18 Reacties
2 jaar geleden
Ik was na 3 weken en 6 dagen weer ongesteld. Ben bevallen met 15 weken.
2 jaar geleden
Bevallen bij 18 weken en werd daarna ongesteld na 5,5 week. Wel maar 4 dagen. Dag korter dan ik gewend was van voor de zwangerschap. Netjes 2 weken later weer een lh piek gevonden en een eisprong gehad. Nu afwachten of ik weer volgens 28/29 dagen cyclus ongesteld wordt. Het is frustrerend maar het komt echt bij de meeste dames goed.
2 jaar geleden
Reactie op minny
Hoi Kirob, hoe is het bij jou afgelopen? Ik ben afgelopen vrijdag bevallen ...
Hey! Pfff.. gefeliciteerd en ook gecondoleerd met jullie kindje ❤️. Ik heb dit weekend een eisprong gehad volgens de ovulatietesten, dus zou vast snel ongesteld zijn. Maar als het te lang (meer dan 6 week of bloedverlies te lang duurt) zou ik echt gelijk aan de bel trekken!! Je mag me altijd een prive berichtje sturen.
2 jaar geleden
Reactie op Kirob
Hey! Pfff.. gefeliciteerd en ook gecondoleerd met jullie kindje ❤️. Ik heb ...
Hey!❤️
Ben je inmiddels ongesteld geworden?
Ik heb controle bij de gyn gehad, baarmoeder is schoon, maar follikels zijn allemaal klein. Zit nu op week 4 na de miskraam en dus nog geen eisprong of menstruatie te bekennen. Nu heb ik ook een onregelmatige cyclus dus mag binnenkort beginnen met medicatie (ovulatie inductie).
2 jaar geleden
Reactie op minny
Hey!❤️
Ben je inmiddels ongesteld geworden?
Ik heb controle bij de gyn geha ...
Hey, ja ik ben 6 weken na de bevalling ongesteld geworden, heb het idee dat het wel weer redelijk normaal is! Maar ik heb normaal gesproken ook wel een regelmatige cyclus. Fijn dat je er wel hulp bij krijgt ❤️🩹
2 jaar geleden
Reactie op Kirob
Hey, ja ik ben 6 weken na de bevalling ongesteld geworden, heb het idee dat ...
Toch wel fijn om te weten dat het bij jou na 6 weken was. Wij gaan nog op vakantie dus ik ga pas 15 januari beginnen met medicatie.
Maar wie weet komt er toch nog iets vanzelf op gang 🙏
2 jaar geleden
Reactie op minny
Toch wel fijn om te weten dat het bij jou na 6 weken was. Wij gaan nog op v ...
Jaa bij mijn zoontje moet ik zeggen dat ik tussen februari en augustus maar 1 keer ongesteld ben geweest maar had toen een placenta rest en ben daar 2 keer aan geopereerd en daarna nog een kijkoperatie.. dus toen was het gewoon 6 maanden bloedverlies. Dus het is echt per zwangerschap zoveel verschil!
2 jaar geleden
Reactie op minny
Hi Kirob, ik ben nu ongesteld geworden! 6,5 week na de afbreking ☺️ Het is ...
Aah wat "fijn". Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest vanwege een hele heftige bloeding tussendoor. Ze twijfelen tussen een vroege miskraam of toch nog een placenta rest. Ondertussen wel al voor de 2e keer ongesteld geweest ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Kirob
Aah wat "fijn". Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest vanwege ee ...
Jeetje mina wat heftig. Gaat het nu wel weer?
Mijn menstruatie is heel licht gebleven. Eigenlijk alleen bruin verlies met een klein beetje bloed.. eerder vlekken dan vloei. Ivm fertiliteitstraject moet ik nu toch pilletjes slikken om een menstruatie op te wekken. Balen, maar hopelijk werkt dit en mag het snel weer zo zijn ❤️