8 Reacties

vorige maand

Kleine stukjes, 10minuutjes met de bus naar de stad doe ik alleen met de kinderwagen in de bus ja. De ruimte die bestemd is voor de kinderwagen is groot genoeg voor de Bugaboo. De tweeling vond het rijden in de bus heerlijk en vielen er altijd wel van in slaap

vorige maand

Ik ben alleenstaande moeder van een tweeling en ik ben afhankelijk van ov. Ik ga overal heen met de bus. Bugaboo Donkey (bakken naast elkaar) Ik heb tijdens een jaarmarkt met een 2de tweelingmama die ook een kinderwagen met bakken naast elkaar had in dezelfde bus gezeten en dat paste. Was een beetje passen en meten maar paste wel.

vorige maand

Ik ga ook met wagen met bakken naast elkaar in de bus. Enige waar ik rekening mee moet houden is dat er soms geen plek is (rollators, andere wagens). Dus als je ergens echt op een bepaald moment moet zijn, zou ik iets meer tijd inrekenen. Anders geen probleem om de volgende bus te pakken.

vorige maand

Dankjewel voor jullie antwoorden! Vind het fijn jullie ervaringen gelezen te hebben. Ik heb besloten om het eerst even binnen onze stad te proberen met de bus en daarna een keer de trein voor dat ik wat verder weg ga馃檲

2 weken geleden

Oh, correctie: de busschauffeur zei dat ik eigenlijk niet mee mocht met de bus, omdat mijn wagen iets te breed is. Nu gaat hij me niet weigeren, maar ik moest er rekening mee houden dat ze me mogen weigeren. Vind het vrij onzinnig, want het past makkelijk, maar dan weet je dat ook.

2 weken geleden

Reactie op fidelise

Oh, correctie: de busschauffeur zei dat ik eigenlijk niet mee mocht met de ...
Nou ja! Kleine kans lijkt me dat ze met een meetlat aankomen gelukkig 馃槒 Mijn ervaring is ook goed. Sowieso met deze wagen komt de hulp altijd van alle kanten aangestormd haha, als het gaat om instappen, ergens naar binnen gaan, voorrang etc. Lekker gaan!

6 dagen geleden

Reactie op fidelise

Oh, correctie: de busschauffeur zei dat ik eigenlijk niet mee mocht met de ...
De wagen is even breed als een rolstoel. Mogen die dan ook niet mee in de bus? Klopt dus niet helemaal wat de chauffeur zegt ;).

6 dagen geleden

Reactie op Marietje22

De wagen is even breed als een rolstoel. Mogen die dan ook niet mee in de b ...
Denk dat de busschauffeur de regels wel kent, haha. Er moet 55 centimeter tussen de wagen en stoel zitten tegenover het gangpad, zei hij. Mijn wagen is trouwens wel wat breder dan een rolstoel, maar past nog steeds gewoon prima in dat gedeelte in de bus