1077 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Met dat ik dit zeg heb ik stiekem een test gedaan na het avondeten en volge ...
Het lukt niet om hem om de foto te zetten🙈

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Oeeeh zo spannend! Ik ga mega voor je duimen dat het de komende dagen duidelijker wordt 🤞🏼!

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ooooooh 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ik heb vanmorgen getest maar nog niks te zien, dus het blijft spannend!! O ...
Wat spannend zeg!!! Ik duim hier heel hard voor je! 🤞🏻 Ik voel me wel wat meer happy met mijn lichaam, gelukkig. Mijn temperatuur metingen gaan niet zo goed. Ben steeds heel vroeg wakker de afgelopen dagen, maar wel op hele andere tijden dus die metingen zijn niet betrouwbaar 😩 Heb het proberen af te lezen aan mijn cervicale slijm, maar dat heb ik dus nog nooit eerder hoeven doen. Het slijm was t/m eergister 5 dagen doorzichtig en stretchy. Sinds gisteren is het slijm wit en plakkerig, maar niet echt meer met die "draden" die ik die 5 dagen had. Dus dan kan ik er denk ik vanuit gaan dat mijn eisprong toen ergens is geweest? Daarnaast voel ik sinds vandaag ook niet meer dat beurse gevoel bij mijn eierstokken. Dit had ik in die 5 dagen met het doorzichtige slijm wel.

2 jaar geleden

Nog een poging... denk niet te zien.

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Oh wat zagen jullie er prachtig uit zeg!! Fijn dat de dag zo mooi was!! Moe ...
Ik kon het gelukkig loslaten de dag zelf. Zo rond de avond moest ik er wel aan denken… maar dan geconcentreerd op nieuwe kans

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Nooit goed geweest in het zien van zo een test

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Wat spannend zeg!!! Ik duim hier heel hard voor je! 🤞🏻 Ik voel me wel wa ...
Ah dankje!!❤️ O lastig zeg! Je zou zeggen als het gisteren anders was dat je dan je vruchtbare dagen zou hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Het is een tuurstreepje hier via de app, maar ik zie wel iets! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ah dankje!!❤️ O lastig zeg! Je zou zeggen als het gisteren anders was dat ...
Dan zit ik denk ik nu op het wachtbankje, met mijn nod rond de 28/29 juni 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Ik kon het gelukkig loslaten de dag zelf. Zo rond de avond moest ik er wel ...
O gelukkig zeg!!

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Nooit goed geweest in het zien van zo een test
Ik zie zelf ook niks op de foto🙈

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Het is een tuurstreepje hier via de app, maar ik zie wel iets! 🍀
O echt, ik zie zelf niks.

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Dan zit ik denk ik nu op het wachtbankje, met mijn nod rond de 28/29 juni � ...
Spannend zeg! Ik ga duimen voor je!

2 jaar geleden

Reactie op Agat

O echt, ik zie zelf niks.
Ik ben heel goed in tuurstreepjes haha, hij staat in het verlengde van de linkerkant van de R-toets. Zie je in het echt wel duidelijker iets?

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Spannend zeg! Ik ga duimen voor je!
Dankjewel! ❤

2 jaar geleden

Reactie op MissDanike

Ik kon het gelukkig loslaten de dag zelf. Zo rond de avond moest ik er wel ...
Wat fijn dat je het in ieder geval overdag wat los hebt kunnen laten! Ik hoop dat het snel lukt voor jullie, dat zou toch een mooi trouwcadeau zijn 🥰

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Ik ben heel goed in tuurstreepjes haha, hij staat in het verlengde van de l ...
Ik zie in het echt duidelijk een streepje. Hopelijk loopt hij mooi op. Ben benieuwd wat de test morgen zegt. Hoop nog niet teveel.

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ik zie zelf ook niks op de foto🙈
Is dit het niet haha? Anders zie ik hem ook niet maarja in de app altijd lastig 😬.. @jou eerdere opmerking, Jup ik zit op het wachtbankje en waar het me eerdere lukte het wat los te laten zit ik nu weer als een gek symptomen per dpo te Googlen, verschrikkelijk😅. Gistermiddag en avond had ik enorme steken en kramp alsof mijn eisprong toen pas was terwijl de testen na maandagmiddag heel rap achteruit gingen en gisterochtend amper nog lh gemeten werd dusja ik gelijk alweer in de stress of het nu wel 'genoeg' was, bah. Word gek van mezelf. Gelukkig vandaag voor het eerst weer de hele middag gewerkt (doe 1 middag per week vrijwilligerswerk, ben verder volledig afgekeurd ivm oog/gewricht/energieshit) en tot nu toe lukte steeds maar de halve middag ivm mn rug dus heel blij dat vandaag goed ging. Dit weekend ook enorm druk dus dat is ook fijn en ga voor mezelf maar allerlei klusjes bedenken voor komende week want afleiding gaat nodig zijn ben ik bang. Zo stom! Vorige maand had ik dit helemaal niet en dacht ik, we zien het wel. Mijn partner heeft een goed gevoel bij deze maand, ik ben wat gereserveerder en heb meer het idee dat mijn lichaam nog even tijd nodig heeft ofzo maarja dat is ook zelfbescherming. Kun jij de spanning nog een beetje aan? Ben zo benieuwd wat de test morgen met ochtendurine zal zeggen.. Of ga je niet testen?

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Ik ben heel goed in tuurstreepjes haha, hij staat in het verlengde van de l ...
Ah zie nu net dat jij denk ik hetzelfde bedoelt hahah, had even door moeten lezen. Wat jammer dat je temperatuur onduidelijk is maar opzich zegt je slijm/beurse gevoel ook al wel veel denk ik. Hoe ga je de wachtdagen in? Ik zou zooo graag even flash forward over 2 weken willen kijken. Ook als het dan niet gelukt is maar dan weet ik het tenminste 😂.