9 Reacties

3 maanden geleden

Misschien is inbakeren een optie? Of eerst de plek waar je haar neer legt warm maken. Dit helpt bij onze tweeling.

3 maanden geleden

Huidhonger wellicht? Of verborgen reflux...?

3 maanden geleden

Reactie op Milagro

Huidhonger wellicht? Of verborgen reflux...?
Wat houdt huidhonger in? 🙈

3 maanden geleden

Reactie op sabine-1994

Wat houdt huidhonger in? 🙈
Ik heb de definitie even van internet geplukt: "Huidhonger is het verlangen naar huid-op-huid-contact. Het is iets dat iedereen, jong en oud, in meer of mindere mate nodig heeft. Vooral de allerkleinsten hebben behoefte aan voldoende huidcontact. Het is immers een (basis)behoefte die vanaf de geboorte voldaan dient te worden." Voor alle baby's is het heel erg belangrijk, maar sommige vragen er meer om dan anderen.

3 maanden geleden

Lekker veel knuffelen en als ze in de diepe slaap zitten, pas wegleggen. Vaak is dat na een minuut of 20. Je kunt het testen door een handje te pakken en als die naar beneden valt als je hem loslaat, dan slapen ze diep genoeg. Hier sliepen ze de eerste 5 maanden altijd op hun zij in het voedingskussen, anders kwam hun voeding steeds terug naar boven. Ze konden zo uren achter elkaar slapen.

3 maanden geleden

Ik heb denk ik toch al een kleine vermoeden wat het kan zijn waarschijnlijk inderdaad verborgen reflux ik pas sowieso de handelingen toe die er bij horen misschien helpt het

3 maanden geleden

Reactie op sabine-1994

Ik heb denk ik toch al een kleine vermoeden wat het kan zijn waarschijnlijk ...
Fijn dat het lijkt te werken, succes!

3 maanden geleden

Bij mij was het geheim echt een slaapzakje!

3 maanden geleden

Wij hebben overigens ook ingebakerd, met Pacco inbakerdoeken. Heb er 4 liggen waar ik inmiddels niks meer mee doe...