5 Reacties

één jaar geleden

Wat jammer dat je vorige zwangerschap in een miskraam eindigde! Ik begrijp je angst wel, zelf ook net een miskraam na 6 weken gehad. Heel erg gefeliciteerd met je nieuwe zwanemgerschap! En met je verloving ook!

één jaar geleden

Proficiat! Heel fijn nieuws. Hier maandag positief getest na een miskraam in mei en een miskraam door een mola zwangerschap in augustus. Ik begrijp je gevoel helemaal. Tegelijkertijd ben ik blij, maar ook heel bang dat het weer fout loopt. Ik denk dat de eerste maanden heel onzeker gaan zijn. Hopelijk mogen we in augustus nu echt een kindje verwachten!

één jaar geleden

Reactie op Ciri

Proficiat! Heel fijn nieuws. Hier maandag positief getest na een miskraam i ...
Ook van harte gefeliciteerd !!

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Ook na mijn miskraam met bijna 8 weken, weer een zwangere positieve test gehad. Iets eerder dan jij. Ik verwacht dat ik ergens rond eind juli uit zal komen. Ik weet het nu zelf 2,5 week. Maar oh ik begrijp je zo goed! Ik wil blij zijn, maar ik ben ook heel bang. Iedere keer is plassen spannend, een klein steekje, een beetje afscheiding, alles voelt nu als… ojeee gaat het fout! Die onzekerheid is lastig inderdaad! Maar wel heel blij voor je! Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft alles goed gaan🍀♥️

één jaar geleden

Ik sluit mij hierbij aan. Allereerst gefeliciteerd allen. Op 7 maart een spontane miskraam gehad met bijna 12 weken. Afgelopen maanden bezig geweest om te proberen, maar steeds een teleurstelling. In juli was het 1x gelukt, maar wss was het na bevruchting direct afgebroken. Dit wijze uit lichamelijke klachten die ik had. Vorige maand ontslag genomen bij mijn huidige werkgever, (start per 1 januari met een nieuwe uitdaging, de werksfeer was al jaren niet meer plezierig) 1week later het gezellig gehad. Super blij maar kan nog niet geloven afgelopen zondag een positieve test in mijn handen. Ben 6 weken zwanger 🥰 kan niet wachten tot de eerste echo... Merk dat ik nu voorzichtig ben met alles in dagelijks leven, maar ook de komende weken spannend vind. 9 augustus uitgeteld