Lang leve hormonen… ik zweet echt zoveel na de bevalling! Voornamelijk bij het buidelen en bij kolven, en het stinkt ook echt.
Ik weet dat dit normaal is, maar voel mezelf er niet comfortabel bij. Heeft iemand een tip qua deo die ook nog eens prima is voor tijdens het buidelen (dus niet te veel geur/parfum)?