7 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben niet vroeger bevallen maar heb nu reeds 2 keizersnedes gehad. Bij mijn oudste op 39+4 en nu bij mijn sterrendochter op 36w maar ik heb een totaal ruptuur gehad. Bij mij raden ze aan een jaar te wachten. Dat zal in september zijn. Ik laat in augustus mijn spiraal terug uithalen.

7 maanden geleden

Reactie op sv94

Ik ben niet vroeger bevallen maar heb nu reeds 2 keizersnedes gehad. Bij mi ...
Jeetje wat heftig ook. Hoe is het wachten voor je? Bij mij hebben ze ook aangeven dat ze het liefst hebben dat ik een jaar wacht, maar het ook begrijpen als we eerder willen beginnen. Ik vind het nu al moeilijk, dus vind het heel knap van je dat je ook echt een jaar wacht.

7 maanden geleden

Reactie op Aliannew

Jeetje wat heftig ook. Hoe is het wachten voor je? Bij mij hebben ze ook aa ...
Ik zaag ook veel tegen mijn partner dat ik het lang wachten vind .. maar ergens moet mijn Lichaam wel volledig herstellen. En heb ik de tijd om alles een plekje te geven.. het liefst ben ik ook vroeger zwanger maarja.. nog 2 maandjes en bij mij gaat gelukkig het spiraal er dan alweer uit

7 maanden geleden

Ik ben 14 maart bevallen via een keizersnede. Wij hebben niet de wens om nog een kindje te krijgen maar de gynaecoloog alsnog zei dat het advies anders een jaar zou zijn geloof ik. Het litteken zou een zwakke plek zijn en het grootste risico zou dan het scheuren zijn van de baarmoeder als deze gaat groeien. Ze vertelde erbij dat zij dat altijd heel spannend vinden als iemand alweer snel zwanger blijkt hierdoor maar ook dat het eigenlijk meestal toch goed gaat. Sterkte met het verlies van jullie kindje, klinkt heftig. En ook met de afwegingen voor de toekomst 🍀

7 maanden geleden

Reactie op Suus399

Ik ben 14 maart bevallen via een keizersnede. Wij hebben niet de wens om no ...
Dankjewel! Ja ik snap het wel dat het advies een is om een jaar te wachten. Als je ook die nare verhalen hoort over wat er kan gebeuren. Maarja het wachten blijft lastig...😔

7 maanden geleden

Reactie op Aliannew

Dankjewel! Ja ik snap het wel dat het advies een is om een jaar te wachten. ...
Ja dat geloof ik goed hoor.. dat lijkt mij ook hee lastig als die wens er wel is en je je kindje verloren bent. Een moeilijke afweging lijkt het me. Wat je ook ‘kiest’: veel moed en wijsheid voor jullie 🍀

7 maanden geleden

Vorig jaar heb ik een spoedkeizersnede gehad na een zorgeloze zwangerschap van 35 weken, onze dochter heeft het helaas niet overleefd. Het advies was om 6 maanden tot het liefst een jaar te wachten met opnieuw zwanger worden maar ook zij begrepen dat onze wens erg groot was. Na 4,5 maand was ik weer zwanger en inmiddels is ons zoontje geboren doormiddel van een geplande keizersnee.