Ik heb hulp nodig. Ik ben al bij twee pretecho's geweest. De eerste was speciaal om het geslacht te bepalen, ze zei bij vijftien weken dat het een jongen is (onderste foto). Vandaag, met zeventien weken, ben ik bij een ander geweest, niet voor geslacht, maar gewoon even kijken. Die zei dat het een meisje is (bovenste foto). Ik ben er best gespannen onder. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
De tweede die zei dat het een meisje is, keek via de zijkant, maar volgens internet telt de nubtheorie niet meer na 14 weken. Maar die man was 1000% van zijn zaak.