8 Reacties

4 jaar geleden

Wauw Ik wil je heel erg veel sterkte wensen xx Voor ons was kerst en oud en nieuw ook niet fijn.. wij zouden een zoon krijgen op 5 mei. Helaas kregen wij te horen tijdens de 20 weken echo dat onze zoon een open ruggetje had.. december 2019 was echt vreselijk voor ons. Ik ben bevallen op 28 december. Het was zo mooi en tegelijkertijd zo vreselijk.. dus ik snap je gevoelens helemaal!! Doe het rustig aan en probeer het te verwerken en neem alle tijd die je nodig gaat hebben xx Wij zijn nu wel aan het nadenken dat onze zoon heeft ons zo iets moois gegeven dat we ooit nog een keer een kindje willen omdat ik me nu zo leeg voel. Ik voel geen baby meer enz en ik ben toch bevallen maar thuis zonder een kindje... dat is het ergste wat ik ooit kan mee maken in mijn leven... Xxx als je wilt praten gwn berichten x

4 jaar geleden

Reactie op Nikki1995

Wauw Ik wil je heel erg veel sterkte wensen xx Voor ons was kerst en oud en ...
Het doet zoveel pijn. Nooit gedacht dat ze echt al zo zou voelen als ons kindje. Voel zo onvoorwaardelijke liefde en mis haar zo erg. Ze was zo mooi onze kleine schat. Heb haar zoveel kusjes gegeven. Deed zoveel pijn om weg te rijden van het ziekenhuis. Precies alsof ik haar in de steek liet. Ga blij zijn als ze donderdag thuis is bij ons. Ze zal altijd ons eerste kindje blijven. Hebben zo een mooie herinneringen aan haar 💖

VRIEND

4 jaar geleden

Veel sterkte 😢 het breekt altijd steeds weer mijn hart om dit soort berichtjes te zien verschijnen. Niemand zou dit mogen meemaken..

4 jaar geleden

Heel mooi geschreven, ook al is het natuurlijk zo verschrikkelijk naar en rot! Heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd 😢💗

4 jaar geleden

Reactie op Magalie_R

Het doet zoveel pijn. Nooit gedacht dat ze echt al zo zou voelen als ons ki ...
Ja het doet zeker enorm veel pijn en dat gaat nog een tijdje blijven vooral wanneer ze straks niet meer in je huis is maar in de hemel... Dat blijf je altijd nog wel houden.. op den duur word het iets minder maar die pijn blijft je hele leven. Maak zoveel mogelijk foto en voetafdrukken enz. En vooral geniet van de momenten die je nog hebt met je dochter xx

4 jaar geleden

Reactie op Magalie_R

Het doet zoveel pijn. Nooit gedacht dat ze echt al zo zou voelen als ons ki ...
Hey, Ik ben vandaag een groepje begonnen op Whatsapp met moeders die hun kindje verloren zijn.. Zodat we elkaar kunnen steunen. Zou je daar graag bij willen hebben ?

4 jaar geleden

Reactie op Magalie_R

Ik voeg je nu toe x haal het maar weg hoor xx