9 Reacties

2 jaar geleden
Hoi, ik heb zelf recht wel vaker een cyste die dan inderdaad echt gruwelijk pijn doet. Eigenlijk doen ze daar niets aan want die trekt ook elke keer bij. Enige wat ze zeggen is dat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wat groter is. Ik heb van trueyasmine (zit in Amsterdam) een pakket gekocht met behandeling wanneer niet zwanger kan worden en klachten heb zoals dat. Ik moet zeggen dat echt stuk minder last heb gehad de laatste tijd. En zwanger eerste keer sinds twee jaar..helaas wel een miskraam maar die kruiden voelen voor mijn wel goed

2 jaar geleden
Reactie op Chels1995
Oké dankjewel voor je verhaal! Sterkte met de miskraam 🤍 heel erg om te le ...
Ik heb ook wel eens gehoord van vrouwen die daar last van hadden behandeling voor pcos gingen doen. Ofja pcos dieet en dat de cyste verminderende. Maar goed daar heb ik zelf geen ervaring mee.

2 jaar geleden
Reactie op Marymg
Ik heb ook wel eens gehoord van vrouwen die daar last van hadden behandelin ...
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, ik was vrij snel zwanger ook. In januari 22 gestopt met de pil en in juli zwanger geraakt maar in augustus dan de eerste miskraam gekregen. Pcos behandeling is alleen nodig als je niet op een natuurlijke manier zwanger kan worden volgens mij, niet?

2 jaar geleden
Reactie op Chels1995
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, ik was vrij snel zwanger ook. In jan ...
Ja omdat dat diet ook hormoonhuishouding bevorderd zeg maar dus de cystes ook minder worden. Maar ik heb zelf ook geen pcos maar de kruiden die ik heb gebruik van pure Yasmine is ook om hormoon huishouding in balans te houden en dat werkt voor mij wel haha.

2 jaar geleden
Reactie op 92kirsten
Wat voor kruiden zijn dat precies? En hoe merk je dan het helpt?
Is een samenstelling van kruiden. https://pureyasmine.com/product/pure-baby-love-set/
Ik heb recht best van soort kramp bij mijn eierstok van lekken van cyste in buikholte en dat heb ik niet meer gehad sinds die kruiden. Plus mijn menstruatie was weer zoals toen ik 16 was, 3 dagen en niet heel extreem. Sinds spiraal had ik opeens 5 dagen en echt veel bloedverlies. Nu lijkt zich dat te herstellen. Ik heb wel die baby love ipv de thee die erbij zit hormoon balans thee gepakt.