3 Reacties

één jaar geleden

Het is voor mij al even geleden dus heb niet alles scherp meer. Gek hoe je toch details vergeet terwijl het zo belangrijk was op dat moment. Ik neem aan dat de verpleegkundigen je goed helpen! In het begin hoef je niet voor elke voeding wakker te maken omdat het drinken ze veel energie kost. Je geeft de fles als ze goed wakker zijn. Hoe ouder ze worden hoe vaker ze wakker zullen zijn. Volgens mij mogen ze er een half uur wel over doen. Als ze het al snapt is het een kwestie van krachtiger (en dus ouder) worden dan komt het vast vanzelf goed. Het is al super knap dat ze bij 36 weken de smaak te pakken heeft!

één jaar geleden

Bij ons ook al even geleden. Wij zijn vrij snel begonnen bij thuiskomst met voeden op verzoek. Kwam echt wel op iedere 3 uur 1 fles en dan lieten wij hem maximaal 20 minuten drinken en hierna de rest door de sonde gegeven.

één jaar geleden

Hey! Gefeliciteerd met je kleine ❤️ Ons werd geadviseerd maximaal 20 minuten aan te houden. De gedachte hierachter is dat het anders energie kost ipv dat ze ervan groeien. Verder maakte wij ons zoontje wel voor elke voeding wakker tenzij hij echt gesloopt was. Dan deden we het via de sonde. Maar liever echt zoveel mogelijk via de fles. Oefenen is belangrijk