Hoi allemaal,
Ik lig in scheiding en opzoek naar een woning.
Nu is het zo dat ik heel gunstig sta en een woning kan aan nemen.
Alleen het punt waar ik tegen aan loop is dat het in een flat is op 9 hoog.
Ik ben alleenstaande mama van een kindje van 3 en een kindje van 4.
Ik vind het een lastige keus omdat het zo hoog is en ik daar toch wel wat angst bij voel.
Belangrijke informatie ook is dat ik niet op een schopstoel zit ik wil graag weg bij mijn ex maar wil wel een woning waar ik mij goed kan voelen.
Heeft hier iemand ervaring met hoog in een flat wonen met kleine kinderen?