33 Reacties

5 dagen geleden

Ah gelukkig wat van je te horen, ik maakte me stiekem een beetje zorgen.. ik heb twee ploppen gehad vruchtzak en placenta.. ik bloed nu ook al een heel stuk minder. Zeg maar me laatste dagen van me menstruatie, blijft verschillend per persoon natuurlijk maar denk dat we in onze handen mogen knijpen met hoe het is verlopen bij ons, maakt er niet minder verdrietig van natuurlijk 🥺

4 dagen geleden

Reactie op sanshine87

Ah gelukkig wat van je te horen, ik maakte me stiekem een beetje zorgen.. i ...
Dat zeg je helemaal goed! Bij mij is het ook nu vergelijkbaar met laatste dagen menstruatie. Ben benieuwd wanneer het bloeden stopt. Moeten we een menstruatie afwachten of zouden we direct de eerstvolgende eisprong kunnen proberen? 🤔

4 dagen geleden

Reactie op Janet30

Dat zeg je helemaal goed! Bij mij is het ook nu vergelijkbaar met laatste d ...
Ik moet wel lachen 🙈 het is net of ik mezelf hoor praten 🤗 ik weet niet of ik een menstruatie afwacht, wij gaan het wanneer kan en we willen gelijk proberen 😅

4 dagen geleden

Reactie op sanshine87

Ik moet wel lachen 🙈 het is net of ik mezelf hoor praten 🤗 ik weet niet o ...
Ja wij ook! Heb voor de zekerheid 24 ovulatietesten ingeslagen 😂 als ik ben gestopt

4 dagen geleden

Oeps! Als ik ben gestopt met bloeden eerst maar eens kijken of de zwangerschapstest negatief is of begint te worden 🍀

3 dagen geleden

Ik heb donderdagavond de mifegyne ingenomen. Vanmorgen om 9:00 de cytotec ingebracht. Vanaf een half uur daarna voel ik wel gezeur, maar nog geen echte krampen en ook geen bloedverlies. Ben nu dus 5 uur verder. Hoop dat het snel door gaat zetten😟

3 dagen geleden

Reactie op Janet30

Oeps! Als ik ben gestopt met bloeden eerst maar eens kijken of de zwangers ...
Wij hadden nog een aantal liggen, stuk of 20 ook🤣 maar die gaan goed van pas komen als alles klaar is. Wel fijn om te lezen dat er meer zo in staan🤭

3 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Ik heb donderdagavond de mifegyne ingenomen. Vanmorgen om 9:00 de cytotec i ...
Dat hoop ik ook voor je… inmiddels al iets veranderd?

3 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Ik heb donderdagavond de mifegyne ingenomen. Vanmorgen om 9:00 de cytotec i ...
Hopelijk is het inmiddels een beetje door gaan zetten ?

3 dagen geleden

Reactie op Janet30

Dat hoop ik ook voor je… inmiddels al iets veranderd?
Gelukkig wel. Had vanavond wel een toename van helder rood bloedverlies. En ik ben 1 stolsel verloren, maar denk niet dat dat het vruchtje al is. De krampen nemen nu weer wat af. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

3 dagen geleden

Reactie op sanshine87

Hopelijk is het inmiddels een beetje door gaan zetten ?
Gelukkig wel. Had vanavond wel een toename van helder rood bloedverlies. En ik ben 1 stolsel verloren, maar denk niet dat dat het vruchtje al is. De krampen nemen nu weer wat af. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

3 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Gelukkig wel. Had vanavond wel een toename van helder rood bloedverlies. En ...
Fijn om te horen dat het een beetje op gang begint te komen. Hier ook en bloeden neemt een beetje af. Blijft wel echt gissen of het alles was. Heb het wel opgevangen, maar had ergens toch iets meer stolsel of en de vruchtzak zien verwacht. We gaan het zien 🙏.

3 dagen geleden

Reactie op BabyGiGu

Fijn om te horen dat het een beetje op gang begint te komen. Hier ook en bl ...
Ik werd net wakker van de wekker om even te verschonen. Bloedverlies is bij mij nu ook een stuk minder. Jij had wel 2 doseringen van 4 pillen cytotec gekregen he? Ga je die straks al inbrengen of wacht je nog of even of er uit zichzelf meer los komt?

2 dagen geleden

Voor degenen met ervaring… ik heb nog steeds middelmatig bloedverlies en los van de vruchtzak, ben ik geen stolsels verloren 😅 sinds deze ochtend ook een zwaar gevoel in de onderbuik. Ik betwijfel of dus alles wel weg is, omdat ik bij een menstruatie gewend ben dat ik ook stolsels verlies 🤔

2 dagen geleden

Deze test is van zojuist 😓

2 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Ik werd net wakker van de wekker om even te verschonen. Bloedverlies is b ...
Ik moest sowieso wachten tot maandag, maar ben echt wel het een en ander verloren. Ik heb maandag een belafspraak met de verloskundige en ik denk dat ik dan even overleg.

2 dagen geleden

Reactie op Janet30

Had er net ook een gedaan hij loopt bij mij wel af.. verloor vanmorgen toevallig weer een kloet stolsel, hoop dat het t laatste was. En merk aan me hormonen dat er iets gebeurd want man pfff ik was chaggie gisteren 😅

2 dagen geleden

Reactie op BabyGiGu

Ik moest sowieso wachten tot maandag, maar ben echt wel het een en ander ve ...
Snap ik! Fijn dat je veel bent verloren. Hoop voor je dat alles er al uit is. Bij mij is het de hele dag al rustig. Heb geen krampen meer en bloedverlies neemt steeds meer af. Ik ga morgen ook even contact opnemen

2 dagen geleden

Reactie op Janet30

Ik heb twee ovulatie testen gedaan 🙈 beide geen tweede streepje dus ik denk dat ik een nul meting heb 😅 aankomende dagen maar meer op deze focussen 🤣 wat erg niet…

één dag geleden

Vandaag contact gehad met de gynaecoloog om extra medicatie te krijgen. Dat einde vd middag opgehaald. Zou die vnv inbrengen, maar vanavond verloor ik ineens de miskraam 😊. Net even met de verloskundige gebeld en foto's gestuurd ter beoordeling. Was overduidelijk het vruchtzakje en het weefsel. Oogde ook compleet dus ze adviseerde om de medicatie te laten staan, want zou daar dan heel veel kramp en bloedverlies van krijgen en mn lichaam kan er dan niks meer mee. Over een paar weken controle bij de gynaecoloog om te zien of er geen restweefsel is achtergebleven. Een hele opluchting dat het eruit is 😊