Hiii allemaal,
Ik merk dat ik veel behoefte heb aan contact met andere tweelingouders.
Mijn twee eiige twins (jongen/meisje) zijn nu bijna 4 maanden.
Je loopt toch tegen hele andere dingen aan dan je vriendinnen die “maar” 1 baby per keer hebben gekregen. 🤪
Het lijkt mij zo fijn om het hierover te kunnen hebben met moeders die je wél begrijpen.
Herkenbaar??
Ikzelf woon tussen Alkmaar en Hoorn. Wie lijkt het leuk om een app groepje te beginnen? En dan maakt het mij echt niet uit of je twins nu 4 weken, of 4 jaar zijn!
Liefs Emma 🤎