Onze dochter heeft enkel 2 mama’s in haar leven
We kennen de donor wel maar hij is (bewust) niet betrokken
Nu hadden we het op de opvang over Moederdag en ze vroegen of mijn dochter ook een vaderdag cadeau mag maken of dat er geen vader in beeld is.
Ik had toen de situatie uitgelegd
Maar later bedacht ik mij.. is het niet leuk om voor haar opa (de enige man in haar leven momenteel) een cadeau te maken?
Kan ik dat voorstellen aan de opvang of is dat gek? 😅