4155 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Hahahhaa ja hier word ook gezegd maar ik moet naar het gemeentehuis dus ik ...
Whaha!! Dat heeft ie zich hier nog niet bedacht. Zo wijs ga ik hem dus niet maken ook😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Muisz

Voor jullie dubbel ,o lastig als je en voor een meisje en een jongen moet v ...
Ach anders hebben we alvast voor een hopelijke volgende klaar liggen😏

2 jaar geleden

Wij hadden geluk dat we al gauw overeen waren met de namen. Meisjesnamen hadden we een hele lijst en jongensnamen was wel lastiger. Willen ook niet een populaire naam gebruiken. Gelukkig waren we er al uit toen we er achter kwamen dat het een jongetje wordt 🤭 Hij krijgt zelfs 3 namen! Papa heeft er 5 en ik maar 1. Dus is t een middenweg met 3 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Pinya

Wij hadden geluk dat we al gauw overeen waren met de namen. Meisjesnamen ha ...
Aah dat is fijn zeg! Scheelt een hoop denkwerk als je op één lijn ligt😂 Nee wij wilden ook geen naam die je heel veel hoort. Bij ons worden het er 2 of 3. Ik wil wel echt de roepnaam in de doopnaam hebben staan.

2 jaar geleden

Reactie op Loes1230

Aah dat is fijn zeg! Scheelt een hoop denkwerk als je op één lijn ligt😂 Ne ...
Haha ja we hadden al jaren geleden over babynamen gehad en wat ons voorkeur was. Ik had dan de jongensnaam bedacht en hij meisjesnaam. Hopelijk kunnen we in de toekomst ook de meisjesnamen gebruiken 😊 Laten jullie je kindje dopen?

2 jaar geleden

Hier is die dan🙈 nou moet ik zeggen dat hij op de foto kleiner lijkt dan ik hem in het echt vind😊

2 jaar geleden

Reactie op Pinya

Haha ja we hadden al jaren geleden over babynamen gehad en wat ons voorkeur ...
Handig zeg! Ja hopelijk kan je die hierna weer gebruiken! Ja wij laten ons kindje dopen! Jullie?

2 jaar geleden

Ze hebben net een extra echo gemaakt, met ons kindje gaat gelukkig alles goed. Vannacht weinig geslapen omdat ik nog een keer wat bloed verloor. Waarschijnlijke oorzaak is dat mijn placenta heel laag ligt. Ze heeft wel het advies gegeven om het een klein beetje rustig aan te doen, heb ook een telefoonnummer gehad zodat ik ook met hem contact op kan nemen. Er zijn net wel even flink wat traantjes gevloeid.

2 jaar geleden

Reactie op Loes1230

Handig zeg! Ja hopelijk kan je die hierna weer gebruiken! Ja wij laten on ...
Wij zijn beide wel gedoopt en als kind vaak naar de katholieke kerk gegaan, maar voor onze kinderen willen wij dat niet. Nu hopen dat onze ouders dat zullen begrijpen.. zijn ouders zullen heel moeilijk gaan doen ben ik bang 🙄 Alleen als hij het later zelf wil (zonder invloed van zijn opa en oma..), mag ie zich laten dopen. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Ze hebben net een extra echo gemaakt, met ons kindje gaat gelukkig alles go ...
Gelukkig gaat het wel goed met je kindje!! Maar inderdaad goed je rust nemen. Is een moeilijke tijd nu, hopen dat het gauw beter zal gaan! ❤

2 jaar geleden

Reactie op Muisz

Hier is die dan🙈 nou moet ik zeggen dat hij op de foto kleiner lijkt dan i ...
Mooi buikje! Mijne is ook zo als ik net opsta. Nadat ik heb gegeten is het al weer wat groter 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Ze hebben net een extra echo gemaakt, met ons kindje gaat gelukkig alles go ...
Gelukkig maar! Je placenta kan nog heel goed mee naar boven groeien als je baarmoeder meer gaat groeien. Goed opletten op je rust dus! Fijn dat je een nummer heb gekregen waar je op kan bellen. Traantjes mogen dat lucht even op. Nu proberen te vertrouwen op je kindje❤️

2 jaar geleden

Reactie op Pinya

Wij zijn beide wel gedoopt en als kind vaak naar de katholieke kerk gegaan, ...
Wij zijn christelijke en er beide nu ook actief er mee bezig. Dus voor ons is het een logische stap. Hoop dat de opa’s en oma’s inderdaad het kunnen loslaten. Je moet het niet doen voor een ander.

2 jaar geleden

Reactie op Pinya

Wij hadden geluk dat we al gauw overeen waren met de namen. Meisjesnamen ha ...
Super fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Muisz

Hier is die dan🙈 nou moet ik zeggen dat hij op de foto kleiner lijkt dan i ...
Super mooi buikje!

2 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Ze hebben net een extra echo gemaakt, met ons kindje gaat gelukkig alles go ...
Fijn dat alles goed gaat! Fijn dat je extra echo hebt gehad. Als je placenta laag ligt zal het vast nog vaker voorkomen maar dan weetje nu waar het vandaan komt. Hopelijk komt die niet vooor de uitgang te liggen

2 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Ze hebben net een extra echo gemaakt, met ons kindje gaat gelukkig alles go ...
Fijn dat ze een extra echo hebben gemaakt en dat alles nog steeds goed is! De tranen snap ik heel goed, ook alleen maar goed om het eruit te laten. Het is niet niks allemaal 💕.

2 jaar geleden

Reactie op Muisz

Hier is die dan🙈 nou moet ik zeggen dat hij op de foto kleiner lijkt dan i ...
Mooi!! Blijft bijzonder om te zien hoe het groeit 🥰

2 jaar geleden

Ik ga zo toch een afspraak maken bij de GGD voor het corona vaccin. Zit er al weken over te twijfelen en wilde sowieso de 12 weken afwachten. Net nog even gebeld met de verloskundige en zij adviseren het vanaf 12 weken. Heb alle vertrouwen in het vaccin zelf, enige waar ik onwijs tegen opkijk is de prik zelf (zo’n watje met naalden..) en het eventuele ziek worden daarna.

2 jaar geleden

Reactie op zoveelliefde

Ik ga zo toch een afspraak maken bij de GGD voor het corona vaccin. Zit er ...
Ah ja ik kan ook niet tegen naalden! Doe altijd m'n ogen dicht en m'n hoofd draai ik de andere kant op 🤣 Eerste prik had ik alleen beurse arm en tweede kreeg ik koorts in avond en dag erna. Zou er wel rekening meehouden dat je misschien wel ziekjes wordt na de prik.