8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn zwangerschap een gewone jas aangehad die wat ruimer viel. Zo een met knopen aan de voorkant en een ceintuur. Had hem al en draag hem nu nog steeds, haha! Ik ben eindnovember bevallen en de laatste weken kon ik ook niet meer echt lopen zonder pijn. Dus ging ik ook minder naar buiten. Maar als de jas toch iets te strak zat bijvoorbeeld aks ik zat, dan deed ik gewoon ff een knoopje open. Anders kun je bijv bij de lidl of bonpix kijken, er zijn jassen waar je een stuk in kan ritsen. Succes met je zoektocht.

2 maanden geleden

Reactie op Miekoe

Ik heb tijdens mijn zwangerschap een gewone jas aangehad die wat ruimer vie ...
Ohja zo’n soort jas is ook een goed idee! Dankje, ga ik naar kijken. Vooral fijn dat je die wel in winkels kan passen. Fysieke winkels met zwangerschapskleding zijn zo schaars..

2 maanden geleden

Ik was twee jaar geleden in de winter zwanger. In november begon ik m’n winterjas te dragen met 18 weken. In maart bevallen met 35 weken en kon hem toen nog steeds op de strakste stand aan. Ik had de lange teddy jas van Most Wanted. Zo’n model:

2 maanden geleden

Reactie op Twinmama90

Ik was twee jaar geleden in de winter zwanger. In november begon ik m’n win ...
Thanks voor de inspiratie, ook bij jou dus idd een gewone jas :)

2 maanden geleden

Reactie op KimberleyM

Thanks voor de inspiratie, ook bij jou dus idd een gewone jas :)
Ja! Die had ik al liggen van voor m’n zwangerschappen. Vind het dan zonde om een nieuwe jas te moeten kopen 😜 Kon er zelfs nog in toen ik hoogzwanger was van de tweeling.

2 maanden geleden

Ik heb een jas gekocht via Vinted. Bij C&A. Door inzet stuk heel lang te dragen. Door touwtjes bij de taille best mooi aan te trekken aan het begin. Heb hem tot 36 weken nog gedragen.

2 maanden geleden

Ik zou gewoon zoeken naar zo’n jas met tussenstuk. Ik had zelf geen mega buik met m’n tweeling. Zag laatst een foto van de zwangere meiden uit Urk en die hebben vele malen meer buik dan ik had. Ik beviel ook met 35 weken dus weet niet hoe groot hij anders had geworden natuurlijk. Maar het is dus niet altijd een vast staand feit dat je echt een hele grote buik krijgt.

2 maanden geleden

Ben uiteindelijk geslaagd met een jas met zo’n tussenstuk inderdaad :)