8 Reacties

één maand geleden

Heb je een voorbeeld van wat je precies bedoeld? Wij hebben van alle kindjes een kerstbal met naam + datum erop laten maken. Vaak zie je mensen op Facebook die dat soort dingen maken.

één maand geleden

Eigenlijk gewoon een bal met naam. Alleen dan wel mooie kwaliteit en goede keuze uit kleuren (of bijvoorbeeld doorzichtige bal) voor de bal en de letters, en lettertype. Wat ik op internet zie vind ik nog wel heel standaard qua paar kleurtjes en geen keus lettertype. Ze zijn ook vaak maar onder de 10 euro en dan twijfel ik daarover wat de kwaliteit zou zijn.

één maand geleden

Reactie op JSvE

Eigenlijk gewoon een bal met naam. Alleen dan wel mooie kwaliteit en goede ...
Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben het bij iemand laten doen in Almere en dat zijn echt mooie grote glazen ballen. Je mag mij altijd een berichtje sturen mocht je weten bij wie.

één maand geleden

Hi JSvE, je zou kunnen kijken bij the Wish Label. Klein bedrijfje die vaak meedenkt in mogelijkheden. Ik zie de kerstballen nu nog niet op de website maar weet dat ze ze elk jaar maakt. Stuur haar een dm op insta en ze kijkt vast na de vakantie met je mee. Succes

één maand geleden

Reactie op BDE

Hi JSvE, je zou kunnen kijken bij the Wish Label. Klein bedrijfje die vaak ...
Dankjewel, daar ga ik naar kijken!

één maand geleden

Ik heb toevallig deze van een vriendin gekregen. Gewoon stevig en niet van plastic. Ik vind m leuk en mooi zo, maar tis maar net wat je smaak is 😘