Hi allen!
Ons kindje van 6 weken oud gemiddeld 6 uur per dag, als het niet meer is. Alle wakkere momenten huilt en krijst hij en is die niet stil te krijgen.
Wij dachten eerst aan KMA, heeft veel last van krampen/reflux en winderigheid. Hij had bloed in z’n ontlasting maar dit is na gebruik van Pepti weg. Ondertussen door alle onrust overgestapt naar Neocate (bijna een week, nog geen resultaat). Reageert erg heftig na zijn flesjes en kan zo 5 tot 7 uur in totale onrust wakker blijven voor hij weer in slaap valt.
Wie herkent dit? Wij zijn uitgeput door het continue gehuil en gekrijs. Wij hebben hem nog nooit vrolijk meegemaakt. Dit geeft zoveel onmacht.
Ik hoop dat iemand een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt en ons tips kan geven. 🫶🏻