1077 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Pfff ja, dan begin je al verdrietig en dan moet je de rest van de dag nog d ...
Herkenbaar.. ik heb ook het gevoel dat ik wat rustiger aan moet doen. Ik merk dat ik sneller geprikkeld ben en veel in mijn gedachten zit, aan de andere kant vind ik afleiding ook wel fijn.

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Pfff ja, dan begin je al verdrietig en dan moet je de rest van de dag nog d ...
Ja dat is echt zo!! Pittig lijkt me idd, weer fulltime werken! Ik vind 3 dagen werken al echt superpittig! Goed aan jezelf denken hoor, als het niet gaat gaat het niet

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Herkenbaar.. ik heb ook het gevoel dat ik wat rustiger aan moet doen. Ik me ...
Ja dat is de andere kant hè! Vind ik ook lastig, thuis blijf je ook maar denken en in je dip zitten!!

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Welkom! Wat moet dat verdrietig zijn geweest! Praten is idd echt heel belan ...
25 juni is mijn nod, heb vandaag m'n piek/eisprong

2 jaar geleden

Hoe is het dames? Mijn vruchtbare dagen zijn weer begonnen en verwacht mijn eisprong binnen nu en 3/4 dagen.. spannend weer. Ik gebruik wel ovulatietesten en meestal hebben wij het gezellig om de dag. Ik moet zeggen, toch wel weer spannend, de eerste echte cyclusronde na de mk..

2 jaar geleden

Reactie op EricaHeij96

25 juni is mijn nod, heb vandaag m'n piek/eisprong
Heb je ovulatietesten gebruikt? Wat spannend dat nu jou wachtdagen weer in gaan!

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Hoe is het dames? Mijn vruchtbare dagen zijn weer begonnen en verwacht mi ...
Hai. Ik had/heb denk ik vandaag ergens mijn eisprong maar weet het niet zeker. De testen zijn niet heel erg duidelijk, gisterochtend en vanmorgen vrij duidelijk maar nog niet echt knal en vanmiddag alweer stuk minder dus geen idee hoe of wat aangezien de test op op 13/5 ook niet echt overtuigend was (daarna besloten niet meer te testen omdat ik er onzeker van werd) maar ik de 27e wel ongesteld werd🤷🏼‍♀️. Als het morgen weer afgenomen is dan ga ik er maar vanuit dat dit mijn piek dus betekent. Heb deze ronde eigenlijk alleen getest uit nieuwsgierigheid omdat ik benieuwd was of ik nu weer in mijn eigen 29 dagen cyclus zou komen, dan zou gister mijn eisprong zijn dus het komt aardig in de buurt als deze testen inderdaad mijn eisprong aangeven. Ik vind t ook best spannend maar probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. Ga er ook van uit dat het niet in 1x lukt dus dat helpt misschien ook wel maar de komende dagen ben je toch alerter. Als ik 1 juli niet ongesteld ben ga ik pas testen, dan zijn we officieel 5 jaar samen en wil mezelf niet te vroeg hoop geven. Dus tenzij ik eerder overduidelijke symptomen heb ga ik er gewoon van uit dat ik ongesteld ga worden haha. Verder gaat het wel prima, zit nog wel steeds wat laag in energie maar mijn rug lijkt eindelijk iets beter te worden * doet voorzichtig vreugdedansje * en dat scheelt al een hele hoop in mijn algehele gemoedstoestand. Verder veel dingen op de planning steeds in de weekenden dus dat helpt ook wel mee, lekker afleiding en dan door de week weer rustmomenten inbouwen om bij te tanken. Hoe voel jij je verder?

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Heb je ovulatietesten gebruikt? Wat spannend dat nu jou wachtdagen weer in ...
Ja afgelopen 3 dagen al hoog en net leek m'n piek er te zijn

2 jaar geleden

Zie foto

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Hier druk weekend gehad met de trouw en nu nog 2 dagen thuis. Ik heb geen ovulatie testen gedaan dus geen idee eigenlijk. Hoop de komende dagen eisprong 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Hier druk weekend gehad met de trouw en nu nog 2 dagen thuis. Ik heb geen o ...
Oh ja jullie trouw was! Hoe was de dag? Heb je genoten?

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Hai. Ik had/heb denk ik vandaag ergens mijn eisprong maar weet het niet zek ...
Niet bij iedereen worden de testen echt knallers. Ik had na de mk maar op 1 moment een positieve ovulatietest en 14 dagen later ongesteld. Ik probeer er ook niet teveel aan te denken, maar dat is soms moeilijk. Wat fijn dat het eindelijk beter lijkt te gaan met je rug. Ja inbouwen van rust is heel belangrijk. Ja gaat goed. Lichamelijk ben ik eigenlijk wel weer helemaal fit, enkel nog last van mijn darmen. Mentaal had ik het rond de menstruatie even wat moeilijk, van die besef momenten. Het lijkt ook net of zie ik zoveel vrouwen die zwanger zijn, op social media en op straat. Elke keer komt dat wel even weer binnen.

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Herkenbaar.. ik heb ook het gevoel dat ik wat rustiger aan moet doen. Ik me ...
Ja, dat heb ik ook inderdaad. Alleen thuis zitten doet me ook geen goed. Maar vooral als het wat hectisch wordt op het werk trek ik het niet zo goed als voorheen. Ben benieuwd of dat straks beter wordt als ik weer zwanger mag zijn

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Spannend! Zie je al iets oplopen op je testjes? En hoe voel je je verder, ben je ook nog sneller moe en zo? Mijn vruchtbare dagen beginnen ongeveer vanaf morgen, als ik reken met een cyclus van 33 dagen (mijn gemiddelde). Ik zou het echt jammer vinden als het deze maand niet lukt, Mijn man staat er iets relaxter in. Ik denk dat ik onbewust het gevoel heb dat ik hem (en mezelf) teleurstel als het niet lukt. Is natuurlijk onzin, maar toch. Ik meet mijn temperatuur, tot nu toe hobbelt het nog laag in de 36°C.

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Hai. Ik had/heb denk ik vandaag ergens mijn eisprong maar weet het niet zek ...
Als ik je testjes zie zou je eisprong inderdaad gister of vandaag zijn. Spannend! En fijn dat je lichaam je oude patroon lijkt op te pakken. Wel knap dat je er probeert minder mee bezig te zijn, als je daar tips voor hebt hoor ik het graag haha Wanneer zou je nod zijn, ergens eind juni? Wat fijn dat het met je rug iets beter lijkt te gaan! Dan kan je ook meer genieten van je plannen in het weekend 😊

2 jaar geleden

Reactie op EricaHeij96

Ja afgelopen 3 dagen al hoog en net leek m'n piek er te zijn
Ook een mooie dip voordat je temperatuur omhoog ging! Dat moet haast wel je ovulatie geweest zijn 🤞🏻🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Hier druk weekend gehad met de trouw en nu nog 2 dagen thuis. Ik heb geen o ...
Jaa heb je een mooie dag gehad?

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Als ik je testjes zie zou je eisprong inderdaad gister of vandaag zijn. Spa ...
Haha ja gewoon mezelf afleiden en bedenken dat ik er weinig invloed op heb en dat de zomer hoe dan ook tof wordt dat helpt wel haha. Ovulatietest is nu ineens naar z'n piek geschoten waar ik eigenlijk een beetje van schrok haha, had ik echt niet meer verwacht. Maarja wanneer dan die eisprong is (geweest), geen idee. Normaal veol ik het altijd wel. Vannacht had ik wel wat krampjes links en vanmorgen een paar ferme steken rechts dus of deze test dan nu net het begin of einde van de piek is weet je toch niet echt zeker. We zien wel of we vanavond nog zin hebben en anders is het afwachten of zaterdag optijd genoeg was. We gaan er geen moetjes van maken, het voelt toch al een beetje anders in deze dagen vind ik en zekerheid heb je toch nooit.. Nod indd ergens rond 25/26 juni. Ben benieuwd of jij wat uit je temperatuur kan halen komende dagen, spannend 🤞🏼!

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Haha ja gewoon mezelf afleiden en bedenken dat ik er weinig invloed op heb ...
Oh ja die vliegt ineens de lucht in! Als je het ziet aan je temperatuur is die dag ook het moment dat je eisprong is. Vaak 4 tot 10 uren na je temperatuur stijging. Mijn temperatuur is nog wat laag, maar heb sinds vandaag vruchtbaar slijm. Ben in staat de slingers op te hangen hihi ik heb er een goed gevoel over! 🤭

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Jaa heb je een mooie dag gehad?
Een super dag