1077 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Ik zie in het echt duidelijk een streepje. Hopelijk loopt hij mooi op. Ben ...
Is jou vorige zwangerschap al vroeg in de zwangerschap misgegaan? Ik weet het zo even niet meer van iedereen haha. Snap dat je voorzichtig bent met hopen maar lees hieruit dus dat je morgen wel gaat testen dus mijn vraag van 2 posts geleden is ook al beantwoord. Houd ons maar een beetje op de hoogte haha! Hoe reageerde je partner trouwens?

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Ik ben heel goed in tuurstreepjes haha, hij staat in het verlengde van de l ...
Of bedoel jij dit gele haha, mhhh 🤔. Hele puzzel zo op de donderdagavond hahah! Kreeg die blauwe niet meer weg 😂.

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Wat fijn dat je het in ieder geval overdag wat los hebt kunnen laten! Ik ho ...
Beter zou ik niet kunnen wensen

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Met dat ik dit zeg heb ik stiekem een test gedaan na het avondeten en volge ...
Oh wat spannend, ik ga ook voor je duimen! 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Dan zit ik denk ik nu op het wachtbankje, met mijn nod rond de 28/29 juni � ...
Spannende dagen weer, op het wachtbankje! Ik heb enkel de eerste ronde na dat ik gestopt was met de pil, draderig doorzichtige afscheiding gehad. Vlak daarna had ik mijn eisprong. Daarna nooit weer gemerkt aan mijn afscheiding.

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Of bedoel jij dit gele haha, mhhh 🤔. Hele puzzel zo op de donderdagavond h ...
Ik bedoel echt de zijkant van de toets, waar je het geel gemarkeerd hebt! En wat jij ook zegt inderdaad, doe mij maar een glazen bol 😂 Waar zit jij nu in je cyclus denk je?

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Ik bedoel echt de zijkant van de toets, waar je het geel gemarkeerd hebt! ...
Ergens tussen eisprong en menstruatie in 😂. Nee heb echt geen idee. De app waar ik de ovutesten in uploadde zegt 3 dpo en cd22 dus daar houd ik me maar een beetje aan vast ook al zegt ie ook dat mijn cyclus dan deze maand 33 dagen zal zijn en normaal is het 29. We gaan het allemaal wel zien. Wellicht is mijn luteale fase na de MK een stukje korter geworeen aangezien ik vorige maand precies 14 dagen voor ik ongesteld werd nog geen positieve ovutest had en de eisprong due vermoedelijk pas later was waardoor lf ook korter dan 14 dagen is geweest. De vorige keer begonnen de klachten (maagzuur/zere borsten) precies een week na ovulatie dus echt 7 dagen voor nod maarja ga er niet vanuit dat dat nu weer zo is. We zien het wel 😬. @agat nog getest vanmorgen?

2 jaar geleden

Ik heb het gevoel dat mijn eisprong vandaag is. Ik heb een drukkend gevoel in mijn baarmoeder en moet vaak naar het toilet. Af en toe wat steekjes en opgeblazen gevoel. Ik ben vanmorgen een ovulatietest vergeten mee te nemen naar het werk, waardoor ik dus pas om 14.00 vanmiddag een ovulatietest heb gedaan. Heb alleen wel erg veel gedronken vanmorgen, dus zie hem niet als heel betrouwbaar. Ik test nog even een paar dagen door voor de zekerheid 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Ik heb het gevoel dat mijn eisprong vandaag is. Ik heb een drukkend gevoel ...
Oh spannend! Je zou vanavond rond 20:00 ook nog een testje kunnen doen, als je de 2 uren van tevoren weinig/niet drinkt is dat gewoon betrouwbaar. Zou mooi zijn als je je piek kan vinden! 🍀 Dat opgeblazen gevoel had ik ook inderdaad, op dag 14 en 15 van mijn cyclus. Ik had niet veel steekjes, vooral een beurs gevoel in mijn onderbuik.

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Ergens tussen eisprong en menstruatie in 😂. Nee heb echt geen idee. De app ...
Haha herkenbaar 😂 Lastig om in te schatten of het deze keer hetzelfde zal verlopen als vorige keer he? Achteraf gezien heb ik mijn innesteling toen gemerkt: 4 dagen lang een gigantisch opgeblazen buik en een koortslip. Dus als ik dat nu weer ga hebben dan weet ik genoeg 🙈🍀

2 jaar geleden

Totaal niet meer verwacht deze maand maar OMG!!

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Is dit het niet haha? Anders zie ik hem ook niet maarja in de app altijd la ...
Herken je spanning zo erg. Vorige maand ook totaal geen last van. Voelde ook toen echt dat ik niet zwanger kon zijn. Maar deze maand echt vreselijk, zeker na die test. Zal zo het vervolg sturen, naar aanleiding van gisteren wan heb niks meer laten weten. Wanneer ga jij een testje wagen?

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Is jou vorige zwangerschap al vroeg in de zwangerschap misgegaan? Ik weet h ...
Snap ik hoor, moet zeggen dat ik het van de meeste hier ook alweer vergeten ben. Bij mij is het misgegaan bij 9 weken en we kwamen erachter bij de termijnecho, bij 11 weken. Mijn partner wil eerst een duidelijke streep zien voor hij het gelooft. Denk ook een beetje uit zelfbescherming. Dat toe niet teleurgesteld word. Toen ik van de week vroeg of tie kwam kijken was toe heel enthousiast, maar hij zegt rustig afwachten...moeilijke opgave😂

2 jaar geleden

Reactie op xmoo

Of bedoel jij dit gele haha, mhhh 🤔. Hele puzzel zo op de donderdagavond h ...
Bij het gele zag ik een streepje

2 jaar geleden

Reactie op Fryskfamke1

Spannende dagen weer, op het wachtbankje! Ik heb enkel de eerste ronde na ...
O spannend zeg!! Ga duimen voor je!!

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Haha herkenbaar 😂 Lastig om in te schatten of het deze keer hetzelfde zal ...
O echt joh! Nou dat zijn wel duidelijke symptomen! Is het gelijk duidelijk😉

2 jaar geleden

Reactie op Mellie

Totaal niet meer verwacht deze maand maar OMG!!
O meid!! Wat fijn, gefeliciteerd ❤️ Het is vast spannend, weer een nieuwe zwangerschap!!

2 jaar geleden

Reactie op Agat

O meid!! Wat fijn, gefeliciteerd ❤️ Het is vast spannend, weer een nieuwe z ...
Jaa ik vind het heel spannend!

2 jaar geleden

Na gisteren niks meer van me te laten horen vandaag een update...gisteren was op zijn zachtst gezegd een rotdag. Na de test donderdag had ik veel hoop en dacht vrijdag zal er vast ook een streepje komen, maar nee hoor helemaal niks. Niet op Kruidvat en niet op sensitest. Dus een digitale van CB gedaan, die je 6 dagen van tevoren kunt doen en daar stond op niet zwanger. Dus ik helemaal in tranen. Maar toch naar werk gegaan. S'middags gelijk in m'n bed en ben depressief in bed blijven liggen. Vanmorgen voelde ik me al iets beter en weer een Kruidvattest gedaan, weer negatief. Vanavond de verleiding niet kunnen weerstaan en een test gedaan van sensitest...hier verscheen een duidelijker streepje op dan de eerste test...dus lang verhaal kort...ik heb weer een klein beetje hoop. Maar het kan nog alle kanten op gaan. Heb ook nog steeds dezelfde symptomen als de vorige zwangerschap. Maar vond het toch ook wel gek dat ik even in een heel diep dal belandde vrijdag en de vorige zwangerschap en miskraam weer in flitsen aan me voorbij schoot en ook de toekomst zonder kinderen zag. Was echt heel naar. Ben benieuwd wat de komende dagen me gaan vertellen!

2 jaar geleden

Reactie op Agat

Na gisteren niks meer van me te laten horen vandaag een update...gisteren w ...
Pff dat wachten is ook zo kut. Ik had vandaag mijn nod en heb woensdag ook zo’n clearblue zes dagen van te voren gedaan gaf ook aan niet zwanger. Was ook zo teleurgesteld. Ook niet meer getest. Totdat k vandaag niet ongesteld werd en net die test deed. Er is dus nog hoop