26 Reacties
6 maanden geleden
Ocht jeetje meid 😞 hoe kan dat gebeuren? Hebben ze je tijdens deze zwangerschap beter gecontroleerd? Baarmoedermondmetingen gedaan? Soms hoor je wel verhalen dat vliezen vroeg breken en de bevalling met heel veel bedrust uitgesteld kan worden! Hoop echt voor je dat het toch nog positief kan eindigen ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Maud-94
Ocht jeetje meid 😞 hoe kan dat gebeuren? Hebben ze je tijdens deze zwanger ...
Ja, ik heb een cerclage gehad. En had vorig week nog een afspraak
6 maanden geleden
Reactie op Maud-94
Ocht jeetje meid 😞 hoe kan dat gebeuren? Hebben ze je tijdens deze zwanger ...
Die hoop op een positief einde is voor mij ook al helaas verdwenen…..
6 maanden geleden
Wat vreselijk verdrietig om dit te lezen. Ik las vorige week nog wat gezellige berichtjes van je in andere topics. Is er nog vruchtwater over om de zwangerschap voort te zetten? Ik wens je echt heel veel sterkte!
6 maanden geleden
Mijn hart huilt met jou mee.. wat verschrikkelijk om weer doorheen te gaan. Het is zo erg om je lichaam niet te kunnen vertrouwen.. Ik wou dat ik de juiste woorden had, voor dit onverwachte nieuws. Er had meer zonneschijn na regen voor jullie mogen komen. Je kent me niet eens, maar ik denk aan je en je meisje die je gaat ontmoeten.. 🤍
6 maanden geleden
Ik heb toch liever telkens een vroege miskraam dan wss morgen me volledig uitziende dochtertje te moeten zien..
6 maanden geleden
Reactie op Mammie2024
Wat vreselijk verdrietig om dit te lezen. Ik las vorige week nog wat gezell ...
Nee is er niks meer, durfde zelf nieteens meer naar het echo beeldscherm te kijken….
6 maanden geleden
Wat doe ik mezelf en me kinderen toch telkes weer aan…
6 maanden geleden
Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305
Nee is er niks meer, durfde zelf nieteens meer naar het echo beeldscherm te ...
Jeetje.. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Wat ontzettend verdrietig dit! Hebben ze een oorzaak kunnen vinden voor het vroegtijdig breken van de vliezen? Heb je last van krampen/weeën of is je lichaam nog rustig?
6 maanden geleden
Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305
Wat doe ik mezelf en me kinderen toch telkes weer aan…
Je kinderen blijven altijd jouw kinderen. Altijd. Hun leven, hoe kort ook, heeft betekenis. En jouw liefde voor hen is voor altijd.
6 maanden geleden
Reactie op Mammie2024
Jeetje.. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Wat ontzetten ...
Me lichaam is nog rustig. Ze hebben een uitstrijkje gedaan, maar weet ni of er iets uit komt…. Ik had 1,5maand geleden ook eentje en toen was het schoon en verdee niks gedaan dat een infectie zou kunnen veroorzaken
6 maanden geleden
Vreselijk. Heel veel sterkte.
Ik wil even laten weten dat je niet alleen bent.
6 maanden geleden
Hoi ik wil je heel veel sterkte wensen
💖🙏🏻🔥 houd vol, is er een kans dat je de 24 weken met bedrust kan halen??
6 maanden geleden
Wat een horror.
Hier zijn wij denk ik allemaal bang voor. Één kindje verliezen is al ondragenlijk.
Ik wens je heel veel kracht en liefde toe🤍 houd ons op de hoogte als je je daar goed bij voelt.