1013 Reacties

één jaar geleden

Hier ook veel moeite met het avondeten. Om iets te verzinnen, te koken en vooral het opeten. Waar ik bij mijn oudste echt gravings had, heb ik dat nu totaal niet. Brood is het enige wat nog wel lekker is en ik altijd lust. Jij hebt nog flink wat bergen verzet vandaag Sien. Phoe. En dat met deze warmte. Heb je dan nu geen last van je bekken? Fijn ook die waardering van de kids he 🤣 welgeteld 1 uurtje zwemmen haha. Succes met je laatste diensten. Zal gek zijn om zolang niet te hoeven werken maar ook wel fijn denk ik. Ik wilde vandaag het babybedje opmaken en had geen flauw idee meer hoe dat ook alweer moest 😆 tekst van het lakentje zat steeds ondersteboven🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Typisch dat we allemaal anti-avondeten zijn, ben benieuwd of dat dan misschien toch door zomer-hoogzwanger komt? Kan met de andere 2 ook niet zeggen dat ik echt cravings heb gehad, maar nu idd ook niet. Mijn bekken gaan echt top. Ben anderhalve week geleden nog een keer bij de osteopaat geweest en heb er eigenlijk vrijwel geen last meer van. Voel het alleen nog als ik op de bank heb gelegen of net als van de week op een strandbedje. Maar doordat mini zo hoog zit, ben ik wel echt snel buiten adem en echt de longinhoud van een goudvis 🤭.

één jaar geleden

Hahaha JJ, zo grappig hoe je zat te stoeien met het babybedje 😂. Is het uiteindelijk wel gelukt? Betekent dat trouwens dat je kamertje verder af is? 🥳 Zal trouwens idd gek zijn om het werk zo lang af te zwaaien, maar ben ook blij dat het kan 🙃.

één jaar geleden

Haha erg toch. Ik heb het maar even zo gelaten. Het kamertje is inderdaad bijna af. Alleen nog aankleden en wat ophangen. Ik denk ook wel dat het geen zin in avondeten te maken heeft met de zomer. Mijn dochter is geboren in maart en toen had ik alleen op het eind geen eetlust meer vanwege dat ze zo hoog zat. Voelt trouwens weer heel ongemakkelijk zo'n hoog zittende baby haha, was ik alweer vergeten. Dus ik herken je goudvis gevoel 🤣 Wel super fijn dat je osteopaat zo goed heeft geholpen!

één jaar geleden

Haha nou ik ben pas net zwanger, maar zo verschrikkelijk moe.. terwijl ik dan bijna weer niet in slaap kom in mijn bed.. maar ik klaag niet! Als ik zwanger mag blijven, neem ik alles met liefde zoals het komt. Mijn opa van 98 ligt op sterven. Dus gisteren kwam ons nieuws op een heel welkom moment voor mijn moeder en stiefvader. Even wat positiefs. We zijn chronisch aan het verbouwen, dus altijd als ze komen dan laten we even zien waar we de laatste tijd aan hebben gewerkt. We hadden het op een muur geschreven waar we mee bezig zijn. Ze waren heel verrast en blij. Het nadeel daarvan was dat de buurman op een gegeven moment ergens voor binnen liep en het dus ook gelijk wist 🤣 Nu nog bedenken hoe ik het mijn vader en stiefmoeder vertel, zij wonen op flinke afstand, dus we zien ze niet zo vaak, maar bellen meer.. 🤔 Succes met de warmte, de laatste klusjes in de kinderkamers en het gebrek aan eetlust, meiden! Ik had gisteren een dag vol met cravings, terwijl dat helemaal niet bij mij past. Ik ben geen grote eter en al helemaal geen snoeperd. Vorige keer ook helemaal geen last van gehad, maar gisteren de hele dag aan slecht eten gedacht haha

één jaar geleden

Ik ben er vandaag ook zo ongelooflijk zat van 😭 M'n buik doet hartstikke zeer, voelt alsof ie 80 kilo weegt en trekt enorm aan m'n banden, vooral aan de bovenkant en zijkanten. Het enige dat verlichting geeft is m'n buik met de handen optillen om de druk eraf te halen, maar dat hou je ook niet lang vol. Blegh. Ben er echt even klaar mee!

één jaar geleden

Reactie op Sanver

Haha nou ik ben pas net zwanger, maar zo verschrikkelijk moe.. terwijl ik d ...
En wat leuk gedaan zo op de muur! Dat zal inderdaad een verrassing geweest zijn. Ik weet niet of je vaak beeldbelt met je vader? Wij hebben bijv. mijn schoonmoeder gebeld via WhatsApp beeldbellen, terwijl we voor het naambord van de verloskundige stonden na de eerste afspraak 🤭

één jaar geleden

Haha Sanver, lekker toegeven aan de cravings 😆. En wat leuk zo op de muur. Minder handig voor de toevallige passant idd 🤣. Wat sneu van je opa. Prachtige leeftijd natuurlijk; 98 jaar, maar blijft evengoed verdrietig en een gemis als hij er eenmaal niet meer is. Hopelijk gaat het allemaal rustig voor hem en kan iedereen die wil op gepaste manier afscheid nemen. Veel sterkte voor jou en je familie 😘. Ah Kaatje... denk dat het ook vooral door de warmte komt. Dat kost niet-zwanger al veel energie en laat staan als je al zo ver bent. Denk dat er ook gewoon niets anders op zit dan gewoon je rust te pakken als je je zo voelt ❤️. Hopelijk komen er snel fijnere dagen aan voor jou!

één jaar geleden

Ik ga vanavond iets way out of my comfortzone doen! Zag vanmiddag een oproep van een fotografe die 2 modellen zocht die rond de 32 weken zwanger zijn om foto's van te maken. Ze had het er gisteren al op gezet en zag al veel reacties, maar dacht: f#ck it, ik stuur gewoon een mailtje. Had er net iemand afgezegd en kon ik dus alsnog mee 🥳🥳. Supertof dus! Alleen nu het out of my comfort zone gedeelte; in lingerie 🙈. Dat vind ik dus echt superspannend. Maar goed, we gaan het gewoon doen en hopelijk werkt ze wat putten en kraters bij voordat ze online gaan 🤭.

één jaar geleden

Reactie op Sien1986

Ik ga vanavond iets way out of my comfortzone doen! Zag vanmiddag een oproe ...
Oh, wat gaaf! Natuurlijk spannend, maar wel de mooiste manier om je zwangere lijf te laten zien. Wordt vast heel erg mooi, ontspannen en genieten maar!!

één jaar geleden

Wat leuk gedaan op de muur Sanver! Alleen beetje jammer dat de buurman binnen kwam haha. Gaat de verbouwing nog lang duren? Die vermoeidheid in het begin kan echt pittig zijn! En dan er ook nog verbouwen bij. Is videobellen met je pa een idee en dan door het huis gaan en zeggen 'en dit wordt de babykamer?' Veel sterkte met je opa!

één jaar geleden

@kaatje: Dat klinkt niet heel fijn. Misschien dat zwemmen ook verlichting geeft? Die laatste loodjes duren lang. @sien: Stoer dat je mee doet aan zo'n shoot! Wel mooi om dan straks foto's van je zwangere buik te hebben. Volgende week vrijdag ga ik (half) naakt voor het buikbeeldje naar Bellyprint. Vind dat ook erg spannend. Wel heel benieuwd naar het eindresultaat. Voel me vooral enorm maar hopelijk zie ik het dan toch anders als het beeldje klaar is.

één jaar geleden

Snap ik JJ, zou ik ook spannend vinden! Herken idd ook het gevoel van je enorm voelen, is eigenlijk ook de reden dat ik geen beeldje ga laten maken.

één jaar geleden

Shoot was echt supertof! Ze had een hele gave overslagjurk, weinig bloot te zien gelukkig 🤭

één jaar geleden

Nog eentje

één jaar geleden

En nu stop ik met mijn spam 😬

één jaar geleden

Hele mooie foto's!! Je ziet er prachtig uit

één jaar geleden

Wauw, Sien! Wat ben je prachtig!! En helemaal niet "enorm", je ziet er heel mooi uit!

één jaar geleden

We hebben deze warme zondag nuttig besteed. Alleen nog andere gordijnen en lampen kopen.

één jaar geleden

En de andere kant