24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Groepen Plafonddienst: voor als je niet kan slapen

Hoog wonen

3under3baby

5 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik lig in scheiding en opzoek naar een woning. Nu is het zo dat ik heel gunstig sta en een woning kan aan nemen. Alleen het punt waar ik tegen aan loop is dat het in een flat is op 9 hoog. Ik ben alleenstaande mama van een kindje van 3 en een kindje van 4. Ik vind het een lastige keus omdat het zo hoog is en ik daar toch wel wat angst bij voel. Belangrijke informatie ook is dat ik niet op een schopstoel zit ik wil graag weg bij mijn ex maar wil wel een woning waar ik mij goed kan voelen. Heeft hier iemand ervaring met hoog in een flat wonen met kleine kinderen?

Plafonddienst: voor als je niet kan slapen

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.