5 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Wie weet kan je een Thule of joolz tweedehands op de kop tikken? Onze Thule sleek is onverwoestbaar.

3 jaar geleden

Reactie op Chefke

Wie weet kan je een Thule of joolz tweedehands op de kop tikken? Onze Thule ...
Helaas is mijn partner niet gediend van 2e hands ): ongeacht dat sommige er echt goed uitzien.

3 jaar geleden

Ja ik zou ook voor een goede tweedehands gaan. Die gaan echt jaren mee. Vind je partner tweedehands ook geen optie als de meeste onderdelen in de wasmachine kunnen? Of misschien dat je dan alleen de babybak nieuw koopt?

3 jaar geleden

Mijn man wilde eerst ook geen 2ehands. Totdat ik een Mutsy Evo voor 50 euro op de kop had getikt (incl alle regenhoezen enz), en erbij vertelde dat die nieuw rond de 800 zit. Toen vond hij 2ehands niet zo erg meer 馃ぃ

3 jaar geleden

Tja, kinderwagens zijn echt heel duur, en zeker als je een goede wilt. Vriendin heeft een Joolz. Super fijne wagen, heel licht sturen en super makkelijk inklappen (ze heeft MS dus t mag ook niet teveel kracht kosten). Ik vind de boodschappenbak daarvan wel erg groot. Kan handig zijn, maar niet als je het in de auto ingeklapt wilt hebben. Zelf heb ik een mutsy urban, vind ik ook fijn. Duwstang kan ook extra hoog (ben zf 1.80meter). Ik heb die voor 100 euro via marktplaats, met regenhoes, voetenzak, zitje en reiswieg. Hij klapt iets lastiger in, maar gaat al 2 kinderen mee en over 3 maanden gaat de 3e erin. Was dus ook 2e hands via marktplaats. Ik heb alle bekleding gewoon eraf gehaald en gewassen, of met een sopjes schoongemaakt en onder de douche afgespoten. Commode, ledikantje, box, alles 2de hands. Alleen matrasje voor box en ledikant nieuw, en de verschoonkussens en potjes nu ook. 2e hands scheelt zoveel geld, en het meeste spul gaat echt jaaaarenlang mee.