3 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee op die termijn maar wil je een digitale knuffel sturen 鉂わ笍. Heel erg veel sterkte!!!
2 jaar geleden
Ach wat erg!! Heel veel sterkte.
Hier helaas nog geen goed nieuws, maar wel ervaring.
Mijn 13 weken was niet goed en wij h猫bben de bevalling moeten opwekken met 14 weken, op 28 september. Dus termijn komt bij jou in de buurt.
Ik heb alle pillen in het ziekenhuis gekregen. De eerste lading op 11 uur en bij de derde of vierde gift kwam het op gang, rond 8 uur in de avond. Ik zou echt gebruik maken van de morfine pomp voordat je last krijgt. Ik vroeg er om om 4 uur, maar door wissel van de wacht kwam die pas om half 6. Toen was het eigenlijk al te laat en de pijn heel heftig. Dus op tijd beginnen en rustig opbouwen.
Mijn placenta leek mee te komen volledig, maar week later alsnog de curettage. Maand erna, heel onverwacht zwanger geworden, zonder fertiliteitstraject.. alleen dat is helaas direct weer fout gegaan. Beetje bloedverlies, maar veel minder dan je zou denken.
Afgelopen week na de 2de ovulatie sinds de bevalling, hele heftige bloedingen gekregen. Bleek de miskraam na de zwangerschap er nog deels te zitten. En kwam er bloed in mijn buik via de eileiders. Afgelopen vrijdag mijn tweede curettage.
Enige lichtpuntje is dus wel dat ik vruchtbaarder blijk. Want hiervoor had ik niet eens een ovulatie van mijzelf.
Hoop dat dat lichtpuntje jou ook verder gaat helpen.
Heel veel sterkte. 馃挮
2 jaar geleden
Hoi hoi !
Je mag mij altijd een pb sturen.
Hier ongeveer op het zelfde termijn we kwamen er met 17 weken achter. Onze geslacht echo was zelfs nog goed.
Nipt was goed 13 weken was goed.
We hebben helaas 3 miskramen gehad. 11,5 en 17 weken.
Nu weer zwanger 9 weken. Ik heb een zoontje van 4,5 uit vorig onderzoek.
De bevalling vond ik goed te doen.
Maar volgens mij pakt mijn lichaam dat altijd goed op.
Geen pijnstillers gehad wat wel mocht.
Wel curettage gehad want 50 procent kans dat de placenta niet los laat.
Ook dat was prima te doen. Bv medicatie gehad. Daar werd ik wel slecht van.
Kindje mee naar huis gekomen op water. Dit was erg mooi en fijn.
In het ziekenhuis zijn de super begripvol. Er werd een vlindertje op de deur geplakt en niemand kwam zomaar binnen.
We hebben de placenta en de navelstreng laten onderzoeken maar er is niks uit gekomen helaas.
Ook uit onze chromosomen niet. Alles wijst op weer pech.
Mocht je iets willen weten je mag me een pb sturen. Sterkte 鉂わ笍鉂わ笍