37 Reacties

7 maanden geleden

Nu zo (bijna 2 jaar geleden), maar eerst een uitgebreider plekje met een kaarsje wat elke dag aanging. Heel fijn om een plekje te hebben, iedereen mag het zien ❤️

7 maanden geleden

Nu zo (bijna 2 jaar geleden), maar eerst een uitgebreider plekje met een ka ...
Mooi schilderij! Het is voor ons pas drie weken geleden en mis inderdaad het moment om elke avond even bij haar stil te kunnen staan door een kaarsje te branden. Sterkte ❤️

7 maanden geleden

Wij hebben een vitrinekast met het urntje van onze dochter erin, samen met gipsen hand- en voetafdrukjes, kaartje met afdrukjes en het popje waar ze ook mee op de foto staat (en een LEGO variant van haar geboortebloem ☺️). Ik overweeg nog om er ook een foto neer te zetten, maar vooralsnog ben ik daar niet aan toegekomen.

7 maanden geleden

Reactie op Sierra Cassee

Mooi schilderij! Het is voor ons pas drie weken geleden en mis inderdaad he ...
Dat is inderdaad even zoeken. Je zal vast iets moois vinden. Zeker fijn om er even aandacht aan te besteden. Veel sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op SassyNinjaMeow

Wij hebben een vitrinekast met het urntje van onze dochter erin, samen met ...
Super mooi! Wij hebben ook voetjes en handjes laten maken. Ook deze hebben we helaas nog niet in huis. Maar een vitrinekastje is een goed idee om het in te plaatsen!

7 maanden geleden

Wij hebben deze 2 vakjes in de boekenkast voor onze dochter ingericht. Eigenlijk alles wat we voor haar hadden aangeschaft of hebben gekregen na haar geboorte ligt hier. Weet nog niet of het zo blijft. Maar voor nu vind ik dit een mooi en vooral fijn plekje.

7 maanden geleden

Reactie op Lisette3333

Wij hebben deze 2 vakjes in de boekenkast voor onze dochter ingericht. Eige ...
Het schilderij met de vlinder is trouwens door mijn moeder gemaakt, die ging een geboorte deken haken maar heeft een stukje met een vlinder gemaakt als aandenken in plaats van een hele deken.

7 maanden geleden

Dit is ons gedenkplekje. 3 vlinders voor onze 3 kindjes die er helaas niet mogen zijn ( 1 mk, 1 ma & Mason )

7 maanden geleden

Dit is die van ons, een plakje in de woonkamer

7 maanden geleden

Reactie op Lisette3333

Wij hebben deze 2 vakjes in de boekenkast voor onze dochter ingericht. Eige ...
Fijn zoveel ruimte ook, ziet er mooi uit. ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Krh

Dit is ons gedenkplekje. 3 vlinders voor onze 3 kindjes die er helaas niet ...
Prachtig! Jeetje mooie gedachte achter de vlinders 🦋

7 maanden geleden

Reactie op mariafs

Dit is die van ons, een plakje in de woonkamer
Ook zoveel ruimte in de kast, wat fijn. Ook om nog even naar terug te kijken dan alleen een kaartje en foto’s bijv. Mooi!

7 maanden geleden

Wij hebben de urn (vlinder) en foto staan met een kaars erbij. Verder staan in huis nog het kaartje wat we in het ziekenhuis hebben gekregen met zijn naam en gewicht e.d. erop en heb ik een aantal dingen gehad ban vrienden en familie. Een tegeltje met ene hartje, een tegeltje met iemand die een wensballon op laat en poppetjes die ons gezin moeten voorstellen. De urn en de foto zullen blijven staan. De rest weet ik niet, maar is ook pas 4 maanden geleden. Wij hebben hebben ook nog een tijd een kom met bloemetjes erin laten staan. Daar lag hij in in het water. Vond het zo leeg als ik dit weg zou halen, dus dat hebben we een tijd laten staan. Sterkte ❤️

7 maanden geleden

Reactie op yvett89

Wij hebben de urn (vlinder) en foto staan met een kaars erbij. Verder staan ...
Heel mooi zeg, het is moeilijk wat je wel en niet wilt laten staan he? En voor hoelang? Lijkt wel nooit lang genoeg.. in ieder geval sterkte ❤️

7 maanden geleden

🤍

7 maanden geleden

Dit is ons plekje🤍🥹

7 maanden geleden

Nu zo (bijna 2 jaar geleden), maar eerst een uitgebreider plekje met een ka ...
Wat een super mooi schilderij! Heb je dit zelf gemaakt of laten maken?

7 maanden geleden

Dit is het herdenkingsplekje van onze Nola🩷⭐ Helaas onverwachts overleden en stilgeboren bij 38+6 weken zwangerschap.

7 maanden geleden

Reactie op Suus399

Wat een super mooi schilderij! Heb je dit zelf gemaakt of laten maken?
Dankje, deze heeft mijn zusje gemaakt voor ons

6 maanden geleden

Dankje, deze heeft mijn zusje gemaakt voor ons
Prachtig!