24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Groepen Plafonddienst: voor als je niet kan slapen

Buisjes / niks gevonden KNO

PinkAlpaca

8 maanden geleden

Hi mommy’s, Ik vroeg mij af of dit herkenbaar is; Ons zoontje is een halfjaar oud, sinds zijn geboorte huilt hij overmatig veel. Hij grijpt hierbij ook al vanaf het begin telkens naar zijn rechteroor en het huilen is echt heel heftig tot krijsend aan toe. Van de week had hij 40 graden koorts, was roodheid te zien bij spoedpost maar door oorsmeer niet meer zichtbaar dan dat (in het verleden bij HA) ook vocht gezien. Hij was een aan antibiotica kuur gezet en sterkere pijnstilling gekregen. Wij hadden gister een afspraak bij de KNO en die kon zo niks vinden (zit nog aan de Antibiotica kuur). Naar aanleiding van de filmpjes was het voor hun wel duidelijk dat hij echt last had van zijn oor. Nu worden er binnenkort buisjes geplaatst, zijn er meer mommys die ervaring hebben met pijnklachten aan het oor waarbij er niks gezien is en buisjes zijn geplaatst? En zoja, wat was de ervaring hiermee? 🍀

Plafonddienst: voor als je niet kan slapen

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.