10 Reacties

4 weken geleden

Aan te raden om echt geen bezoek te hebben de eerste 3 weken. Jijzelf kan/mag niks. En je hebt je handen vol. Ikzelf had echt wel veel pijn. Dus als je daar van uit gaat dan kan het altijd meevallen. En ga echt niet te snel weer wat doen. Dus echt rustig aan. Douchekruk is echt een lifesaver geweest voor mij. Vraag ik het ziekenhuis gelijk of je een normaal bed mag, als je die niet al hebt. Ik heb 1 nacht op een "beval" bed gelegen en dat was echt hel.

4 weken geleden

Iemand die komt helpen in het huishouden. Maaltijden maakt of bezorgd. Magnetron of flesjes maker boven zetten. Makkelijke kleren. Ik kon na 4 dagen weer de trap op, maar veel en lang last gehad van bekkenpijn en krampen/ litteken.. Probeer waar kan jezelf te ontlasten. Vond het verder echt meevallen, maar achteraf gezien duurde het lang voor dat ik echt mij mezelf weer voelde en geen pijn/ last meer had.

4 weken geleden

Dank jullie wel!馃槉

2 weken geleden

Neem je rust, echt. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar een keizersnede is niet niks (mijn ervaring) en je moet echt ook aan je eigen herstel denken. Schakel als het mogelijk is hulp in馃槄. En alvast heel gefeliciteerd met de kleintjes馃グ

2 weken geleden

Reactie op AnnieSchreurs04

Aan te raden om echt geen bezoek te hebben de eerste 3 weken. Jijzelf kan/m ...
Hele goeie tip! Ik heb een op een gegeven moment een krukje moeten vragen omdat ik niet in en uit bed kwam

2 weken geleden

Wij mochten de eerste week in het ziekenhuis blijven en hadden dus alle faciliteiten. Als je thuis bent zou ik kijken of je een papagaai aan je bed kan krijgen. Dat heeft mij ontzettend geholpen.

2 weken geleden

Reactie op Jettttte

Hele goeie tip! Ik heb een op een gegeven moment een krukje moeten vragen o ...
Vergeet die pijn nooit weer

5 dagen geleden

Niet eigenwijs zijn zoals ik, gewoon gelijk pijn medicatie nemen paracetamol & diclofinac en zo nodig morfine. 馃檹馃徏

4 dagen geleden

Reactie op Jettttte

Wij mochten de eerste week in het ziekenhuis blijven en hadden dus alle fac ...
Ik mocht juist geen papegaai ivm de buikspieren. Moest via mn zij uit bed