10 Reacties

5 dagen geleden

Hey! Heel herkenbaar… Bij mij is het nu 6 weken geleden opgewekt met medicatie… Ik heb helaas nog steeds flinke bloedverlies, krampen en stolsel verlies… Bij mij is precies hetzelfde als bij jou, volgens de inwendige echo is alles schoon… De gynaecoloog dacht dat ik meer bloedverlies heb gehad vanwege eisprong, maar daarna werd het nog meer en dacht ze de ovulatie… maar het is nog niet gestopt en van de week viel ik bijna flauw… Nu de huisarts maar om advies gevraagd…

4 dagen geleden

Ik heb ook nog steeds flink bloedverlies. Met de inwendige echo werd getwijfeld over restweefsel. Ze hebben toen met een camera gekeken en toen bleek er veel meer restweefsel te zijn dan ze op de echo hadden gezien. Ik heb er verder geen verstand van maar het lijkt dus te kunnen dat er wel wat achter is gebleven wat ze op de echo niet (goed) kunnen zien. Hopelijk word je doorverwezen!

4 dagen geleden

Reactie op LisanneC88

Ik heb ook nog steeds flink bloedverlies. Met de inwendige echo werd getwij ...
Ik ga het nog een keer proberen :(( dank ! Hoelang bloed je nu in totaal ?

4 dagen geleden

Heb je toevallig ook nog een zwangerschapstest gedaan na je miskraam om te kijken of het hormoon helemaal uit je lichaam is verdwenen? Mijn verloskundige heeft me aangeraden dit thuis te doen. Als er restweefsel achter is gebleven kan de zwangerschapstest ook positief blijven gaf ze aan.

4 dagen geleden

Reactie op Kikkervisje2

Heb je toevallig ook nog een zwangerschapstest gedaan na je miskraam om te ...
Mijn zwangerschapstest is gewoon negatief dus daar ligt het denk ik ook niet aan :(

4 dagen geleden

Reactie op Kikkervisje2

Heb je toevallig ook nog een zwangerschapstest gedaan na je miskraam om te ...
Klopt die van mij raadde dat inderdaad ook aan. Die van mij was negatief..

4 dagen geleden

Reactie op Anna Noadja

Hey! Heel herkenbaar… Bij mij is het nu 6 weken geleden opgewekt met medi ...
Echt verschrikkelijk he :(( wil de gynaecoloog je niet verder onderzoeken of verder doorverwijzen ? Ik heb maandag nu een afspraak om te kijken wat ze nog meer voor me kunnen doen

3 dagen geleden

Reactie op Sousou123

Echt verschrikkelijk he :(( wil de gynaecoloog je niet verder onderzoeken o ...
Nee die trekken hun handen ervan af want ik was bij hun “schoon”

één dag geleden

Reactie op Anna Noadja

Nee die trekken hun handen ervan af want ik was bij hun “schoon”
Ik ben net bij de gynaecoloog geweest en die heeft nu een hysteroscopie gepland. Ze zei dat er bij mij niks te zien is op de echo maar dat ze soms niet alles kunnen zien en icm mijn klachten is een hysteroscopie aangewezen. Ik zou dus als ik jou was zeker even om een second opinion vragen !

15 uur geleden

Ik bloed al sinds 9 november op en af.. verschilt ook per keer afvegen wat voor kleur het is. Bruin, roze of rood.. Gister een echo gehad en geen vruchtzakje te zien. Donderdag weer een bloedtest en vrijdag hiervan de echo. Volgende week dinsdag een echo of alles uit de baarmoeder is..