24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Groepen Plafonddienst: voor als je niet kan slapen

Onregelmatig of wat anders?

JEDtv

vorig jaar

Hallo allemaal, Over 2 week wordt onze jongste alweer 1 wat gaat die tijd snel. Een maand of 6 (jan) na mijn bevalling kwam mijn ongesteldheid terug, lekker standaard zoals ik gewend was om de 28 dagen met de normale hoeveelheid bloed. Toen kwam april en was ik opeens niet ongesteld. Ik had wat stress van werk en gooide het daarop. Uiteindelijk een cyclus van 42 dagen gehad, de week dat ik ongesteld was was wat anders. Tijdens een wandeling met een cliënt merkte ik dat ik doorlekte, iets wat me in geen jaren overkomen was, ook had ik iets meer rugpijn, ik dacht vast omdat ik 2 week te laat ben dat het erger is dan normaal. En toen kwam deze maand opnieuw een week te laat. Gisteren ongesteld geworden, vannacht superplus tampon ingedaan rond 01:00. Vanochtend om 6 uur schrok ik wakker, doorgelekt als een malle tot het bed aan toe. Ik wilde opstaan en mijn rug deed verschrikkelijk pijn. Mijn gedachtes vlogen gelijk terug naar de vroege miskraam die ik tussen mijn oudste en middelste in had. Mijn lijf doet zo veel pijn dat zitten en lopen niet prettig is. De pijn straalt vanuit mijn rug naar mijn benen. Is het normaal of niet, heb 3 zwangerschappen gehad (plus 1 vroegtijdige miskraam) waarvan de laatste vrij snel achter elkaar. mei 22 vroege miskraam juni22-ma23 zwanger okt23-juli24 zwanger. Ik geef nog borstvoeding en dacht misschien dat ik daardoor wat anders ongesteld ben? Maar mijn lijf leek in orde vanaf Januari tot april dit jaar, normaal ongesteld, niet te veel pijn etc. Ik ken dit niet van mezelf wat moet ik nu doen?

Plafonddienst: voor als je niet kan slapen

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.