1007 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook, vorige week donderdag echo gehad en was schoon. Wss ook eisprong gehad vorige week en nu zou ik rond 20 dec ongesteld moeten worden

één jaar geleden

Reactie op xjennx

Ja hier ook, vorige week donderdag echo gehad en was schoon. Wss ook eispro ...
Spannend! Mijn menstruatie is gestopt afgelopen zaterdag, 19 december controle. Zou 2 januari weer ongesteld moeten worden 😊 ( Die willen wij denk ik nog afwachten en dan ervoor gaan ) Ook om mijn eisprong weer te meten.

één jaar geleden

Spannend! Mijn menstruatie is gestopt afgelopen zaterdag, 19 december contr ...
Spannend zeg! Hopelijk word het een mooi jaar voor ons 🥰

één jaar geleden

Reactie op xjennx

Spannend zeg! Hopelijk word het een mooi jaar voor ons 🥰
Ja echt he, zeg dat wel! Zo kunnen we elkaar hier mooi op de hoogte houden 🤍

één jaar geleden

Ja echt he, zeg dat wel! Zo kunnen we elkaar hier mooi op de hoogte houden ...
Ja fijn!! Hoeveel weken was jij zwanger met de ma?

één jaar geleden

Reactie op xjennx

Ja fijn!! Hoeveel weken was jij zwanger met de ma?
12+1 dag, baby is getopt met groeien bij 9+3. En jij?

één jaar geleden

12+1 dag, baby is getopt met groeien bij 9+3. En jij?
Zo ver al 🥲 Ik was bijna 10 weken en baby is gestopt met 6+5 ongeveer. 3 dagen nadat ik een goede echo had

één jaar geleden

Reactie op xjennx

Zo ver al 🥲 Ik was bijna 10 weken en baby is gestopt met 6+5 ongeveer. 3 d ...
Ook heftig dat je het hartje al hebt zien kloppen.. , wij zouden bij 8 weken een echo krijgen maar ze hadden iemand ingeroosterd die daar niet tot bevoegd was anders hadden wij ook een kloppend hartje gezien 🥺😔

één jaar geleden

Wij mochten afgelopen week weer beginnen met een nieuwe 1e ronde, dus tel tot januari af voor mijn NOD! Ik heb in oktober een miskraam gehad van ons eerste kindje bij circa 5 weken. Daarna 2 maanden gewacht op mijn menstruatie (hier kozen wij zelf voor om te wachten tot mijn menstruatie zodat we daarna meer duidelijkheid zouden hebben, voor mijn eigen rust). Aan de ene kant vind ik het super leuk en spannend en kan ik niet wachten! Aan de andere kant vind ik het toch ook wel heel spannend in de zin van lichte angst en onrust.

één jaar geleden

Reactie op catlover19

Wij mochten afgelopen week weer beginnen met een nieuwe 1e ronde, dus tel t ...
Ik snap je heel goed! Ik heb eind oktober mijn miskraam gehad. Eind november gestopt met bloeden toen mijn eisprong gehad en een weekje later mijn menstruatie al. Nu de 19de december nog afwachten 🤞🏼 En dan in het nieuwe jaar maar weer proberen 🍀

één jaar geleden

Ik heb mijn menstruatie gekregen ❤️ Nu rond mijn verjaardag een eisprong als het goed is.. (3-1) en met de miskraam hadden we een eisprong op mijn vriend zijn verjaardag en toen zwanger geworden! Let’s go 2023🍀

één jaar geleden

Ik ga jullie stiekem ook een beetje volgen. Hier nog in afwachting van de miskraam, maar ik merk dat ik enorme behoefte heb aan perspectief na de miskraam. Ik hoop dus enorm veel positieve verhalen en tests te zien de komende maand 🥰 Veel succes meiden!

één jaar geleden

Reactie op xjennx

Ik heb mijn menstruatie gekregen ❤️ Nu rond mijn verjaardag een eisprong al ...
Spannend! Ik moet 2 januari mijn menstruatie weer krijgen, als die over is gaan we ervoor 🍀 , dus hoop dat ik rond Februari een positief bericht kan delen ♥️

één jaar geleden

Hoi! Ik sluit me hier ook alvast bij aan! In afwachting op mijn 1e menstruatie na een MA met curettage 9-11. Ik heb denk ik begin vorige week mijn eisprong gehad. Had stiekem heel erg gehoopt op positief nieuws met de feestdagen, maar helaas kondigde afgelopen vrijdag de eerste symptomen van een menstruatie zich aan. Dus nu wachten tot het doorbreekt en door naar de volgende ronde🍀.

één jaar geleden

Ik duim voor een goed begin van het jaar voor iedereen!! 🍀🤞

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Hoi! Ik sluit me hier ook alvast bij aan! In afwachting op mijn 1e menstru ...
We gaan ervoor met z’n allen! Ik hoop dat ik in Februari mooi nieuws mag delen met jullie 🥰

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Hoi! Ik sluit me hier ook alvast bij aan! In afwachting op mijn 1e menstru ...
Zelfde hier idd, ik dacht dat zou echt een mooi kerstkado zijn. Maar helaas 🥹🍀❤️

één jaar geleden

Yes hier hetzelfde🤍 nog even afwachten of ik komende week echt schoon ben op de echo, dan willen wij er ook gelijk weer voor gaan

één jaar geleden

Iedereen hier een miskraam he😔 heeft het lang geduurd voordat jullie zwanger waren?

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Iedereen hier een miskraam he😔 heeft het lang geduurd voordat jullie zwang ...
Was bij ons de eerste keer raak in augustus, 31 oktober een miskraam gehad ( missed abortion ) 🤍✨