4155 Reacties

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie berichtjes. Vanmiddag lekker geluierd en even geslapen. Sinds eind van de dag is mijn afscheiding ook weer bruin dus daar ben ik blij mee, teken dat het weer de goede kant opgaat.

2 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Bedankt voor jullie berichtjes. Vanmiddag lekker geluierd en even geslapen. ...
Super fijn!

2 jaar geleden

Ik voelde mijn kleine meid net duidelijk trappelen 🥰❤ dacht al paar keer eerder vaag iets te voelen de laatste 1.5 week. En net heel duidelijk zooo bijzonder en fijn gevoel.

2 jaar geleden

Hoi allemaal! Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Om het gesprek nog even af te kunnen ronden, laat ik dit topic open tot het einde van morgenmiddag. Daarna sluit ik het topic en kunnen jullie verder in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/groepen/kinderwens/wij-kletsen-door-deel-2-3Q4aL9 Liefs, Roos P.S. Kom je een actief topic tegen met meer dan 1.000 reacties? Rapporteer het gerust! Dan zal ik het sluiten en een nieuw topic openen. Zo houden we de app soepel in het gebruik 😊