Met 33 weken en 4 dagen ben ik bevallen van mijn 2e dochter. Ze is nu 4 maanden ongecorrigeerd en bijna 3 maanden gecorrigeerd. Ik ben vorige maand gestopt met borstvoeding en we zitten sinds deze week overdag op 180 ml en ‘s nachts 120 ml. Overdag drinkt ze om de 3 uur en ‘s avonds/‘s nachts meestal rond 22.30, 01.30 en 4.00 uur. Ze heeft heel af en toe de fles van 22.30 u laten vallen. Wij geven net zoals bij onze 1e dochter de avond/nachtflessen met zo weinig mogelijk prikkels. We laten haar gewoon in bed liggen, geven de fles en verschonen in principe niet. Daardoor blijft ze half in slaap en ik denk dat ze ook daarom meestal niet meer drinkt dan ongeveer 90 tot 100 ml. Nu dacht ik, daarom zitten de nachtvoedingen misschien ook zo kort op elkaar? Het begint me op te breken en twijfel aan onze aanpak. Kan ik niet beter haar bij die voeding van 22.30 of 1.30 u ook even verschonen zodat ze wakkerder wordt en hopelijk meer drinkt en ze er misschien meer tijd er tussen laat? Hoe doen jullie dit? Graag advies want over 2 weken moet ik weer werken 😱😴