1013 Reacties

één jaar geleden

Nou, dan gaan we hier lekker verder toch? 🤭

één jaar geleden

Haha geen enkel probleem voor ons om nog even door te kletsen 😉

één jaar geleden

Prima om hier door te kletsen. Ik moest de test doen omdat ik een te hoog BMI heb. Hopelijk hoor ik vandaag iets, in de info stond eigenlijk dat je dezelfde dag iets zou horen.

één jaar geleden

Reactie op M...

Prima om hier door te kletsen. Ik moest de test doen omdat ik een te hoog ...
Heb je nog iets gehoord vandaag? Of staat het in je online dossier?

één jaar geleden

Hoi hoi, kennen jullie mij nog? ☺ Ik ben op een gegeven moment gestopt jullie te volgen, omdat het allemaal goed ging bij jullie, dus ik me daar geen zorgen meer om maakte en het voelde dat ik er niet meer tussen paste, vanwege alle zwanger- en babypraat. 😊 Deze cyclus zijn we gestart met Letrozol. Het ging gelijk super, ik had op CD 15 een eisprong. Ik heb vandaag een jaar na mijn vorige positieve test op 12 dpo een hele lichte positieve vroege test. Dus we proberen voorzichtig een beetje te hopen... 🤞🏻 Hoe gaat het bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Hoi hoi, kennen jullie mij nog? ☺ Ik ben op een gegeven moment gestopt jull ...
Oh! Dat ziet er echt al goed uit als een positieve test. Gefeliciteerd! Ik heb recent een miskraam gehad en ben weer begonnen met letrozol. Vorige x was het in 1 keer gelukt met letrozol hopelijk nu ook weer en dat het doorzet

één jaar geleden

Reactie op meowie

Oh! Dat ziet er echt al goed uit als een positieve test. Gefeliciteerd! Ik ...
Dank je wel! Heel veel succes weer, fijn te horen dat de Letrozol bij jullie ook zijn werk heeft gedaan. Hopelijk nu weer. 🍀

één jaar geleden

Wat een goed nieuws Sanver!! Gefeliciteerd! Ik snap dat je even uit de groep bent gegaan maar ik was je niet vergeten hoor 😉 Welkom terug

één jaar geleden

Reactie op JJ-88

Wat een goed nieuws Sanver!! Gefeliciteerd! Ik snap dat je even uit de gr ...
Dank je wel!!! Hoe is het met jou? Je zit al lekker op driekwart zie ik, nog goed vol te houden?

één jaar geleden

Eujs... we beginnen weer opnieuw 😅. M, heb je de uitslag inmiddels al binnen? Sanver, ik was je ook niet vergeten hoor! Maar wat goed!!! Voorzichtig gefeliciteerd ❤️! Spannende periode voor jullie! Houd je ons op de hoogte hoe het verder gaat? Echt super nieuws! Dat ze die letrozol niet ff wat eerder voor hadden kunnen schrijven 😉.

één jaar geleden

Natuurlijk kennen we je nog, Sanver! Wat een voorzichtig mooi nieuws, gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat het nu goed mag gaan. Heb je ook al klachten?

één jaar geleden

Reactie op Sien1986

Eujs... we beginnen weer opnieuw 😅. M, heb je de uitslag inmiddels al bi ...
Dank je wel, ik zal van me laten horen. Maar dat dacht ik idd al toen ik op CD 15 een positieve ovutest had, blijkbaar waren 5 kleine pilletjes voldoende om een normale cyclus te krijgen, had dat dan niet gelijk gekund? 🤨

één jaar geleden

Reactie op kaatje176

Natuurlijk kennen we je nog, Sanver! Wat een voorzichtig mooi nieuws, gefel ...
Dank je wel!! Dat is nog ongeveer het enige waar ik nu aan kan denken, ik heb het zo nodig dat het deze keer goed gaat! Ik heb vanaf zaterdag last van duizelingen, maar was vrijdagavond van een paard gevallen dus dacht dat het daardoor kwam. Vorige keer had ik dat helemaal niet. En had die dag ook wat donkere afscheiding, dus dacht dat ik ongesteld ging worden. Maar ook al een week obstipatie en had vieze windjes, dus daarom vanochtend toch maar ff getest, dan kan ik tegen mijn man zeggen dat het allemaal mijn schuld niet is 😅

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Dank je wel!!! Hoe is het met jou? Je zit al lekker op driekwart zie ik, no ...
Het is deze keer wel wat pittiger. Veel bekkenpijn en maagzuur dus ik tel al af haha. Druk bezig met het kamertje dus wel allemaal leuke vooruitzichten. Heb je je eerste echo al gepland?

één jaar geleden

Reactie op JJ-88

Het is deze keer wel wat pittiger. Veel bekkenpijn en maagzuur dus ik tel a ...
Oja dat kan ik me dan voorstellen. Bekkenpijn lijkt me echt heel vervelend. En maagzuur ben ik al te bekend mee, bleh.. Maar goed, uiteindelijk is het het allemaal waard hè, dat maar proberen een beetje voor ogen te houden. Lijkt me ook zo leuk om met het kamertje bezig te zijn! Geniet daarvan! Ik ga morgen mijn contactpersoon in het umc bellen om te vertellen dat ik een positieve test heb, want zij werkt niet op donderdag en vrijdag. Ik denk dat zij me dan weer doorzet naar het wkz voor een eerste echo over een week of 3 ofzo. Maar wil in ieder geval voor mezelf donderdag afwachten om echt te accepteren dat ik zwanger ben. Dat is mijn NOD en ergens heb ik nog het gevoel dat ik die dag gewoon ongesteld ga worden. Maar dat hoop ik natuurlijk niet.

één jaar geleden

Reactie op JJ-88

Heb je nog iets gehoord vandaag? Of staat het in je online dossier?
Ik heb ze zelf maar gebeld. Helaas toch zwangerschapsdiabetes. Dus nu moet ik naar een diëtist, en tevens twee keer per week 4 keer per dag mn suiker prikken zodat ze het goed in de gaten kunnen houden. Ook krijg ik extra groei echo’s zodat ze de kleine man goed kunnen monitoren, ook om te voorkomen dat hij te groot wordt. Hopelijk komt alles op deze manier onder controle.

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Hoi hoi, kennen jullie mij nog? ☺ Ik ben op een gegeven moment gestopt jull ...
Wauw Sanver wat enorm fijn zeg! Dat ziet er mooi uit, bij mij begon test 1 ook zo licht 🥰

één jaar geleden

Haha Sanver 🤣🤣.. idd gewoon jouw schuld niet, laat maar waaien 💩! Maar echt superspannend voor jullie. Kan me voorstellen dat je zelf nog een slag om de arm houdt, maar hopelijk heb je over een paar weken een goede echo en krijg je er zelf ook wat meer vertrouwen in. Nu Amber nog, duim nog steeds voor jou hoor meis 😘! Oh balen M, moet je ook insuline gaan spuiten? Hopelijk is het idd snel onder controle..!

één jaar geleden

Reactie op M...

Ik heb ze zelf maar gebeld. Helaas toch zwangerschapsdiabetes. Dus nu moet ...
Hé wat vervelend maar inderdaad beter controleren. Alles voor een gezonde baby :)

één jaar geleden

Wat een goed nieuws Sanver!! Gefeliciteerd 😘 Het blijft natuurlijk spannend en onzeker komende tijd maar je moet toch starten met een positieve test 🤞🏻 ik duim voor je!