10 Reacties

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/twin-swim-float-tweelingzwemband/9200000029247643/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000029247643&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOtvbOs5aXO7YOfPsB9ELPtY&gclid=CjwKCAjwkJm0BhBxEiwAwT1AXEI3HVUWQ-sU5vshlpEn7lSLwJyjodd48K3r6-Gnct52oShePkIU7xoCCXoQAvD_BwE

2 maanden geleden

Wij gaan alleen zwemmen met onze drie kinderen als we een paar extra handen hebben. Zeker met drie kinderen die nog niet kunnen zwemmen, vind ik dat echt een must. Wij hadden twee enkele gele zwembanden van Intex ipv een tweelingzwemband. Ik wil altijd een-op-een kunnen zwemmen en dus ook de verantwoordelijkheid voor 1 kind hebben. Wij gingen zwemmen met 6 volwassenen. Dat was echt heel fijn. Je zoontje zal met z’n 3 jaar wel een puddlejumper aan kunnen toch?

2 maanden geleden

Reactie op LindseyS2

https://www.bol.com/nl/nl/p/twin-swim-float-tweelingzwemband/92000000292476 ...
Ik vind dit er echt tof uit zien maar heb je ervaring met de veiligheid? Het ziet eruit alsof de kleintjes amper vast zitten en er zo achterstevoren uit kunnen glijden

2 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Ik vind dit er echt tof uit zien maar heb je ervaring met de veiligheid? He ...
Dat achterstevoren eruit glijden valt wel mee, dat gebeurt niet zomaar. Toen wij met onze jongens van 11 maanden gingen zwemmen (waren toen rond de 8 kg), had ik wel een hand onder hun kontje omdat ze anders best diep het water in zakken. Ik had twee enkele.

2 maanden geleden

Mijn ouders gaan mee op vakantie, dus gelukkig wel extra hulp. Maar we zullen vast ook niet elke dag met hun samen naar het zwembad gaan. Zoontje zal nu inderdaad wel puddlejumper aan kunnen. Vorig jaar zijn we niet naar het buitenland geweest ivm de zwangerschap en hebben we in nl ook niet gezwommen met hem. Wel een weekendje weg en dacht meneer dat hij alles kon wat een 10 jarige ook kan ( dus wegrenen en willen springen van hoge randen ) vandaar dat ik al een beetje paniek heb bij de gedachte over de drukte bij het zwembad. Denk dat ik voor de meisjes 2 aparte float banden ga meenemen.

2 maanden geleden

Wij hebben van die nekkragen voor onze tweeling. Van het merk drijfmaatje. Hebben we voor onze oudste dochter ook gebruikt. Echt top.

één maand geleden

Wij hebben ook een zoontje van 3 en de tweeling van net 1. Ze passen nog net in de maxi cosi’s die nemen we mee het zwembad in. Omdat de wagen niet mag en ze nog niet kunnen lopen. Dat gaat bij ons gaat. En wij blijven vooral in peuterbad. Ze worden voor ons nu ook te groot van de gele zwemband. Dus ik denk dat we nu voor dit gaan: Bekijk DE VEILIGE BABY ZWEMBAND: ZWEMTRAINER | SWIMTRAINER "Classic" rood (3 maanden tot 4 jaar) (Keurmerken: CE-TüV-EN13138-1:2014) op: https://www.bol.com/nl/p/veilige-baby-zwemband-zwemtrainer-swimtrainer-classic-rood/9200000112587989?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één maand geleden

Reactie op Nvdude

Mijn ouders gaan mee op vakantie, dus gelukkig wel extra hulp. Maar we zull ...
Ik zou niet alleen met je zoontje en de tweeling gaan, altijd met minstens 2 volwassenen. Onze peuter (ook 3) stoof er vandoor in het zwembad en dan stond ik daar met 1 baby in de draagzak en 1 op de arm. 😅 Wij waren in een park met subtropisch zwembad met boxen op de kant. Wij hoefden dus geen maxi-cosi's mee naar binnen en lieten ze gewoon in de box spelen en slapen. De genoemde tweelingzwemband was echt nog te groot voor onze tweeling met 10 maanden (gecorrigeerd 8,5). Ze konden wel al goed stabiel zitten, dus ik zette ze gewoon op hun kont in het peuterbad. Vonden ze prachtig: mensen kijken en beetje op het water slaan. Als we met genoeg mensen waren, dan ging 1 baby mee in de Swimtrainer. Iemand anders bleef dan met baby 2 in het ondiepe.

één maand geleden

Ik zou niet alleen met je zoontje en de tweeling gaan, altijd met minstens ...
En we namen de tweeling ook niet altijd mee. Dus als je ouders niet elke dag willen zwemmen, zou je ook met alleen de peuter kunnen gaan als de baby's slapen.