werd na 30 dagen weer ongesteld. Heb nu 7 augustus weer een miskraam gehad en heb gister mijn eisprong gevoeld, onwijze steken/krampen, misselijk, zere tepels. Dus ik wacht ook op mn menstruatie, of hopelijk weer zwanger

3 maanden geleden

Ze zeggen dat je ovulatie ongeveer 2 weken na je miskraam op gang kan komen, maar dat is echt per vrouw weer verschillend. Ik heb twee weken geleden een miskraam gehad dus ik duim heel hard dat nu ergens m鈥檔 ovulatie gaat komen馃馃 en ik begrijp je gevoel van wachten echt heel erg. Heel veel verdragen

3 maanden geleden

Ik wacht momenteel op mijn menstruatie na de miskraam die begon op 19 juli(duurde iets langer dan 2 weken)

2 maanden geleden

Reactie op NadinedR

Hoe gaat het nu met je? 馃崁
鉂わ笍 Ik heb deze app weer even verwijderd (haha anders word ik gek), maar heb precies 2 weken na de miskraam mn eisprong gekregen! Dus nu zit ik weer helemaal vol hoop (zo irritant wel; bang voor de teleurstelling)

2 maanden geleden

Ik heb in mei een vroege miskraam gehad, 26 dagen later kwam mijn menstruatie weer en de ronde daarna was ik weer zwanger. Ik ben nu 11+3 weken van een tweeling (hoop voor jou natuurlijk ook dat het allemaal zo snel weer gaat maar wilde toch even iets positiefs delen en aangeven dat het ook weer snel kan gaan na een miskraam).

2 maanden geleden

Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad en vandaag bij de controle zei de verloskundige dat ik in de 2 fase van de cyclus zit dus ongeveer 1 a 2 weken en zou ik mijn menstruatie moeten krijgen ze wist niet of mijn eisprong al is geweest of nog.moet komen omdat de eitjes best wel klein waren

2 maanden geleden

Vandaag 4 weken geleden mn miskraam gehad en afgelopen maandag ongesteld geworden

2 maanden geleden

Ik heb ook een MK gehad pp 3 aug denk ik en heb nu ook allerlei vragen. Daar komt tie: Misschien een rare vraag maar ik heb nog maar heel minimaal HCG (17) mijn lichaam. Kan ik mijn eisprong krijgen wanneer er nog hcg aanwezig is in mijn lichaam? Of dien ik te wachten.

2 maanden geleden

Je hoeft niet te stoppen 鈽猴笍 ik had destijds in oktober een miskraam gehad en werd in december zwanger. M鈥檔 cyclus was dus heel lang, want ik ben tussendoor niet ongesteld geweest.

2 maanden geleden

Reactie op Flowerspink

Je hoeft niet te stoppen 鈽猴笍 ik had destijds in oktober een miskraam gehad e ...
En heb je toen door gehad wanneer je eisprong was? Wat mooi!

2 maanden geleden

Ik heb 6 weken na mijn miskraam weer mijn eerste menstruatie 馃尭 sterkte! 馃┓

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

En heb je toen door gehad wanneer je eisprong was? Wat mooi!
Ja, ik deed ovulatietesten 鈽猴笍

2 maanden geleden

Hey hooi. In juli een miskraam gehad nu eerste 'normale' maand na een menstruatie. Maar ik zit al een week of na mijn mensrruatie. Volgens de ene app heb ik mijn ovulatie dinsdag gehad en volgens de andere heb ik hem volgende week donderdag/vrijdag. Nou weet ik niet 100%de apps te geloven omdat mijn lichaam feen app is. Maar nu komt het volgende. Vorige week 3 dagen richting vruchtbare afscheiding (helderder, langzaam steeds rekbaarder, maar nog niet rekbaar zoals een ovulatie voor de miskraam) ook libido liet het afweten. Nou had ik gisteren spontaan een en vet hoog libido voor 10 min 馃槄 en tbuis dachten we ervoor te kunnen gaan maar het leek daar wel een sahara. Hoewel ik eergisteren nog afscheiding had wat leek zoals ik zwanger was (wat meer wit e.t.c.) Nou schat ik de kans al laag tot niet in voor een zwangerschap deze maand. Maar waar ik moeite mee heb is dat ik nu niet weet wanneer ik menstrueer.. iemans hier ervaring mee? Man wil nog niet aan ovulatietesten beginnen.(doe ik stiekem wel als ik denk in de ovulatie te zitten maar niet gedaan toen omdat ik dacht dat het nog wat rekbaarder moest zijn). 馃槄 Oemand ervaring? Of tips?