7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het gister gedaan! Was er ook een beetje bang voor het is mij erg mee gevallen, maar het is en blijft natuurlijk wel een raar idee, gister om 09:00 ingebracht, ik kreeg best snel al krampen en last van mijn rug, maar goed te doen met panadol en ibobrufen en een kruik! Gewoon heel de dag rustig aan gedaan, en gelegen, 1 stolsel met plassen in de wc verloren en 1 groter stolsel in maandverband verloren rond 16:20 denk zelf dat dat het vruchtje was.. nu volgende ochtend voel ik me gewoon weer goed! Ik heb het in de dagen er voor voor mijn gevoel al een beetje verwerkt, Veel succes vandaag, sterkte met het verlies☆

5 jaar geleden

Fijn om te horen. Dankjewel! Jij ook sterkte!

5 jaar geleden

Ik heb het twee keer nodig gehad. De eerste keer was het behoorlijk pijnlijk maar wel te doen. Op het moment dat het heftig werd was het ook voorbij. De tweede keer ging het helemaal heel goed. Zorg dat je goed pijnstillers neemt. Maar dat heb je misschien al wel gedaan. Koorts kan een bijwerking zijn dus dan helpt paracetamol. En daarnaast een ibuprofen of naproxen. En een warme kruik kan ook verlichting geven. Sterkte vandaag en ook voor de komende tijd.

5 jaar geleden

Sterkte vandaag. 1 miskraam in 2011 daar heb ik geen last of pijn van gehad. Nu 16.1 mk en daar heb ik wel pijn aan ondervonden. Maar het is voor iedereen anders en elke miskraam is anders. Ik heb gezorgd dat ik vanalles in huis had. Van maandverband, boodschappen, kruik en pijnstillers en rustig aan gedaan. Hoop dat je er niet veel last van hebt en snel weer herstelt. 🍀

5 jaar geleden

Ik heb ook een miskraam opgewekt dmv cytotec in november. Ik was op het ergste voorbereid, maar vond het uiteindelijk mee vallen. Ik had me voorbereid op zeker een hele dag heftigr buikpijn. Oké, ik had wel echt ff goeie krampen/weeeen, maar dit duurde bij mij maar 1,5 tot 2 uur. Daarna was het meeste er allemaal uit en kon ik gewoon rustig op de bank zitten. Uiteindelijk dus een goede ervaring mee, ook al waren die 1,5/2 uur wel echt even kut.

5 jaar geleden

Ik moest ook wel overgeven erbij en was heel duizelig en het werd ff zwart voor mijn ogen, maar toen het me gelukt was om in mijn bed te kruipen, was het te doen.

5 jaar geleden

Ik heb helaas 2 keer cytotec moeten gebruiken en beide keren viel het enorm mee! Wel veel bloedverlies (wat je uiteindelijk ook wil) maar er heb heel weinig pijn gehad!