1034 Reacties

één jaar geleden

Ha, daar ben ik weer! Nu sluiten er ook geen mensen meer aan en dat is opzich ook fijn! Want bij de titel 'nu een mk', dan gaan ze er vanuit dat van iedereen de mk op dit moment plaats vind, mogelijk?😉 Oke dit zijn even mijn hersenspinsels, terwijl ik in bed lig😂🙈

één jaar geleden

Ik sluit ook alvast weer aan 😊

één jaar geleden

Ik hoor hier ook 23 maart miskraam gehad. Zit nu weer rond de eisprong ondertussen derde ronde na miskraam.

één jaar geleden

Reactie op Agat

Ha, daar ben ik weer! Nu sluiten er ook geen mensen meer aan en dat is opzi ...
Ja klopt! Mede daarom een nieuwe aangemaakt 😊

één jaar geleden

Reactie op Mellie

Ik hoor hier ook 23 maart miskraam gehad. Zit nu weer rond de eisprong onde ...
Spannend! Ik ga voor je duimen 🍀

één jaar geleden

Ook ik sluit graag aan :). Ik ga nu eigenlijk standaard naar de nu mk groep via de browser maar zal deze ook even aan het rijtje toevoegen. Vind het ook fijn om met en van dezelfde mensen een beetje op de hoogte te blijven ☺️. Mijn menstruatie heeft 6.5 dag geduurd en lijkt nu sinds gisteren echt over te zijn. Ben echt benieuwd in hoeverre mijn cyclus nu weer op mijn standaard 29 dagen gaat lijken. En bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op de zwangerschapsaankondiging🥰. Stiekem toch wel fijn om te lezen dat het herkenbaar is. Ik voelde me echt een slecht mens maarja het is natuurlijk ook allemaal nog vers. Nu een paar dagen later kan ik er wel wat rationeler naar kijken en bedenken dat het ook gewoon logisch is dat het ons pijn doet maar dat dit niet wegneemt dat je blij kan zijn voor iemand anders.

één jaar geleden

Reactie op xmoo

Ook ik sluit graag aan :). Ik ga nu eigenlijk standaard naar de nu mk groep ...
Wat fijn dat je menstruatie voorbij is! En nu hopelijk heeeel lang geen bloed meer ❤🍀

één jaar geleden

Hoe gaan jullie nu trouwens om met spanning en zo? Ik merk dat ik erg in mijn hoofd zit en dingen aan het plannen ben en zo, terwijl ik niet eens zwanger ben nu 🙈 Voorbeeld: Ik heb dus bedacht dat, als we deze maand in verwachting raken, het mooi uitkomt met onze vakantie. Want dan kunnen we nog net de termijnecho meepikken voordat we op vakantie gaan. Maar aan de andere kant kwamen we er vorige keer tijdens de termijnecho achter dat het hartje niet meer klopte. En die was toen ook de week voor we op vakantie zouden. Dus dan zou het juist weer heel naar zijn. En zo gaat het dus de hele tijd door 🥴 Herkennen jullie dit?

één jaar geleden

Reactie op IlseEich

Hoe gaan jullie nu trouwens om met spanning en zo? Ik merk dat ik erg in mi ...
Mijn miskraam is een stuk eerder (november’21). Maar ik herken dit wel heel erg.. Ik denk dat je er zo mee bezig bent, omdat je het zo graag wilt. En je je leven er gewoon al op aanpast, dat mocht het zo zijn.. je geen grote aanpassingen meer hoeft te doen, maar het zo in je leven past. En voor jullie is het nog heel recent, dus sws logisch dat je er volop mee bezig bent..

één jaar geleden

Reactie op IlseEich

Hoe gaan jullie nu trouwens om met spanning en zo? Ik merk dat ik erg in mi ...
Yep al die twijfels heb ik dus ook en daarom zegt mijn hoofd dus, sla nog minimaal 1 en het beste gewoon 2 maand zodat je zeker weet dat je de vakantie normaal door komt. De eerste weken van de zwangerschap kon ik amper slapen, ik gebruik slaapmedicatie en door de hormoon stijgingen werkte dat niet echt meer dus ik dat op vakantie heb gaat mijn hele vakantie naar de knoppen haha want die weken voelde ik me echt heeeel erg slecht. Tegelijkertijd zegt alles in mijn gevoel, ga er gewoon voor, als je wel zwanger mag raken komt het wel goed en dan heb je iig geen maand 'verspilt', als het dan niet lukt nouja dan is dat zo maar heb je het in ieder geval geprobeerd. Echt om gek van te worden 😬..

één jaar geleden

Zo ik heb de groep ook gevonden en direct de volg button geselecteerd :) Hier veronderstel ik de laatste dag van eerste menstruatie na mk. 6 dagen bloeding gehad en vandaag zo goed als niets meer. Hoewel ik mijn controle nog steeds niet gedaan heb, ben ik wel terug met me medicatie begonnen (dit zei de gyn de dag van de curretage dat ik onmiddellijk terug met de medicatie kon beginnen bij menstruatie-> pcos) als ik dit dan volg zou mijn eisprong de 14de juni zijn, 3 dagen na onze trouw

één jaar geleden

Reactie op desperate23

Mijn miskraam is een stuk eerder (november’21). Maar ik herken dit wel heel ...
Wat naar dat jij helaas ook bij de club hoort.. hoe is het nu met je? Hoe je het omschrijft klopt inderdaad wel, ik heb allemaal van die moedergevoelens en we hadden allemaal aanpassingen bedacht van hoe ons leven eruit zou gaan zien. En ineens nergens waar al die gevoelens naartoe kunnen.. Je woorden zorgen er in ieder geval voor dat ik me niet meer heel vreemd en alleen voel, met deze gedachten. Dankjewel ❤

één jaar geleden

Reactie op xmoo

Yep al die twijfels heb ik dus ook en daarom zegt mijn hoofd dus, sla nog m ...
Precies wat je zegt inderdaad, het voelt als tijd verspillen.. maar kan me ook voorstellen dat je misschien nog even wil wachten omdat je je vorige keer zo slecht voelde in het begin. Kan je er goed met je man/vriend over praten? En hoe staat die erin? Ik zat er eerst ook erg mee, of ik niet gewoon nog even moest wachten. Bij mij was er dan niet zozeer sprake van me slecht voelen, maar ik wist niet of ik de spanning en angst alweer aan zou kunnen. Maar toen bedacht ik me, kan ik over 2 maanden die angst en spanning dan wel aan? Het blijft gewoon enorm klote dat onbezorgd en op een roze wolk zwanger zijn er voor ons niet in zal zitten. Dus nu denk ik, we gaan ervoor en hopen maar op het beste. En anders weten we dat we dit aan kunnen, we hebben het immers al een keer overleefd 💪🏼

één jaar geleden

Reactie op MissDanike

Zo ik heb de groep ook gevonden en direct de volg button geselecteerd :) ...
Welkom 😊 Wat fijn dat je voor je trouw in ieder geval geen rekening hoeft te houden met eventuele menstruatie! Willen jullie het deze ronde gelijk gaan proberen, of geven jullie het eerst nog wat meer tijd?

één jaar geleden

Reactie op IlseEich

Welkom 😊 Wat fijn dat je voor je trouw in ieder geval geen rekening hoeft ...
Gelijk proberen eigenlijk. Heeft ons een jaar gekost tegen de vorige poging lukte en deze maand vier ik me 36ste verjaardag dus willen we elke kans wel grijpen. Ik probeer zo min mogelijk aan de negatieve punten of de angsten te denken.

één jaar geleden

Reactie op IlseEich

Hoe gaan jullie nu trouwens om met spanning en zo? Ik merk dat ik erg in mi ...
Heel herkenbaar. Ergens fijn om te lezen dat jij dat ook hebt. Afgelopen woensdag voor de tweede keer ongesteld geworden na de miskraam, terwijl ik ergens hoopte op die magische extra vruchtbaarheid na de miskraam. Al veel te ver gedacht over een eventuele echo nog voor de vakantie. Zo stom, als je nog niet eens zwanger bent. Daarnaast ook heel prikkelbaar en weer heel verdrietig om de stomste dingen, maat ook door zwangerschappen die naar buiten komen van mensen die in november uitgerekend zijn. Kon ik deze week ineens weer heel verdrietig en zelfs jaloers van worden. Dat terwijl ik eigenlijk net weer goede weken had gehad. Achteraf gezien wellicht door de hoop op een nieuwe kans...

één jaar geleden

Reactie op IlseEich

Precies wat je zegt inderdaad, het voelt als tijd verspillen.. maar kan me ...
Jaa kan ik me zo goed voorstellen.. Denk dat die spanning enzo ook wel deels de reden is dat mijn hoofd zegt wacht maar even. Want wat als het misgaat ergens midden in de vakantie, dat wil ik ook echt niet.. Het blijft echt enorm ingewikkeld en wat je zegt, die roze wolk gaat er denk ik voorlopig niet gelijk komen helaas. Heb er verder nog niet zoveel met manlief over gepraat. Wilde liever eerst mijn eigen standpunt even helder hebben haha. Toevallig vroeg dat vriendinnetje tijdens dat gesprek met hun aankondinging wel of wij gingen wachten tot na de zomer en toen zei ik wel van nouja eerst het stoppen van deze menstruatie maar afwachten én de vakantie willen we sws laten doorgaan en dat heeft hij wel gehoord maar zijn er beide verder niet meer op ingegaan. Zal t morgen ofzo eens aankaarten hoe hij erin staat. Heb jij het al wel met je man besproken?

één jaar geleden

Ik merk dat van af mijn menstruatie ik weer enorm veel bezig ben in mijn hoofd.. het zo graag weer zwanger willen zijn. Soms begint het bijna een obsessie te lijken. Ik verwacht rond de 15/16/17 juni mijn eisprong. Hoe is het met jullie?

één jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Ik merk dat van af mijn menstruatie ik weer enorm veel bezig ben in mijn h ...
Bij mij begint het meestal na eisprong een obsessie te worden hahah Ik kan eigenlijk nog niet voelen dat ik zwanger ben maar toch heb ik een heeeel goed gevoel over deze maand.

één jaar geleden

Reactie op MissDanike

Gelijk proberen eigenlijk. Heeft ons een jaar gekost tegen de vorige poging ...
Kan me voorstellen dat jullie het dan gelijk weer willen proberen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het goede nieuws dit keer minder lang op zich laat wachten ❤