1013 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sien1986

Haha Sanver 🤣🤣.. idd gewoon jouw schuld niet, laat maar waaien 💩! Maar ...
Nee vooralsnog niet, waarde was licht verhoogd dus eerst aankijken met deze aanpassingen!

één jaar geleden

Reactie op M...

Ik heb ze zelf maar gebeld. Helaas toch zwangerschapsdiabetes. Dus nu moet ...
Hè getsie, dat is wel balen! Wel fijn natuurlijk dat je nu zekerheid hebt en dat je maatregelen kunt nemen, maar het is wel weer een kwestie van aanpassen en dat lijkt me niet tof. Helemaal niet als je toch bepaalde cravings hebt. Moet er niet aan denken dat ik flink moet minderen met suikers 😅 Ik ben er ook wel een beetje bang voor hoor. Ik heb veel vruchtwater. Nog niet te veel, maar ze gaan het nu natuurlijk wel in de gaten houden 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op kaatje176

Hè getsie, dat is wel balen! Wel fijn natuurlijk dat je nu zekerheid hebt e ...
Ja gekke is dat ik zelf weinig zoet en suikers eet, maar toch maakt mijn lijf blijkbaar te weinig insuline aan om alles te verwerken tijdens de zwangerschap.

één jaar geleden

Ik duim heel hard Sanver dat je niet alsnog ongesteld wordt 🤞 Enorm balen M... dat je toch suikerziekte hebt. Ik hoop dat je het zonder spuiten goed onder controle krijgt. Je weet ook nooit goed waar het van komt en het is gewoon dikke pech denk ik.

één jaar geleden

Reactie op M...

Ik heb ze zelf maar gebeld. Helaas toch zwangerschapsdiabetes. Dus nu moet ...
Wel balen dat je dat hebt, maar wel fijn dat alles goed in de gaten gehouden wordt, uiteindelijk word je er niet beter van als je kind straks veel te groot is. Mijn vriendin had het ook en ze zei dat het prikken irritant is maar ook weer snel went. Sterkte ermee!

één jaar geleden

Reactie op fleur⭐️

Wat een goed nieuws Sanver!! Gefeliciteerd 😘 Het blijft natuurlijk spannen ...
Zeker waar. Dat blijft toch stap 1, maar gek wat je gedachten allemaal met je doen. Als het mis is gegaan de eerste keer en er gebeurt vervolgens een jaar niks, dan is dat bijna een soort vast gegeven geworden. Mijn man en ik blijven steeds maar even kijken naar dat lichtroze streepje; maar hij is er echt, nog steeds. En nu bijna het gevoel dat ik zit te wachten om erachter te komen wanneer het deze keer dan misgaat. Niet leuk om zo te denken, zal wel een soort zelfbescherming zijn. Morgen gaan we uit eten met mijn schoonouders en vrijdag komen mijn ouders op visite. Deze afspraken stonden al. We hebben besloten het gewoon gelijk maar weer te vertellen, net als de vorige keer. Misschien wordt het voor ons dan ook wat 'echter'...

één jaar geleden

Is ook logisch Sanver. En of het nu uit zelfbescherming of angst of onzekerheid voort komt... waarschijnlijkeen combi van alles. Maar denk dat we allemaal datzelfde gevoel herkennen. Mijn eerste 2 zwangerschappen stond ik er ook heel anders in dan deze keer, je bent toch een stuk bewuster wat er allemaal mis kan gaan als je eenmaal een miskraam hebt gehad. En we weten allemaal: angst is een slechte raadgever, blabla. Maar puntje bij paaltje krijg je naar verloop van tijd meer en meer vertrouwen erin. De eerste weken kruiiiiiiiiiiipen voorbij en nu gaat het ineens hard vind ik. Leuk om het gelijk aan de (schoon)ouders te vertellen, zullen vast intens blij voor jullie zijn ❤️!

één jaar geleden

Reactie op Sien1986

Is ook logisch Sanver. En of het nu uit zelfbescherming of angst of onzeker ...
Dank je wel, dat is ook zo. Ik ga proberen er niet zoveel mee bezig te zijn. Met het negatieve dan. Maar wij zijn inmiddels natuurlijk eigenlijk al 2,5 jaar bezig en nog steeds geen kind. Dus ik denk dat we onbewust een soort van hebben aangenomen dat het ons nu eenmaal niet lukt. Daarom zijn die streepjes zo fijn. 😊 Morgen ga ik op mijn NOD weer zo'n clearblue doen met tekst, misschien helpt dat ook een beetje. ☺ Ik hoor dat van vriendinnen ook altijd, die eerste helft duurt laaang! En als er dan allemaal vervelende kwalen komen, duren de laatste loodjes nog langer. Totdat je beseft dat je kind al een halfjaar oud is en je ineens denkt 'huh? Iets van vorige maand was ik toch nog zwanger ofzo?' 😂

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Zeker waar. Dat blijft toch stap 1, maar gek wat je gedachten allemaal met ...
We kennen dat hier allemaal wel. Ik was in het begin zo gereserveerd blij en mijn man durfde helemaal niet blij te zijn. Door de echo’s groeide het vertrouwen wel en doordat ik ziek was kreeg ik vaak wel wat rust, maar het echt genieten en geloven in mijn lichaam duurde best wel even. Mooi dat je het al aan mensen gaat vertellen, ik werd zelf meegesleurd in de blijdschap van anderen waardoor het voor mezelf echter werd en vond het fijn om er over te kunnen praten. Ik hoop dat je binnenkort een prachtige echo hebt ♥️

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Dank je wel, dat is ook zo. Ik ga proberen er niet zoveel mee bezig te zijn ...
Spannend hoor, heb je de test al gedaan? En het gevoel is zeker herkenbaar hoor, dat bleef bij mij tot de 13-weken echo sowieso hangen. Pas daarna kwam er heel langzaam vertrouwen in, maar toch schrik je dan weer bij elk stipje bloed, kramp enz. Ik kan nu pas echt genieten, maar als je de baby een tijdje niet voelt kruipt dat gevoel meteen weer naar boven. We hebben nu eenmaal een verleden, en dan hoort dit er blijkbaar bij. Ik hoop ongelooflijk hard dat je vandaag weer een positieve test gaat zien. Hou je ons op de hoogte? 😘

één jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve woorden, daar heb ik veel aan. ❤ De clearblue doet gelukkig wat hij moet doen. 🙂 Ik heb gisteren weer een doorverwijzing gekregen van mijn huisarts naar het wkz. Blijkbaar moet dat voor iedere nieuwe zwangerschap opnieuw geregeld worden. Dus als het goed is word ik deze week nog ingedeeld voor een eerste echo voor in week 7. Ben benieuwd..

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Bedankt voor jullie lieve woorden, daar heb ik veel aan. ❤ De clearblue doe ...
Wat fantastisch!! Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Bedankt voor jullie lieve woorden, daar heb ik veel aan. ❤ De clearblue doe ...
Oh wat fijn dit! Gefeliciteerd 🥰 hopelijk is het snel week 7

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Bedankt voor jullie lieve woorden, daar heb ik veel aan. ❤ De clearblue doe ...
Yes! Fijn om deze bevestiging te zien Sanver! Hopelijk hoor je deze week wanneer je 7w echo is, heb je een datum om naartoe te leven. En kom maar lekker hier spammen als je je onzeker voelt he, wij zijn er ook voor jou 😘! Ben vandaag een dagje naar zee geweest, was waaaaaaarm 🤭. Al een goed voorproefje voor onze vakantie over 2 weken 😬. Maar wel echt van genoten, thuis ga ik maar door en door en heb ik geen rust, omdat ik mn lijst nog niet heb afgewerkt. Maar heb mn vader om hulp gevraagd, even een handje erbij 😬.

één jaar geleden

Dank jullie wel, heel lief! We hebben het vanavond aan mijn schoonouders verteld. Ik bestelde op het terras een hoofdgerecht en vroeg of het zonder garnalen kon omdat ik die niet mag omdat ik zwanger ben. Was geen probleem en ik keek weer opzij en ik zag twee gezichtjes me aankijken 😳😳. "Is het echt waar?!" Wij lachen natuurlijk. Mijn schoonmoeder in tranen en mijn schoonvader gelijk knuffelen. Heel lief. 🥰 Respect Sien, met deze temperaturen en jouw status naar het strand. Maar als het je in de ruststand brengt zal het je wel goed doen. Loop jezelf niet voorbij hè. Het voordeel van hoogzwanger zijn is dat je anderen kan vragen je lijstje voor je af te maken. 🤪

één jaar geleden

Oh wat leuk om het op die manier te vertellen Sanver! Dat is wel echt een verrassing voor ze geweest 😊. We vertrekken 22 aug naar Italië voor 10 dgn (was al geboekt voordat ik wist dat ik zwanger was), dus daar zal het ook wel warm zijn. Zal waarschijnlijk wel van ligbed naar zwembad of zee en weer terug worden 😬. Vind het moeilijk dingen uit handen te geven. Want heel erg, ik vind zelf dat ik netjes kan schilderen en dan zie ik mn vader dingen doen waarvan ik denk: argh! Verkeerde tape op de muur plakken, waardoor je de verf er weer mee af trekt. Of met zn schoenen in de verf gaan staan en dan wel zn schoenen schoonmaken, maar niet de vloer. En het schilderwerk is dan ook weer dat ik denk: hm. Maar goed. Ben wel blij dat hij helpt aan de andere kant, want het is gewoon teveel voor mij alleen. Hoop dat mn zoontje dit weekend weer naar zn nieuwe kamer kan en dan kan ik weer verder met de kamer voor mn dochter. Kamer van zoonlief is iig al goed gelukt tot nu toe, zal nog een foto laten zien als het klaar is 😊

één jaar geleden

Heel herkenbaar wat er gezegd wordt over de onzekerheid in een nieuwe zwangerschap. Zelfs nu nog moet ik mezelf af en toe knijpen dat het echt zo is. Wat leuk Sanver dat je schoonouders het nu weten en een super lieve reactie! Hoe gaat het vandaag bij iedereen? Ik heb echt bizar weinig uitgevoerd in deze warmte. Nergens zin in haha.

één jaar geleden

Reactie op JJ-88

Heel herkenbaar wat er gezegd wordt over de onzekerheid in een nieuwe zwang ...
Ik doe ook echt niks. M'n man heeft het badje buiten gezet voor onze dochter. In de schaduw met een klein briesje was het goed te doen. Nu patat besteld, geen zin om te koken. Komt morgen wel weer (denk ik 😅). Hebben jullie ook zo'n moeite met het avondeten in het algemeen, en helemaal nu met die warmte? Koken staat me tegen, maar het avondeten ook. Brood gaat prima gelukkig, en fruit ook wel. Maar groente en vlees, blegh 🤭

één jaar geleden

Reactie op JJ-88

Heel herkenbaar wat er gezegd wordt over de onzekerheid in een nieuwe zwang ...
Vanmiddag even snel naar de markt en wat boodschapjes gedaan, maar sindsdien nergens meer puf voor. Zit nu op de bank met een ventilator naast me 😅 En heb idd ook weinig zin in avondeten met dit weer

één jaar geleden

Haha, fijn om te horen dat er meerdere mensen anti warm eten zijn nu. Heb vanavond wat leftovers uit de vriezer getrokken. Ook totáál geen zin om te koken. Ook niet om het op te eten trouwens. Ben sowieso meer een broodeter, dat is nu nog wel een graadje erger. Maar moet ook zeggen dat ik echt minder eet. Zit al snel vol. Maar daarentegen ook weer snel honger en dan gaat mijn hand niet het goede kastje in 💩🙈. Maar heb me nog best nuttig gemaakt vandaag, had een berg was liggen, die ligt weer in de kast (ben er normaal heel goed in om die dagen in de wasmand te laten zitten 🤭). Boven nog 4 deuren geverfd. Komt mn vader morgen nog 1 keer de kozijnen doen en dan kan die ook van de lijst af 🥳. Zwembad voor de kinderen gezet, die er maar liefst een uur in hebben gezeten 🙄💩🥴. Maar goed, hopelijk maken ze er van het weekend weer gebruik van 😉. En nog een hele berg zooi opgeruimd die me al dagen lag aan te staren. Dus nu in een welverdiend lauwkoud bad 😂. Begin morgen aan mn laatste 3 diensten en dan zwaai ik het ziekenhuis voor bijna 9 mnd gedag 🥳😊