2513 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Onze 13 weken echo was helemaal goed 馃グ. Het landt echt nog niet. Gaf ook n ...
Wat fijn dat het er allemaal goed uit zag! 鉂わ笍

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Onze 13 weken echo was helemaal goed 馃グ. Het landt echt nog niet. Gaf ook n ...
Wat super fijn nieuws 馃グ馃崁 gek h猫, de meeste mensen gaan uit van goed nieuws, terwijl dat voor de meesten hier juist zo onwerkelijk is

MOD

茅茅n jaar geleden

Gisteren 20 weken echo echo gehad. Gelukkig was alles goed 馃崁馃挄 nachten niet geslapen en toen ik de praktijk binnen liep echt een emotionele zenuwinzinking. Lag drie kwartier als een stijve plank op tafel. Maargoed, dit hoort erbij zullen we maar zeggen? 馃槄 heel dankbaar dat wel, m鈥檔 lijf begint nu pas een beetje te ontspannen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eevx

Gisteren 20 weken echo echo gehad. Gelukkig was alles goed 馃崁馃挄 nachten nie ...
Wat fijn om te horen dat je 20 weken echo goed was 鉂わ笍馃槝 Voel je ook al wat beweging nu? Rond die tijd start dat meestal zeggen ze. Het voelen van mijn kleine meid geeft mij wel troost en ietsjes meer rust zeg maar. Weet dat dit niet voor iedereen zo werkt helaas maar hoop dat dit voor jou ook wat meer rust gaat geven uiteindelijk 馃槝

MOD

茅茅n jaar geleden

Reactie op CorB

Wat fijn om te horen dat je 20 weken echo goed was 鉂わ笍馃槝 Voel je ook al wat ...
Ja vanaf 16 weken voelde ik af en toe al wat, maar maandagavond na de 20 weken echo voelden we allebei vanaf buiten haar duidelijk, dat was heel fijn Idd 馃グ en sindsdien iedere dag die bewegingen dus hopelijk worden ze alleen maar duidelijker

茅茅n jaar geleden

Vandaag controle echo gehad met 17 weken. Kleine doet het goed. Geeft toch veel rust zeker omdat ik de kleine nog niet voel. Vk gaf al aan dat het nog wel even kan duren door naar achterliggende baarmoeder en voorliggende placenta

茅茅n jaar geleden

Vandaag 14w en begin toch wel onzeker en angstig te worden. De doppler maar weer erbij pakke 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leeuwtje84

Vandaag controle echo gehad met 17 weken. Kleine doet het goed. Geeft toch ...
Goed om te horen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leeuwtje84

Vandaag controle echo gehad met 17 weken. Kleine doet het goed. Geeft toch ...
Wat fijn! 馃挄 Hopelijk voel je de kleine snel! Morgen ook 17 weken 鈽猴笍 ben blij als ik de 20 weken echo achter de rug heb voelt echt als een mijlpaal!

茅茅n jaar geleden

Ons regenboogje is geboren 馃グ na twee keer een kindje niet mee te mogen nemen is het een extra groot wonder dat we ons derde kindje mee naar huis mogen nemen. Zo speciaal en onwerkelijk. We gaan dan nu eindelijk genieten met z鈥檔 allen na al die jaren vol onzekerheid . 馃寛

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ons regenboogje is geboren 馃グ na twee keer een kindje niet mee te mogen ne ...
Van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie heel veel geluk samen. 馃尯馃グ馃尯馃グ馃尯

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ons regenboogje is geboren 馃グ na twee keer een kindje niet mee te mogen ne ...
Gefeliciteerd 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ons regenboogje is geboren 馃グ na twee keer een kindje niet mee te mogen ne ...
Gefeliciteerd 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Heeft iemand van jullie ervaring met zeggen van het geslacht in het ziekenhuis? Wij hebben met 16+2 een echo staan in het ziekenhuis. Willen ze dan al het geslacht zeggen als ze dat kunnen zien? Of werkt dat in het ziekenhuis niet zo en wachten ze tot de 20 weken? We willen het heel graag weten namelijk 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Heeft iemand van jullie ervaring met zeggen van het geslacht in het ziekenh ...
Als ze het zien kunnen ze het wel zeggen als je er om vraagt maar ze voegen wel toe dat dit niet met alle zekerheid zo is. Pas met de 20 weken echo zijn ze er 100% zeker ervan zeg maar Ervoor is dus meer een sterk vermoeden.

茅茅n jaar geleden

Ik wil even iets kwijt. Ik ben nu 15+2 zwanger van ons regenboogje, maar heb moeite met begrepen worden. Ik lees van jullie vaak dat jullie pas gerust gesteld zijn zodra jullie een gezond kindje in handen hebben. Ik had een gezond kindje in m鈥檔 handen. Hij is slechts 3 weken oud geworden, maar wiegendood is gewoon zo niet te begrijpen. Mijn zwangerschap tot nu toe is eigenlijk best rustig en zorgeloos. Al word ik steeds een beetje angstig van verhalen waar gezonde zwangerschappen na de 30 weken ineens nog fout gaan, stilgeboortes, overlijden bij bevalling etc. Maar mijn echte angst zit pas na de bevalling, als ik weer thuis zit met een gezond kindje. De continue wat als hij niet wakker wordt na deze nacht. Mijn man zegt ook al de eerste maand sowieso niet te slapen als ik slaap etc.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Ik wil even iets kwijt. Ik ben nu 15+2 zwanger van ons regenboogje, maar he ...
Ik begrijp je wel wat je bedoelt. Ik ben mijn zoontje ook pas na de geboorte kwijtgeraakt. Maar wel net weer anders zeg maar. Hij storten na de bevalling direct in en is na 5 dagen overleden. Mijn angst is ook anders dan als je een kleintje in je zwangerschap verliest. Bij mij spookt vooral door me hoofd dat als ik een goede echo hebt dit eigenlijk niets zegt.. omdat ik met mijn zoontje ook een hele goede zwangerschap had... Het is na de bevalling waar ik zo tegenop zie maar ook weer naar uitkijk. Nu ik 28 weken zwanger ben en we meer naar de bevalling toe ga merk ik dat ik onrustiger wordt.. ben zo bang dat ik weer met lege handen naar huis ga uiteindelijk. Ik heb geen advies voor je.. of voor mijzelf.. we moeten er echt doorheen helaas. Zo lastig allemaal.

茅茅n jaar geleden

Reactie op CorB

Ik begrijp je wel wat je bedoelt. Ik ben mijn zoontje ook pas na de geboort ...
Het is inderdaad net weer een iets ander verhaal, maar ook waardoor de zwangerschap het probleem niet was. Ik had gewoon een goede zwangerschap, goede bevalling, rustige kraamtijd, helemaal geen problemen. Ik denk dat de kleine echt moet kunnen praten voor ik iets van rust ga voelen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jeannette_11

Ik wil even iets kwijt. Ik ben nu 15+2 zwanger van ons regenboogje, maar he ...
Heel begrijpelijk dat jij pas geruststeld bent wanneer je kindje bij wijze van 18 jaar is. Bij ons gebeurde het wel in de zwangerschap, maar wordt inderdaad ook angstig van dat het altijd nog mis kan gaan. In en na de zwangerschap. Je wordt je er zo bewust van. Als je die ervaring van na de zwangerschap hebt zal dat nog "erger" zijn kan ik mij indenken. Heb je iemand met wie je er over kan praten waardoor het misschien een mini beetje lichter wordt? Verder geen tips, het is iets waar je doorheen moet en het vertrouwen moet hopelijk een keer gaan komen. Of het nou nu is of over 10 jaar, of wellicht nooit. Het zal kwetsbaar blijven, je weet hoe het is. Mijn grootste angst is nog een kindje te verliezen, wanneer dan ook. Of het nou na 10 week zwangerschap is, of dat mijn kind 25 jaar is. Het is een ervaring in je leven die je nooit meer wil meemaken, op welke manier dan ook. Sterkte lieve mama. Je kan dit 馃挆

茅茅n jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Heeft iemand van jullie ervaring met zeggen van het geslacht in het ziekenh ...
Bij mij nog nooit voor de 20w het geslacht gezegt ondanks het wel te zien zal zijn. Ze mogen dit niet.. 馃檲 maarja je kunt het altijd vragen.