1077 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Een super dag
Wauw, prachtig! Wat zien jullie er mooi uit, en wat een mooie jurk! 😍😍😍😍

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Oh ja die vliegt ineens de lucht in! Als je het ziet aan je temperatuur is ...
Ik moet sinds vandaag weer veel plassen en heb sinds gisteren weer meer zin om intiem te zijn. Dat zijn meestal de tekenen dat het er aan zit te komen 😁 vandaag nog geen positieve ovulatietest, maar verwacht hem toch morgen of overmorgen. Spannend wel weer.. We hebben het zaterdag en zondag al gezellig gemaakt, doen jullie om de dag? Of elke dag? Of wanneer je zin hebt?

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Ik moet sinds vandaag weer veel plassen en heb sinds gisteren weer meer zin ...
Spannend zeg! Wij proberen om de dag, elke dag doen we normaal ook nooit en schijnt voor de kwaliteit van de spermacellen ook niet heel goed te zijn maar al was dat het wel zouden we het denk ik dan enorm als verplichting gaan zien en zo wanhopig zijn we op dit moment gelukkig nog niet.. Snap heel goed dat als het al maanden duurt dat je op een gegeven moment alles gaat proberen maar we proberen het nu nog leuk te houden haha! Vanmiddag is mijn lh piek nog verder door het dak geschoten maar 3 uur later ook alweer enorm afgenomen dus de krampjes zullen wel de eisprong geweest zijn denk ik.. Temperaturen lijkt vooralsnog niet nodig want deze testen werken blijkbaar toch. Het lijkt me sowieso heel moeilijk want ik ga snachts/heeel vroeg in de ochtend sws 1-2x plassen en dan is het niet meer echt betrouwbaar geloof ik..

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Wauw, prachtig! Wat zien jullie er mooi uit, en wat een mooie jurk! 😍😍😍� ...
Dank I

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Ging eigenlijk net de vraag stellen of dit normaal is dat ik veel moet plassen en hele tijd een druk op de blaas voel… maar jij hebt dit dus ook. Hier dagelijks toch wel

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Spannend zeg! Wij proberen om de dag, elke dag doen we normaal ook nooit ...
Hier had me gyn gezegd dat dit zever is. Ivm de sperma. En eerlijk daar het lang niet gelukt was had mijn vriend eens een staal binnen gebracht en we hadden de dag ervoor seks gehad en zijn waarden waren abnormaal (positief) hoog. En anders hebben we eigenlijk ook meestal dagelijks betrekking.

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Ging eigenlijk net de vraag stellen of dit normaal is dat ik veel moet plas ...
Ik voel het sinds gister ook! Dus het zal er wel bij horen, die druk op de blaas

2 jaar geleden

Mijn testen lijken wat op te lopen, eerder had ik rond cyclusdag 19 mijn piek, dit zou vrijdag zijn. Mijn vriend voelt wat druk, omdat hij toch ook wel heel graag wil dat het snel weer zo mag zijn..

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Mijn testen lijken wat op te lopen, eerder had ik rond cyclusdag 19 mijn pi ...
Kan me voorstellen dat je vriend dat voelt ja. Hoe sta je er zelf in? Ik voel het bij mezelf ook wel, die druk.. Waar we voor de eerste zwangerschap heel relaxed waren, en we gewoon wel zouden zien wanneer het lukte, ben ik nu bang om mijn eisprong te missen. In principe zou om de dag seks genoeg moeten zijn, maar ik haal me dan in mijn hoofd dat dat toch niet genoeg is of zo..

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Kan me voorstellen dat je vriend dat voelt ja. Hoe sta je er zelf in? Ik ...
Ja zo voel ik dat ook. We waren beide eerst ook heel relaxed en het was ook een grote verrassing om zo snel zwanger te mogen zijn. Alleen nu ik een keer zwanger ben geweest, heb gevoeld hoe dat is en mijn gedachten heb laten gaan over hoe de toekomst er met een kindje uit ging zien, voel ik ook wel de druk om niks te willen missen ik mijn cyclus. Andere momenten probeer ik dat toch wat aan de kant te zetten en te genieten van het mooie leven wat we nu al hebben. Hoe staat jou man daar in?

2 jaar geleden

Reactie op EricaHeij96

25 juni is mijn nod, heb vandaag m'n piek/eisprong
Spannend zeg! Hopelijk raak deze ronde!!

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Hoe is het dames? Mijn vruchtbare dagen zijn weer begonnen en verwacht mi ...
Ah zeker spannend!! Voelt gek hè om dan weer vruchtbaar te zijn, terwijl je dacht de komende maanden met iets heel anders bezig te zijn, namelijk zwanger zijn! Maar hopelijk is het de eerste ronde raak voor jou!!

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Hai. Ik had/heb denk ik vandaag ergens mijn eisprong maar weet het niet zek ...
Moeilijk hè, om er niet mee bezig te zijn!! Je zit dus nu op het wachtbankje, waarschijnlijk? Fijn dat je steeds meer energie krijgt!! En afleiding is inderdaad goed!!

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Spannend! Zie je al iets oplopen op je testjes? En hoe voel je je verder, b ...
Hopelijk vind je snel je piek! Snap ik, ik voel die druk ook bij de rondes die ik nu gehad heb. Telkens wil ik dan toch die ronde zwanger zijn, omdat ik dan denk dat het dan veel beter met me zal gaan. Maar ja, we doen er helaas weinig aan!!

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Een super dag
Oh wat zagen jullie er prachtig uit zeg!! Fijn dat de dag zo mooi was!! Moest je nog veel denken aan je jurk met buikje, of kon je het loslaten??

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Wij doen om de dag, maar doen het de laatste maanden gewoon wanneer we zin hebben. Wil er zo min mogelijk mee bezig zijn, heb dan meer het gevoel dat het misschien gaat lukken!

2 jaar geleden

Ik zit morgen alweer op 9 dpo. Ergens lijkt het of ik deze ronde zwanger ben geraakt. Weet niet of het inbeelding is, maar ben weer echt heel moe, wat ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook had en vandaag steken in mijn buik en ook echt een wat hardere onderbuik, wat ik tijdens de zwangerschap ook had. Maar probeer me er niet op vast te haken, want m'n lichaam houd me soms aardig voor de gek! Ben benieuwd wat de testen over een paar dagen zeggen! Misschien dat ik morgen al een testje probeer!

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ik zit morgen alweer op 9 dpo. Ergens lijkt het of ik deze ronde zwanger be ...
Ooh dat zou zo mooi zijn! Ik duim voor je 🍀🤞🏻Vanaf wanneer wil je testen? Ik denk dat ik ineens toch gister mijn ovulatie al heb gehad. Ik had gister veel doorzichtig slijm wat ik ver kon uitrekken tussen duim en wijsvinger. Vandaag is het wit, wel nog een beetje rekbaar maar lang niet zoals gister. Ik zie dit alleen nog niet terug in mijn temperatuur, dus ik ben benieuwd of die morgenochtend omhoog gaat. @fryskfamke mijn man voelt geen druk, maar er moet wel iets heel ergs gebeuren wil die jongen zich druk maken 🙈 ondanks dat hij echt moe was vandaag nam hij nog wel initiatief vandaag. Ik denk dat hij toch ook niet het ei wil mislopen.

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Ooh dat zou zo mooi zijn! Ik duim voor je 🍀🤞🏻Vanaf wanneer wil je testen ...
Ik heb vanmorgen getest maar nog niks te zien, dus het blijft spannend!! O, wat fijn zeg! Misschien ook het vertrouwen in je lichaam dan weer terug?? Laat je weten of je temperatuur omhoog gaat?

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ik heb vanmorgen getest maar nog niks te zien, dus het blijft spannend!! O ...
Met dat ik dit zeg heb ik stiekem een test gedaan na het avondeten en volgens mij zie ik wat...ik zit helemaal te trillen...ga proberen een foto te maken!