6 Reacties

vorige maand

Hier ging/gaat de kleine man van inmiddels 2 onwijs goed op. Wou echt dat ik dit vanaf thuiskomst had gedaan. Het ontstressed en kalmeert hem heeel erg. Ja t is duur maar t is zo fijn voor de kleintjes https://feddekees.nl/products/nunki-inbaker-lakentje?variant=46508072206660&country=NL&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&keyword=&source=google&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIgvG--b_kiwMVzJSDBx3HfhLcEAQYAiABEgLts_D_BwE

vorige maand

Reactie op Mathildegniffel

Hier ging/gaat de kleine man van inmiddels 2 onwijs goed op. Wou echt dat i ...
Dankje! Heb het net bekeken, ziet er fijn uit! In de instructievideo gebruiken ze het op een wat dikker matrasje, niet om een co sleeper matras. Heb jij het voor de co sleeper gebruikt?

vorige maand

Wellicht een Puckababy? Dat is een inbaker slaapzak. Dat vinden onze twee prematuur geboren meisjes heerlijk❤️

vorige maand

Wij hebben de eerste twee maanden thuis de meyco inbaker slaapzak gebruikt. En daarna zijn we naar puckababy over gegaan. Die zit wat ruimer en is makkelijker afbouwen

4 weken geleden

Mijn baby heeft vanaf de geboorte tot 16 weken, toen groeide hij er echt uit, in het doomoo babynestje geslapen. Door het ademende matrasje en rand kan hij er niet in stikken. Hij heeft altijd goed geslapen en sliep met 6 weken door.

3 weken geleden

Wij hebben ook een Fedde en Kees lakentje gebruikt, gaf veel rust! Gebruik m nu weer voor mijn dochter (niet prematuur geboren) en ook co sleeper matrasje, gaat prima. Via Vinted ook wel te vinden en dan iets minder duur!